Ainen ole saglam bi cihazla gelip gonulleri feth etseydi simdi farkli konusirduk seviyoruz ama icimizdeki hevesi sonduruyolarMedyaları görüntülemek için kayıt olmalısınıznokia3 bildiğin güncellenmiş lumia 925
5 lumia 625in modernize edilmiş hali
6ya gelince o da lumia 620-930 karışımı ki tüm bu lumialar venüs serisinden eski sayılır
yani benziyor deyip eziklediğin venüs serisizaten nokia tasarımını kullanıyor ama nedense nokianın tasarımını başkası kullandığında hiç farkeden olmuyor.
misal iphone 6 bildiğin lumia925-625 çakması ama takan yok ama bahse girerim nokia 5e iphona benziyor diyecekler
seviyoruz ama düşkırıklığına uğradık
hadi hadi kabul et
valla bende istiyorum üst düzey birader ama üst düzey için sd 835 gerek o da samsung yüzünden kilit altında şimdisd821 ile çıkıp sonrasında samsungun gölgesinde kalmaktansa biraz bekleyip samsunga kafa tutmak daha mantıklı
Hiç değilse Blackberry'nin yaptığı gibi klavyeli Android falan yapsaydı.Herkes nokiadan amiral gemi telefon bekliyor du ama nokia çıkara çıkara bildiğin sandal çıkarmış![]()
![]()
![]()
![]()
Whatsapp yok unut3310 burada 200-250 lira olursa alınır.
Whatsapp yüklenir mi ona acaba?

aynen haklısın bir n8 tasarımını yeniden dizayn etse şöyle güzel bir üst donanım özellik verse tadından yenmez bence n8 en çok beğendiklerimden bir telefon'du zamanında aynı tasarımı öyle çıkartsa andorid olarak ilk ben alırımHiç değilse Blackberry'nin yaptığı gibi klavyeli Android falan yapsaydı.
Eski telefonlarının tasarımı aynı olsa, donanımı yenileyip Android'le satışa çıkarsa yine milyonlarca satar.

Halen akıllı telefon kullanmayan dedeler, nineler, anneler, babalar var. Eski Nokia 3310 klasında sağlamlık hissi varsa çok gideri var. Ama 400-500 TL bandında satışa çıkarsa üçün birini alırlar Türkiye pazarından....Bu çağda 3310 biraz zor giderama alan olur heralde
![]()
Yuh be ... Resmen s7 nin eline vermiş 2 mp kamera ile... Klasik Nokia işte.!!!Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
nokiayı samsunga tercih ederim ama karşılaştırmalarda daima adil olmuşumdur
ama bu da yok artık dedirtiyor![]()
ne yaptın sen nokia
![]()
HaklısınHalen akıllı telefon kullanmayan dedeler, nineler, anneler, babalar var. Eski Nokia 3310 klasında sağlamlık hissi varsa çok gideri var. Ama 400-500 TL bandında satışa çıkarsa üçün birini alırlar Türkiye pazarından....
yeni 3310 belki eskinin yanında sönük ama yeni modellere bile bunu yapıyorsa üst modeli düşünemiyorum bileYuh be ... Resmen s7 nin eline vermiş 2 mp kamera ile... Klasik Nokia işte.

