Arkadaşlar bende bir sorun var bayağıdır oluyor telefon 10 ayı geçti alalı hatta ilk 1 yıl olmuştur. Şimdi sorun şu telefon ısınmadığı halde sıcaklık uyarısı veriyor ve kapanıyor bataryayı değiştiriyorum (2.yedek batarya oda orijinal telefonla beraber verdiler) telefonu açtığım gibi sıcaklık uyarısı veriyor her zaman yapmıyor ama yapıncada uğraştırıyor.
Denediğim yöntemler: Hard reset, 5.1'e düşürüp tekrar 6 yapmak, lg up vs programlarla baştan baştan kurudum ama nafile bir işe yaramadı. Bilen biri varsa geri dönüş yapsın.