Windows 10 [Haber] Windows 10, torrent istemiyor!

Sponsorlu Bağlantılar

TheNightMare.

TheNightMare.

Üye
    Konu Sahibi
[Haber] Windows 10, torrent istemiyor!
Microsoft, en güncel işletim sistemi olan Windows 10 için çeşitli sitelerden torrentleri engelleyecek olan bir güncelleme hazırlıyor. Peki Microsoft'un engellemek istediği torrent siteleri hangileri?

Microsoft'un en başarılı işletim sistemlerinden birisi olan windows 10 için yeni bir güncelleme daha yolda gözüküyor. Yeni gelecek olan güncellemeyle birlikte çeşitli torrent sitelerinden indirilen içerikler engellenecek.

Başlıca Kodi, The Pirate Bay ve KickassTorrents olmak üzere büyük siteler üzerinden gelen illegal dosyaları engellemeyi amaçlayan Microsoft, telif haklarının korunması hususunda tavizlerinin olmadıklarını belirtti.



Dünya çapında da son dönemlerde iyice sertleşen hukuksal düzenlemelerin ardından Microsoft'un da böyle bir davranış içerisine girmiş olması oldukça normal karşılanmış olsa da kullanıcılar bu duruma tepkili.
 
Son düzenleme:


craftx

craftx

Üye
Linuxle indiririz sıkıntı yok.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: exp_l0it ve TheNightMare.
BRKTNL

BRKTNL

Üye
İşletim sistemi değiştirmek istemezdim ama bu gidişle mecbur. Windows'u buradan kınıyorum :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: TheNightMare.

MaxipmaN

Üye
Telefon gibi oldu bu is iyice. Onceden sp1 sp2 cikar olay biterdi. İyice sivadılar artik. Guvenligimizi dusunuyorlar gibi gosterme cabalari cok komik. Takır takir bilgi calmayi ihmal etmiyorlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: TheNightMare.
TheNightMare.

TheNightMare.

Üye
    Konu Sahibi
Telefon gibi oldu bu is iyice. Onceden sp1 sp2 cikar olay biterdi. İyice sivadılar artik. Guvenligimizi dusunuyorlar gibi gosterme cabalari cok komik. Takır takir bilgi calmayi ihmal etmiyorlar.
Yerli İşletim Sistemi çıkmadığı sürece Bilgilerimiz Guvende Değil.
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxipmaN
craftx

craftx

Üye
Yerli İşletim Sistemi çıkmadığı sürece Bilgilerimiz Guvende Değil.

Herşeyimiz tam bir yerli işletim sistemimiz eksik kaldı. Linux distrosu Pardus ü denediler ellerinde patladı. Ona harcadıkları Zaman'ı bir muhasebe programı için harcasalardı Linux e daha fazla katkıları olurdu.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: TheNightMare.
cihanata_1

cihanata_1

Üye
İşletim sistemi değiştirmek istemezdim ama bu gidişle mecbur. Windows'u buradan kınıyorum :ehe
kendi açından baktığın zaman evet,ama aslında çok da kötü bir haraket sayılmaz:)
 
  • Beğen
Tepkiler: TheNightMare.


Üst Alt