oktayceylan26
Üye
Simdi soyle bisey var senin kullandigin cihaz w10 ile birlikte gelen bir cihaz, optimizasyonu ona göre bizim kullandigimiz yani 8.1 ile gelen cihazlardan bahsediyorum. W8.1 ile w10'un Cekim kalitesi arasinda cok fark var. Suna emin olki senin cihaza 8.1 yuklenebilseydi aradaki farki sende görebilirdin.simdi guzel cektigin fotograflar emin olki 8.1de şahesere dönüsurdu.Suan sistem yamali bohca gibi bir yamayi yaparken digeri sökuluyor.eğer bu tam kapasitesi değilse ne diyeyim
Sent from mTalk using lumia950
Ve hala ingilizce yada yabanci sitelerde haber okuyabilmek icin pc veya android bir cihaza ihtiyac duymak cok sinirlendiriyor beni. Kimsenin bu konuda sikayetinin olmamasinida anlayabilmis degilim dogrusu. Koskoca bir yazilim devi tarayicisina ceviri programi neden koymaz? Chrome yada baska tarayici kullanmamizi istemiyorsa neden bizi onlari zorla kullanmaya itiyor? Bunun cevabini bir bilen varsa sevabina yazsinda bilelim.


