inşallah dostumben siteye şubat ayında üye oldum nazy ve leiche nin ayın üyesi olduklarında ne kadar aktif olduklarını bu ünvanı haketmek için ne kadar çalıştıklarını gördüm izinizdeyim
senide bu ünvanda görmek isteriz cok teşekkürler saolUmarım bu ayın üyeside ayın üyeliğini senin kadar hakeden bir insan olur leiche![]()

aynen öyleAyın üyesi Olmak Gurur Veriyor

yok be ne üzmesi ama rengin gitmesi ilk başta burukluk yapıyorAyın üyeliğini bana verecekleri olmaları üzmüş seni ne yapalım her ay başka üyeye:
![]()

cok teşekkürler dostumbende daha üye olduğum ilk ay,ayın üyesi seçilmiştim,nasıl mutlu oldum,nasıl gurur duydum anlatamam...
ama rengin değişsede siteye katkıları tartışılmaz bir arkadaşımızsın...daha çook göreceğiz seni turuncu renkte merak etme sen dostum![]()

2.5 senedir beni seçmediler bu zamandan sorada seçseler ben kabul etmiyecem![]()
bence yorumlarıyla paylaşımlarıyla akitifliği ile bu sitede ençok ayın üyeliğini hakeden birisin önümüzdeki ay yine ayın üyesi sensin bence....
teşekkürler ::THE_BoZKuRT::galiba bu durumda en iyi benim ne ayın üyeliği ne yönetim hiçbişey umrumda değil![]()

görüp görüvereceğinn..bu kadarr işşşteeee...önce ayın üyesi seçilmek
sonra haber editörlügüne layık görülmek
bakalım daha neler olacak![]()

bende memleketlime sesleniyorum inş. tekrar ayın elemanı sçilirsin

