hbwolf
Üye
Türk Telekom hakkında deneyimleriniz
Arkadaşlar merhaba, öncelikle bu soru defalarca sorulmuştur eminim ama belirli bölgeler değilde genel itibari ile iyi yada kötü yorumlar bulunmakta hepsini bir araya toplamak adına hemde karar vermem açısından bu konuyu açmış bulundum cevaplar için şimdiden teşekkürler. Uzun zamandır Turkcell kullanıyorum herhangi bir sorun yaşamadım fakat ücretler hepimizin bildiği gibi tuzlu. Türk Telekom tarifelerinde ise 8 gb 3000dk sınırsız sms 59 tl prime tarifelerinde. Ben ise 1000 dk 4 gb ve 1000 sms için 50 TL ödüyorum. Sizce Türk Telekoma geçiş yapsam pişman olur muyum? Kayseri, Tekirdağ, İstanbul'da çekim kalitesi ve internet hızı benim için önemli olan yerler. Cevaplarınızı bekliyorum. Diğer illerde olan arkadaşlar da deneyimlerini yazarlarsa sevinirim. Teşekkürler.
cevap için teşekkürler.