Sevgili ceyda bana kızıyordun ama sen gerçek yüzünü bu yorumlarınla gösterdin.

İrem çok güzel özetlemişsin durumu seni tbr. ediyorum

Alperen kardeşim ben senin dediklerinin aynısı bazı admin arkadaşlara söyledim ancak bana sen ortalığı karıştırmassan hiç bişey olmaz türünden msjlarla döndüler

Dün gece yaptığım eleştirilerin hiç birine tatmin edicek bir cvp alamadım. Sadece "yanlış düşünüyorsunuz,işin aslı öyle değil"türünden cvplar geliyo. Doğrusu ne diyoruz konu değişiyo

Bu tür konular açıyorsanız gelecek tüm eleştirilere açık olmak zorundasınız,ayrıca Bir göürşü savunuyorsanız ya sonuna kadar savunun kaçak dövüşmeyin yada, kimseyi yazdıklarından dolayı eleştirmeyin

iyi forumlar
Ayrıca ceyda kürtlerle ilgili konuda ben genel için söyledim. 1-2 kişi için değil. Ben doğuluyum ama batıda yaşadım uzun süre neyin ne olduğunu bilirim. Haybeden konuşmak gibi bi tarzım yoktur.