Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

BomberMAn TR01

BomberMAn TR01

Üye
Şu imei null ve BaseBand unknown sorununa bir çözüm bulamadım hala
 


Sarangni

Sarangni

Üye
BomberMAn TR01

BomberMAn TR01

Üye
4 parça fabrika romu olarak adlandırılan romlardan kurmayı denediniz mi?

Note 3 N9005 LTE cihazımdan Tapatalk ile gönderildi
Evet o bahsettiğiniz Repair romları da denedim. 4,3 yükleyemiyorum hata veriyor. 4.4.2 yükleyince telefon kağnı oluyor sinir krizi geçirtir insana. 5.0 yükleyince düzeliyor adam gibi çalışmaya başlıyor fakat değişen birşey yok sorun devam ediyor. Parasıyla yaptıracam onu da yapan yok. Nasıl iştir anlamadım gitti
 
Sarangni

Sarangni

Üye
AryaMod V6.2 S7 Port Final sürümü
Phornasis V2.0 Note5 Port sürümü

Bunlar arka arkaya çıktı, İkisini de kurdum ama AryaMod S7 Port roma bir türlü ısınmadım. Phornasis Note5 kurdum. Uzun kullanım yapmadığım için şimdilik bir yorum yapmayacağım.

Note 3 N9005 LTE cihazımdan Tapatalk ile gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: helppo
helppo

helppo

Üye
Phornasis Note5 güncellemesi mi var
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Phornasis Note5 güncellemesi mi var
Evet güncellendi yalnız 6.0.1 Note5 Port güncellendi.

Note5 Port 5.1.1. Sürümü güncelleme almıyor artık.

Muhtemelen yakında Note 7 Port güncellemeleri başlar cihaz biraz yaygınlaşsın. Artık son Note5 Port sürümlerini görüyor olabiliriz.

Note 3 N9005 LTE cihazımdan Tapatalk ile gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: helppo
xmustx

xmustx

Üye
Kurdum web tarayıcı güzel olmuş.iyi işliyor
 
helppo

helppo

Üye
Evet güncellendi yalnız 6.0.1 Note5 Port güncellendi linki aradım taradım bulamadım aşna zahmet linki atarmısın
 
xmustx

xmustx

Üye
16 mb bi güncelleme linki verilmiş bugün gördüm.onu da mega kurmadan indiremezsin
 
xmustx

xmustx

Üye
Direk flaşlıyorsun ?
 
helppo

helppo

Üye
Kardeş sana zahmet link verebilir misin Sağ ol
 
xmustx

xmustx

Üye
V2.0 telefonun anasını belledi yemin ederim günde en az 5 defa cihaz restart atıyo !
 
Sarangni

Sarangni

Üye
V2.0 telefonun anasını belledi yemin ederim günde en az 5 defa cihaz restart atıyo !
Bende restart sorunu yok ama bir önceki sürüme göre bir nebze daha kötü bakalım geliştirici ne yapacak. Lsskernel 2.5 sürümünü denediniz mi çünkü üstünde Lsskernel 3.3rc var o da stabil değil.

Note 3 N9005 LTE cihazımdan Tapatalk ile gönderildi
 
helppo

helppo

Üye
Sağ olsun xmustx kardeşim link verdiydi ama bir türlü indirememiş tüm sizin yorumlarınızdan bu olayı sonraya bıraktım epinize teşekkürler İyi akşamlar
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Phornasis V2.2 sürümü upload edilmeye başlanmış ve birçok düzeltme içeriyormuş.

Note 3 N9005 LTE cihazımdan Tapatalk ile gönderildi
 
xmustx

xmustx

Üye
Güzel haber.kaçıncı sayfada bahsediyor peki @Sarangni
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Güzel haber.kaçıncı sayfada bahsediyor peki @Sarangni
Link gelmiş bile.



Note 3 N9005 LTE cihazımdan Tapatalk ile gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: xmustx
Sarangni

Sarangni

Üye
Cihaz restart manyağı oldu. Sizde de durum aynı mı?

Note 3 N9005 LTE cihazımdan Tapatalk ile gönderildi
 


Üst Alt