Maxicep 7. Avatar Yarışması SONUÇLANDI !!!

Sponsorlu Bağlantılar

mservank

mservank

Üye
1 Puanla mı kaçırmışım yoksa ben mi tabloyu yanlış okuyorum
 


Seza

Seza

Üye
Kazananları tebrik ederim :)

Ama taraflı bir yarışma oldu :)

Bu arada verdiğim puanların çoğunu aceleden sallamak zorunda kaldım kusura bakmayın :)
 
keremerson

keremerson

Üye
    Konu Sahibi
POWER

POWER

Üye
Kazananları tebrik ederim :)

Ama taraflı bir yarışma oldu :)

Bu arada verdiğim puanların çoğunu aceleden sallamak zorunda kaldım kusura bakmayın :)
Herkes senin gibi sallarsa iyimi köümü nasıl anlayacaz arkadaşım?
 
Seza

Seza

Üye
Kusura bakmada oylama işini 2 güne sığdırırsanız pusulayı yetiştirm telaşesiyle acele acele verdik kimisi doğru kimisi yanlış!

Ayrıca taraf meselesine gelince bu sitede eskiden beri olanlar birbirine kullandı ve yönetciler yöneticilere kullandı gibisnden demek istedim :oke: Bu benim görüşümdür yanlış yada doğru.

:yuru
 
POWER

POWER

Üye
Alel acele nedir ya :ss
bir avatarı beğenmek için 4-5 gün incelemek gerekmiyor herhalde.Göze hoş gelen +puan verirsiniz olur biter :ss
Ayrıca söylediğiniz bir ithamdır.örn ; başka bir adminden ben 4 puan almışım :)
 
GuNSTuR

GuNSTuR

Üye
katılanlara amortı falan yokmu :D
 
keremerson

keremerson

Üye
    Konu Sahibi
Kusura bakmada oylama işini 2 güne sığdırırsanız pusulayı yetiştirm telaşesiyle acele acele verdik kimisi doğru kimisi yanlış!

Ayrıca taraf meselesine gelince bu sitede eskiden beri olanlar birbirine kullandı ve yönetciler yöneticilere kullandı gibisnden demek istedim :oke: Bu benim görüşümdür yanlış yada doğru.

:yuru
Allah aşkına arkadaşım 48 saat süre werdik yaa, oylamayı 5 dakikada yapan arkadaşlarım war ve isimlerini de verebilirim.
elmyra, kurtoğlu

--------------- Ekleme ---------------

Ayrıca arkadaşım o kadar açıklama yaptık, önem vermiş olsaydın, okumuş olsaydın bana başta bu şekilde bi pusula göndermezdin..
 

elmyra

Üye
Kusura bakmada oylama işini 2 güne sığdırırsanız pusulayı yetiştirm telaşesiyle acele acele verdik kimisi doğru kimisi yanlış!

Ayrıca taraf meselesine gelince bu sitede eskiden beri olanlar birbirine kullandı ve yönetciler yöneticilere kullandı gibisnden demek istedim :oke: Bu benim görüşümdür yanlış yada doğru.

:yuru

sezacım ben katılmıyorum yöneticilere yada eski üyelere çok puan verildiğini düşünmüyorum çünki öyle olsaydı bütün eskiler ve yönetim acık ara yüksek puanla bitirmesi lazımdı ama oylar arası o kadar ucurum yok

katılanlara amortı falan yokmu :D

walla yaa katılımcılara değilde yarışmayı önemseyip oy kulllanan oy pusulasını gönderen arkadaslara amorti verilmesi lazım aslında :islik:islik:islik:islik

Allah aşkına arkadaşım 48 saat süre werdik yaa, oylamayı 5 dakikada yapan arkadaşlarım war ve isimlerini de verebilirim.
elmyra, kurtoğlu

zaten birgün benim adım herşeyde önde zikredilmese günaha gireceğim :utan:utan:utan

ayrıca ben oylamayı 5 dk da yapmış olabilirm ama sen puanlamayı kaç günde anca yaptın mete
:@:@:bann::bann:
 
keremerson

keremerson

Üye
    Konu Sahibi
yasirarslan

yasirarslan

Üye
benm yokken yapılmı keşke haberim olsaydı
 
JaNbErG

JaNbErG

Emekli Yönetici
tebrıkiler ılk 3 e ;)
 
delrico

delrico

Emekli Yönetici
ılk uce tebrıkkler
 
JaNbErG

JaNbErG

Emekli Yönetici
yanlız bir sorun var bizim kac puan topladıgımızı göstermıcekmısınız ?
 
Nazy

Nazy

Üye
Öncelikle keremersona başarılı organizasyonu için teşekkür ederim:)
P_O_W_E_R ve sonrasındaki ilk üçe tebrikler:)
 
POWER

POWER

Üye
Teşekkürler arkadaşlar :)
 
leiche

leiche

Emekli Yönetici
aslında dün gördüm ama fazla fırsatım olmadığı için yazamadım
ilk 3'e tebrikler :)
 
Nazy

Nazy

Üye
sıralamayı ekledim ve 15. yim:@
 


Üst Alt