Windows 10 Mobile Güncellemesi Başladı (10.0.15254.603)[14/01/2020]

Sponsorlu Bağlantılar

oktayceylan26

oktayceylan26

Üye
eğer bu tam kapasitesi değilse ne diyeyim :)

Sent from mTalk using lumia950
Simdi soyle bisey var senin kullandigin cihaz w10 ile birlikte gelen bir cihaz, optimizasyonu ona göre bizim kullandigimiz yani 8.1 ile gelen cihazlardan bahsediyorum. W8.1 ile w10'un Cekim kalitesi arasinda cok fark var. Suna emin olki senin cihaza 8.1 yuklenebilseydi aradaki farki sende görebilirdin.simdi guzel cektigin fotograflar emin olki 8.1de şahesere dönüsurdu.Suan sistem yamali bohca gibi bir yamayi yaparken digeri sökuluyor.
Ve hala ingilizce yada yabanci sitelerde haber okuyabilmek icin pc veya android bir cihaza ihtiyac duymak cok sinirlendiriyor beni. Kimsenin bu konuda sikayetinin olmamasinida anlayabilmis degilim dogrusu. Koskoca bir yazilim devi tarayicisina ceviri programi neden koymaz? Chrome yada baska tarayici kullanmamizi istemiyorsa neden bizi onlari zorla kullanmaya itiyor? Bunun cevabini bir bilen varsa sevabina yazsinda bilelim.
 


papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Koskoca bir yazilim devi tarayicisina ceviri programi neden koymaz? Chrome yada baska tarayici kullanmamizi istemiyorsa neden bizi onlari zorla kullanmaya itiyor? Bunun cevabini bir bilen varsa sevabina yazsinda bilelim.
Tarayıcıda çeviri özelliği dahili olarak olmaz. Google Chrome'da da yok. Bu ve buna benzer bir çok özellik "eklenti desteği" ile mümkün oluyor.

Microsoft, Edge tarayıcı için eklenti desteğini masaüstü sürümünde aktif etti. Fakat mobilde henüz yok malesef. Olur mu? İnşallah diyelim çünkü çok önemli bir eksiklik. Sadece çeviri özelliği değil eklenti desteğinin olmaması başlı başına önemli bir eksiklik.
 
  • Beğen
Tepkiler: oktayceylan26
furyzer0

furyzer0

Üye
Simdi soyle bisey var senin kullandigin cihaz w10 ile birlikte gelen bir cihaz, optimizasyonu ona göre bizim kullandigimiz yani 8.1 ile gelen cihazlardan bahsediyorum. W8.1 ile w10'un Cekim kalitesi arasinda cok fark var. Suna emin olki senin cihaza 8.1 yuklenebilseydi aradaki farki sende görebilirdin.simdi guzel cektigin fotograflar emin olki 8.1de şahesere dönüsurdu.Suan sistem yamali bohca gibi bir yamayi yaparken digeri sökuluyor.
Ve hala ingilizce yada yabanci sitelerde haber okuyabilmek icin pc veya android bir cihaza ihtiyac duymak cok sinirlendiriyor beni. Kimsenin bu konuda sikayetinin olmamasinida anlayabilmis degilim dogrusu. Koskoca bir yazilim devi tarayicisina ceviri programi neden koymaz? Chrome yada baska tarayici kullanmamizi istemiyorsa neden bizi onlari zorla kullanmaya itiyor? Bunun cevabini bir bilen varsa sevabina yazsinda bilelim.
Google translate e gir sizin için sayfaları çevirelimmi ? Gibi bir seçenek çıkıyor üstte evete bas bitsin

Sent from mTalk using lumia950
 
oktayceylan26

oktayceylan26

Üye
Tarayıcıda çeviri özelliği dahili olarak olmaz. Google Chrome'da da yok. Bu ve buna benzer bir çok özellik "eklenti desteği" ile mümkün oluyor.

Microsoft, Edge tarayıcı için eklenti desteğini masaüstü sürümünde aktif etti. Fakat mobilde henüz yok malesef. Olur mu? İnşallah diyelim çünkü çok önemli bir eksiklik. Sadece çeviri özelliği değil eklenti desteğinin olmaması başlı başına önemli bir eksiklik.
anlamadigim konuda iste tam olarak bu Ali Kemal kardesim yani cokmu zor eklenti destegini saglamak?
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici

onursarii

Üye
Benim cep telefonu fotoğrafçılığı konusuna attığım fotolara bakmanı onrieririm hepsi de beğeniliyor eğer bu tam kapasitesi değilse ne diyeyim :)

Sent from mTalk using lumia950
Lumia ile anı yakala diye bir slogan vardı zamanında, 8.1'de iken hızlı çekim yapabiliyorduk fakat w10 ile birlikte çekim hızı 2-3 saniyelere kadar düştü. Anı yakalayamıyoruz maalesef. Çekim kalitesinde çok sıkıntım yok fakat selfie bile çekerken bekletiyor o insana koyuyor :)
 
  • Beğen
Tepkiler: oktayceylan26
Bay H

Bay H

Üye
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

Ekli dosyalar

Bay H

Bay H

Üye
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

Ekli dosyalar

brk-rtrk

Üye
Cumartesi günü 830uma Windows 10 Mobile güncellemesini yaptım ancak 2 gündür edge tarayıcıda sekmeler kısmına giremiyorum. Sol taraftaki sekmeler butonuna basınca alt bar dokunmalarımı algılamıyor. Sayfayı aşağı yukarı yapabiliyorum ancak yenileme falan yapamıyorum. Sekmelere de giremiyorum. Aynı sorunu yaşayan var mı?
 
furyzer0

furyzer0

Üye
Cumartesi günü 830uma Windows 10 Mobile güncellemesini yaptım ancak 2 gündür edge tarayıcıda sekmeler kısmına giremiyorum. Sol taraftaki sekmeler butonuna basınca alt bar dokunmalarımı algılamıyor. Sayfayı aşağı yukarı yapabiliyorum ancak yenileme falan yapamıyorum. Sekmelere de giremiyorum. Aynı sorunu yaşayan var mı?
kapatip acinca edgeyi duxelmisti soft reset yaptin mi cihaza bir dene istersen?


VIA-T7D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Cumartesi günü 830uma Windows 10 Mobile güncellemesini yaptım ancak 2 gündür edge tarayıcıda sekmeler kısmına giremiyorum. Sol taraftaki sekmeler butonuna basınca alt bar dokunmalarımı algılamıyor. Sayfayı aşağı yukarı yapabiliyorum ancak yenileme falan yapamıyorum. Sekmelere de giremiyorum. Aynı sorunu yaşayan var mı?
Bu sorun dün ilk kez benim de başıma geldi ama kararlı sürümü kullanmıyorum. 10.0.10586.420 sürümünü kullanıyorsunuz değil mi?
 

brk-rtrk

Üye
kapatip acinca edgeyi duxelmisti soft reset yaptin mi cihaza bir dene istersen?


VIA-T7D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
uygulamayı kapatıp açtım, telefonu kapatıp açtım ama yine de duzelmedi
Bu sorun dün ilk kez benim de başıma geldi ama kararlı sürümü kullanmıyorum. 10.0.10586.420 sürümünü kullanıyorsunuz değil mi?
evet o sürümü kullanıyorum
 
furyzer0

furyzer0

Üye
uygulamayı kapatıp açtım, telefonu kapatıp açtım ama yine de duzelmedi

evet o sürümü kullanıyorum
benim sorun redstone yapısında olmuştu sonra kapatıp açınca düzeldi dediğim gibi başka bir önerim yok maalesef
 
Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
hasan3472ty

hasan3472ty

Üye
Edge tarayıcı android port uygulaması var mı.

m2 note cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
950 XL için çift dokunma ile uyandırma özelliği geldi:

@dücane
 
  • Beğen
Tepkiler: dark_13 ve dücane
Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Normal 950?

Sent from mTalk using lumia950
Bir haber yok. Windows Device Recovery Tool ile bakıp öğrenebilirsiniz.
Yazılım sürümü: 01078.00053.16236.350xx görünmeli.

Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

Ekli dosyalar

Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
@furyzer0 950 için de geldiği söyleniyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: dücane ve furyzer0
furyzer0

furyzer0

Üye
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: Sensation


Üst Alt