Ayın üyeliği son sözler

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
leiche

leiche

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Ayın üyeliği son sözler
Slm arkadaşlar...

bildiğiniz üzere bugün gece ayın üyeliği ünvanım sona eriyor
aramızda bunu hakeden cok arkadaş var

ilk günlerde o kadar cok şey ifade etmesede turuncu rengin gitmesi biraz üzücü olsa gerek :)
bunu benden önce olanlarda cok ii anlamıştır bende sonra olacak arkadaslarda cok ii anlayacaktır.

Maxicebe üyelerine verdidiği değerden dolayı şahsım adına teşekkür ederim

herkese bol paylaşımlı forumlar :)
 


canturgay

canturgay

Üye
hafiften bi burukluk sezdimm...:ehe..
açık mavi de iyi yavv...:D
 
canturgay

canturgay

Üye
bikere ben sadece acık kahverengini göremiyormuşum
doktor onaylı :@
tamam sinirlenme sakin olll.. bak ben korkmaya başladımm..eskişehir e gelmeye
siz hep böylemisinizz..:ehe

geçmiş olsunn bu arada..:)
 
leiche

leiche

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
birbirimizi kızdırmayı severiz :ehe
gerçi genelde ben kızdırıyorum ama
bazen oda kızdırmıyor değil :D

bu arada korkma cnm ya :islik
 
Ozan

Ozan

Admin
Slm arkadaşlar...

bildiğiniz üzere bugün gece ayın üyeliği ünvanım sona eriyor
aramızda bunu hakeden cok arkadaş var

ilk günlerde o kadar cok şey ifade etmesede turuncu rengin gitmesi biraz üzücü olsa gerek :)
bunu benden önce olanlarda cok ii anlamıştır bende sonra olacak arkadaslarda cok ii anlayacaktır.

Maxicebe üyelerine verdidiği değerden dolayı şahsım adına teşekkür ederim

herkese bol paylaşımlı forumlar :)
Önemli olan senin o rengi aldığın, verilen değeri haketmiş oldugunu bilmesi yeterli diye düşünüyorum. Siteyi sahiplenme ve aktiflik sergileme olgusu olan üyelere her zaman saygımız var ve art arda ayın üyesi yapmayı tercih etmesek de, sonrası için aynı durum yine tekrarlayabilir.

Ama dedigim gibi önemli olan bir kere de olsa, bu rengi alabilmekti.
260bin üye arasından ..:oke:

Bak biz bile renk alamadık, hala siyah :aman2:
 
leiche

leiche

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Önemli olan senin o rengi aldığın, verilen değeri haketmiş oldugunu bilmesi yeterli diye düşünüyorum. Siteyi sahiplenme ve aktiflik sergileme olgusu olan üyelere her zaman saygımız var ve art arda ayın üyesi yapmayı tercih etmesek de, sonrası için aynı durum yine tekrarlayabilir.

Ama dedigim gibi önemli olan bir kere de olsa, bu rengi alabilmekti.
260bin üye arasından ..:oke:

teşekkürler dostum :),


Bak biz bile renk alamadık, hala siyah :aman2:

işte bu güzeldi :D
 
CEREN

CEREN

Üye
umarım tekrar ayın üyesi olmayı hakedersin cünkü çok anlayışlı ve açık görüşlü bi insansın allah yolunu açık etsin arkadaşım:)
 
leiche

leiche

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
neslein

neslein

Üye
tamam sinirlenme sakin olll.. bak ben korkmaya başladımm..eskişehir e gelmeye
siz hep böylemisinizz..:ehe

geçmiş olsunn bu arada..:)

korkma korkma biz böylee birbirimizi kızdırınca hoşumuza gidiyor.sen gel bi gör sonra karar veririsin :)
 
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
Ayın Uyelıgını Sonuna Kadar Haketmiştin. Bir Dahaki Ayda Ayın Uyesi Olmaman Için Hiçbir Sebep Yok. Sen Istersen Yine Olabilirsin. Renklerin Hiçbir önemi Yok. Hatta Bazen Başına Bela Bile Olabilyor. Benim Suana Kadar Ki Almış Olduğum Renklerin En Güzeli Suanki Renk.
 
leiche

leiche

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Ayın Uyelıgını Sonuna Kadar Haketmiştin. Bir Dahaki Ayda Ayın Uyesi Olmaman Için Hiçbir Sebep Yok. Sen Istersen Yine Olabilirsin. Renklerin Hiçbir önemi Yok. Hatta Bazen Başına Bela Bile Olabilyor. Benim Suana Kadar Ki Almış Olduğum Renklerin En Güzeli Suanki Renk.

haklısın dostum :oke:
 
Ozan

Ozan

Admin
2 ay art arda Ayın Üyeliği verme taraftarı olmamamızın nedeni, site için her çabalayan ve siteyi seven, sahiplenmis daha çok arkadaşa, kısa sürede bu rütbeyi paylastırmak aslında. Ama açık söylemek gerekirse bence bu ayın da, rütben olmasa en kuvvetli adayı olabilirdin :)
 
leiche

leiche

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
2 ay art arda Ayın Üyeliği verme taraftarı olmamamızın nedeni, site için her çabalayan ve siteyi seven, sahiplenmis daha çok arkadaşa, kısa sürede bu rütbeyi paylastırmak aslında. Ama açık söylemek gerekirse bence bu ayın da, rütben olmasa en kuvvetli adayı olabilirdin :)


söylediklerin için öncelikler teşekkürler :)
zaten 2 kere üst üste olmayı bende tercih etmem çünkü gerçekten sitede bu ünvanı hakeden cok arkadasımız war. zaten bi kaçını tahmin ediyorum. eğer tahmin ettiklerim seçilirse demekki doğru analiz yapmısım demektir :)
ii forumlar :)
 
> çileke$ <

> çileke$ <

Üye
Gerçekten çok emek sarfetmişsin
ayın üyesi olma mutluluğuna erişen biri olarak son gün çok buruk geçiyor dimi?...

bende son gün böyle bir konu açmıştım...;)
 
leiche

leiche

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Gerçekten çok emek sarfetmişsin
ayın üyesi olma mutluluğuna erişen biri olarak son gün çok buruk geçiyor dimi?...

bende son gün böyle bir konu açmıştım...;)

ayen öyle :)
ama şuda bir gerçek, bu ünvana herkez erişemez
bu ünvanı almak gerçekten gurur verici
son gün biraz buruk olsada ilk seçildiğim günün sevinci herseye yeter :)
 
ouSahin

ouSahin

Üye
Sen zaten renkli bir insansın nickindeki turunculuk gitmesi umrunda olmasın o bir benimde hakkettigini inandıgım bir ünvan ve seni tanımak güzel ve memnun edici :) dostum;)

Eskişehirde seni yakından tanımakta ayrı bir güzellik olcak :)


 
leiche

leiche

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Sen zaten renkli bir insansın nickindeki turunculuk gitmesi umrunda olmasın o bir benimde hakkettigini inandıgım bir ünvan ve seni tanımak güzel ve memnun edici :) dostum;)

Eskişehirde seni yakından tanımakta ayrı bir güzellik olcak :)

teşekkürler oğuz :)
eskişehirde görüşmek üzere ;)
 
by_bilinmez

by_bilinmez

Üye
ben siteye şubat ayında üye oldum nazy ve leiche nin ayın üyesi olduklarında ne kadar aktif olduklarını bu ünvanı haketmek için ne kadar çalıştıklarını gördüm izinizdeyim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt