Haber Yeni Nokia Telefonları Tanıtıldı!

Sponsorlu Bağlantılar

Kingmortall

Kingmortall

Üye
Dedesinin yerini tutmaz 3310 2 mp kamera nedir ya [emoji16]

SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: maydinmaydin


TheLastWarrior

TheLastWarrior

Üye
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
nokia3 bildiğin güncellenmiş lumia 925
5 lumia 625in modernize edilmiş hali
6ya gelince o da lumia 620-930 karışımı ki tüm bu lumialar venüs serisinden eski sayılır
yani benziyor deyip eziklediğin venüs serisizaten nokia tasarımını kullanıyor ama nedense nokianın tasarımını başkası kullandığında hiç farkeden olmuyor.
misal iphone 6 bildiğin lumia925-625 çakması ama takan yok ama bahse girerim nokia 5e iphona benziyor diyecekler

seviyoruz ama düşkırıklığına uğradık :D
hadi hadi kabul et :D
valla bende istiyorum üst düzey birader ama üst düzey için sd 835 gerek o da samsung yüzünden kilit altında şimdisd821 ile çıkıp sonrasında samsungun gölgesinde kalmaktansa biraz bekleyip samsunga kafa tutmak daha mantıklı
Ainen ole saglam bi cihazla gelip gonulleri feth etseydi simdi farkli konusirduk seviyoruz ama icimizdeki hevesi sonduruyolar
 
Bysnbad

Bysnbad

Kapalı Hesap
daha zaman var bekleyelim nokia 8 tanıtılacakmı
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra
0MG90

0MG90

Üye
3310 burada 200-250 lira olursa alınır.

Whatsapp yüklenir mi ona acaba?
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra

Koradam

Üye
3310'u boşuna 200-250 ye beklemeyin en az 285
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra
Murat Alper

Murat Alper

Moderator
Herkes nokiadan amiral gemi telefon bekliyor du ama nokia çıkara çıkara bildiğin sandal çıkarmış :ehe :ehe :kop2: :kop2:
 
  • Beğen
Tepkiler: teknolojibaronu, Bysnbad, Buğra ve 2 diğerleri
0MG90

0MG90

Üye
Herkes nokiadan amiral gemi telefon bekliyor du ama nokia çıkara çıkara bildiğin sandal çıkarmış :ehe :ehe :kop2: :kop2:
Hiç değilse Blackberry'nin yaptığı gibi klavyeli Android falan yapsaydı.

Eski telefonlarının tasarımı aynı olsa, donanımı yenileyip Android'le satışa çıkarsa yine milyonlarca satar.
 
  • Beğen
Tepkiler: MAERKEK, Murat Alper, Buğra ve 1 kişi daha
Murat Alper

Murat Alper

Moderator
Hiç değilse Blackberry'nin yaptığı gibi klavyeli Android falan yapsaydı.

Eski telefonlarının tasarımı aynı olsa, donanımı yenileyip Android'le satışa çıkarsa yine milyonlarca satar.
aynen haklısın bir n8 tasarımını yeniden dizayn etse şöyle güzel bir üst donanım özellik verse tadından yenmez bence n8 en çok beğendiklerimden bir telefon'du zamanında aynı tasarımı öyle çıkartsa andorid olarak ilk ben alırım :)
 
  • Beğen
Tepkiler: mcnpl4, MAERKEK ve Buğra
MAERKEK

MAERKEK

Admin
Az önce okudum ve genel olarak hepimizin beklentisi yine o eski klas tasarımını sürdürmesi ve rakiplerine ayak uydurması idi. Hepimizin genel olarak isteği , eski telefonların yeni teknoloji ile donatılması değil mi ? Atıyorum zaten yazmıştım başka bir mesajda 808 in android i ni yapsa vs vs istiyorsak bunları bir şekilde nokiaya duyurmak lazımdır .
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra

Cadillac34

Üye
Madem 3310 yapmış bari 5110, 8110, 3110, 6110 modellerini de tasarlasınlar. Ama ön yüzü aynı tasarım olsun.
 
  • Beğen
Tepkiler: MAERKEK
cesurpolis61

cesurpolis61

Üye
nokia n8 hayal mi oldu şimdi
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra
Kaworu Nagisa

Kaworu Nagisa

Üye
belli olmaz sd660la çıkartma olasılığı var 650 falan kullanacak olsa kullanırdı
nisanda falan çıkar yenileri
şöyle modern bir n8 sd660 4 gb RAM 16mp kamera 5.5 inç Fullhd ekran
birde yeni Nokia 8 sd835 işlemci 6gb RAM 20-25mp kamera 5.7 inç 2k ekran
 
  • Beğen
Tepkiler: MAERKEK, Bysnbad ve Buğra
bilisimler

bilisimler

Üye
Bu çağda 3310 biraz zor gider:tebessüm: ama alan olur heralde:dry:
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Bu çağda 3310 biraz zor gider:tebessüm: ama alan olur heralde:dry:
Halen akıllı telefon kullanmayan dedeler, nineler, anneler, babalar var. Eski Nokia 3310 klasında sağlamlık hissi varsa çok gideri var. Ama 400-500 TL bandında satışa çıkarsa üçün birini alırlar Türkiye pazarından....
 
  • Beğen
Tepkiler: maydinmaydin, bilisimler, Buğra ve 1 kişi daha
Kaworu Nagisa

Kaworu Nagisa

Üye

nokiayı samsunga tercih ederim ama karşılaştırmalarda daima adil olmuşumdur
ama bu da yok artık dedirtiyor :D :D ne yaptın sen nokia :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye

nokiayı samsunga tercih ederim ama karşılaştırmalarda daima adil olmuşumdur
ama bu da yok artık dedirtiyor :D :D ne yaptın sen nokia :D
Yuh be ... Resmen s7 nin eline vermiş 2 mp kamera ile... Klasik Nokia işte.!!!
 
Son düzenleme:
bilisimler

bilisimler

Üye
Halen akıllı telefon kullanmayan dedeler, nineler, anneler, babalar var. Eski Nokia 3310 klasında sağlamlık hissi varsa çok gideri var. Ama 400-500 TL bandında satışa çıkarsa üçün birini alırlar Türkiye pazarından....
Haklısın
 
Kaworu Nagisa

Kaworu Nagisa

Üye
Yuh be ... Resmen s7 nin eline vermiş 2 mp kamera ile... Klasik Nokia işte.
yeni 3310 belki eskinin yanında sönük ama yeni modellere bile bunu yapıyorsa üst modeli düşünemiyorum bile
ya bide 2mp diye ezikliyorduk
yani Nokianın adı yeter diyoruz da Nokia da bunun hakkını veriyor ha :D
 

Koradam

Üye
Nokia boylar umarım karşılaştırmanın troll olduğunu anlar :D
 


Üst Alt