***BlackrosE*** Emir ve Görüşlerinize Hazırdır MAXİCEP :))

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
    Konu Sahibi
***BlackrosE*** Emir ve Görüşlerinize Hazırdır MAXİCEP :))
Slm ARKADAŞLAR uzun ve yorucu bi öss senesini daha atlatmış olmakla birlikte artık sitede eski ben devreye girmiş bulunmaktadır yaz sezonunda hep birlikte eminim çok daha güzel geçireceğiz yeni aktif arkadaşlar beni tanımaya bilirler doğaldır.. yakında hepsi tanır hale gelir beni eminim... ;))


herkese iyi forumlar :maxicep: :oke:
 


canturgay

canturgay

Üye
hoşgeldin .dostumm..:)
 
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
    Konu Sahibi
Hoşbulduk ;) dostum
 
grafikseli 84

grafikseli 84

Üye
t.hoşgeldin kardeş
 
leiche

leiche

Emekli Yönetici
h.geldin dostum ;)
 
FerreT

FerreT

Üye
Hşg BlckRose..maxicep seni bekliyor
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
hoşgeldin mustafa....yeniden hareketlenir forum sayende.... :) :)

bu konu verilmişti diye yazmicam sana hiç söz.... :D :D :D :D
 
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
    Konu Sahibi
t.hoşgeldin kardeş

Seni tanıyamadım ama umarım iyi bir arkadaşlığımız olur hoşbulduk!!



Hoşbulduk dostum ;)

Hşg BlckRose..maxicep seni bekliyor

bende onu bekledim dostum ;)) sonunda kavuştuk :maxicep:

hoşgeldin mustafa....yeniden hareketlenir forum sayende.... :) :)

bu konu verilmişti diye yazmicam sana hiç söz.... :D :D :D :D

Hoşbulduk ben elimde geleni yapacağım ama bak söz verdin hee! :))
 

jöly

Üye
blackrose sensiz olmaz maxicep...hoşgeldin...
 
Nazy

Nazy

Üye
Hoş geldin Dostum:)
 
iremm

iremm

Üye
h. geldin :oke:
 
Ozan

Ozan

Admin
Hoşgeldin, madem geldin eski görevini verelim en iyi şekilde icra edeceğine eminiz , ayrıca ummarım sınavın iyi geçmiştir, çalışmaların istediğin sonuca değimiştir.
 
-iBoRotTi-

-iBoRotTi-

Üye
hoşgeldin arkadasım yeni görevinde başarılar
 
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
    Konu Sahibi
hoşgeldin arkadasım yeni görevinde başarılar

Hoşbulduk dostum... Saolasın...

Hoşgeldin, madem geldin eski görevini verelim en iyi şekilde icra edeceğine eminiz , ayrıca ummarım sınavın iyi geçmiştir, çalışmaların istediğin sonuca değimiştir.

Hoşbulduk Ozan dostum sınav iyi geçti düşündüğümden de iyi gibi tahmini 250 ea alırım buda bana yetiyo hayırlısı artık... görevi aynı şekilde idare etmeye elimden geldğince yardımcı olmaya çalışacağım İyi Forumlar Dostum ;) :maxicep:


eskileri görmek çok güzel hoşbulduk saolasın!!! ;)
 
Hellboy®

Hellboy®

Üye
Hoşgeldin :)
 
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
    Konu Sahibi
Hoşbulduk Hell boy maşallahın var senin ocaktan beri 3000 mesaj aramıza hoşgeldin sende :maxicep:
 
Salihyet

Salihyet

Üye
hoşgeldn yhaa :) evde olsaydım sana imza yapardım :ehe
 
by_bilinmez

by_bilinmez

Üye
hoşgeldin ***BlackrosE*** :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt