Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar



helppo

helppo

Üye
Phornasis bunu kurmuş deniyon zannettim
AryaMod final sürümü ben v8 kullanıyom ara ara reset ve donma hariç güzel seninki son sürümü mü ? kardeşim kernel hangisi shonmu yoksa idlemi
 

Koradam

Üye
Cihazında root olan arkadaşlar Gplay de ki L Speed kurup ayar yapsınlar. Google ararlarsa direk XDA linki de çıkar. Hafif işe yarar bir script.
Anladığım kadarıyla bir kaç ayar yaptım bakalım ne olacak
 
helppo

helppo

Üye
şu l speed ayarını
anlayan varsa resim veya video atabilirmi:allalla:
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Phornasis bunu kurmuş deniyon zannettim
AryaMod final sürümü ben v8 kullanıyom ara ara reset ve donma hariç güzel seninki son sürümü mü ? kardeşim kernel hangisi shonmu yoksa idlemi
V8 sürümü 5.0.X tabanlı şu an AryaMod Note 5 Port 1.4 V1 sürümü var 5.1.1 tabanlı o daha güncel.

L Speed kendi kullandığım ayarları akşam atarım.
 
  • Beğen
Tepkiler: helppo
helppo

helppo

Üye
Teşekkür ederim
 
Sarangni

Sarangni

Üye



 
helppo

helppo

Üye
Çok saol
 
  • Beğen
Tepkiler: Sarangni
Sarangni

Sarangni

Üye
Phornasis şarj olarak AryaModa göre bir tık daha iyi bir durumda şu anda ve son sürümü stabillik açısından da iyi.
 
Son düzenleme:

Koradam

Üye
Phornasis şarj olarak AryaModa göre bir tık daha iyi bir durumda şu anda ve son sürümü stabillik açısından da iyi.
Anlaşılan yine rom değiştireceğim :D tema desteği var mı ?
 
Sarangni

Sarangni

Üye
helppo

helppo

Üye
Sarangni yakiyon bizi hemen link alıp yükledim bide klavye rengi dahi değişiyor süper
 
  • Beğen
Tepkiler: Sarangni

Koradam

Üye
Phornasis romu pek sevmedim açıkcası özellikle şu batarya ikonu stock yok sanırım. Bir sürü değişik ikon var ama stock bulamadım :(
Biraz hantallık da var .
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Phornasis romu pek sevmedim açıkcası özellikle şu batarya ikonu stock yok sanırım. Bir sürü değişik ikon var ama stock bulamadım :(
Biraz hantallık da var .

Phornasis Rom Control/Status Bar Mod/Show/Hide Stock Battery buradan stock batarya simgesi geliyor.

Phornasi de bu hantallık sorunu ilk başlarda çok fazla idi ama şimdi çok daha iyi durumda. Bugün kernel değiştirip İdle Kernel yükledim bakalım onun ile nasıl bir sonuç alacağım.

Music Of Life romunu da indiriyorum bakalım onun son güncellemesi nasıl olmuş. :)
 
helppo

helppo

Üye
deneyimlerini sabırsızlıkla bekliyoruz
 

Koradam

Üye
Phornasis Rom Control/Status Bar Mod/Show/Hide Stock Battery buradan stock batarya simgesi geliyor.

Phornasi de bu hantallık sorunu ilk başlarda çok fazla idi ama şimdi çok daha iyi durumda. Bugün kernel değiştirip İdle Kernel yükledim bakalım onun ile nasıl bir sonuç alacağım.

Music Of Life romunu da indiriyorum bakalım onun son güncellemesi nasıl olmuş. :)
O simgeleri görünce sinirlendim gözüm karardı :D Postu yazarken görmedim yazdıktan sonra gördüm. Fakat benim favorim hala v8.1
 
Sarangni

Sarangni

Üye
O simgeleri görünce sinirlendim gözüm karardı :D Postu yazarken görmedim yazdıktan sonra gördüm. Fakat benim favorim hala v8.1

Şu ana V8.1 sürümünden daha stabil bir rom olduğunu bende düşünmüyorum. Çünkü cihaz için çıkan son sürüm 5.0.x olduğu için romu yapmak, derlemek çok daha sağlıklı. Benim geliştiriciden beklentim yayınladığı fix dosyalarını bir araya toplayıp son bir güncelleme ama yapmadı. Note 5 Port romalar da ise başka cihazlar da ki kodları ve 5.1.1 kodlarını derleyerek yapıyorlar ki bu da oldukça zor bir durum.

Miui V7 4.4.4 romlar var onlar da kullanılabilirlik açısından oldukça iyi.


Bu bataryalar güvenilirmidir acaba? Orjinal diyor ama insan kıllanıyor da? Hepsiburada son zamanlar da Gittigidiyor gibi bir sisteme döndü.
 

Koradam

Üye
Şu ana V8.1 sürümünden daha stabil bir rom olduğunu bende düşünmüyorum. Çünkü cihaz için çıkan son sürüm 5.0.x olduğu için romu yapmak, derlemek çok daha sağlıklı. Benim geliştiriciden beklentim yayınladığı fix dosyalarını bir araya toplayıp son bir güncelleme ama yapmadı. Note 5 Port romalar da ise başka cihazlar da ki kodları ve 5.1.1 kodlarını derleyerek yapıyorlar ki bu da oldukça zor bir durum.

Miui V7 4.4.4 romlar var onlar da kullanılabilirlik açısından oldukça iyi.


Bu bataryalar güvenilirmidir acaba? Orjinal diyor ama insan kıllanıyor da? Hepsiburada son zamanlar da Gittigidiyor gibi bir sisteme döndü.
Açıkcası fikrim yok ben 90 lira verip Samsung bayisinden aldım
Bu arada s pen i kullandığım için TW romlara muhtacım
 


Üst Alt