Ælbert
Üye
6300 Tema İçeri Girermisiniz


Arkadaslar öncelikle özür dilerim tema sorunu var bende ya benim dayımın kızının yani ablamın Samsung telefonu var simdi temada gece olunca arka tarafta gece oluo gündüz olunca oda gündüz oluo ya size zahmet öyle bi program varsa rica etsem bulabilirmisiniz ben nasil aratttıracagımı bulamadım coqta gezdim telefoncuları ama hiç birine anlatamadım nasil bi tema oldugnu ya Ya varsa lütfen yardımcı olun veyada nasil aratıcagımı söyleyin ben googlede arayaryım lütfen yardım
lütfen.........
agla
agla


Arkadaslar öncelikle özür dilerim tema sorunu var bende ya benim dayımın kızının yani ablamın Samsung telefonu var simdi temada gece olunca arka tarafta gece oluo gündüz olunca oda gündüz oluo ya size zahmet öyle bi program varsa rica etsem bulabilirmisiniz ben nasil aratttıracagımı bulamadım coqta gezdim telefoncuları ama hiç birine anlatamadım nasil bi tema oldugnu ya Ya varsa lütfen yardımcı olun veyada nasil aratıcagımı söyleyin ben googlede arayaryım lütfen yardımlütfen.........




