Ayın üyeliği son sözler

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
_dumanist_

_dumanist_

Üye
Umarım bu ayın üyeside ayın üyeliğini senin kadar hakeden bir insan olur leiche :)
 


X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
Ayın üyesi Olmak Gurur Veriyor
 
mservank

mservank

Üye
Ayın üyeliğini bana verecekleri olmaları üzmüş seni ne yapalım her ay başka üyeye:islik::ehe
 

thebora

Üye
bende daha üye olduğum ilk ay,ayın üyesi seçilmiştim,nasıl mutlu oldum,nasıl gurur duydum anlatamam...
ama rengin değişsede siteye katkıları tartışılmaz bir arkadaşımızsın...daha çook göreceğiz seni turuncu renkte merak etme sen dostum:)
 
leiche

leiche

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ben siteye şubat ayında üye oldum nazy ve leiche nin ayın üyesi olduklarında ne kadar aktif olduklarını bu ünvanı haketmek için ne kadar çalıştıklarını gördüm izinizdeyim
inşallah dostum :) senide bu ünvanda görmek isteriz ;)

Umarım bu ayın üyeside ayın üyeliğini senin kadar hakeden bir insan olur leiche :)
cok teşekkürler saol :)

Ayın üyesi Olmak Gurur Veriyor
aynen öyle:oke:

Ayın üyeliğini bana verecekleri olmaları üzmüş seni ne yapalım her ay başka üyeye:islik::ehe
yok be ne üzmesi ama rengin gitmesi ilk başta burukluk yapıyor ;)
hepimiz bu sitenin üyesiyiz :oke:

bende daha üye olduğum ilk ay,ayın üyesi seçilmiştim,nasıl mutlu oldum,nasıl gurur duydum anlatamam...
ama rengin değişsede siteye katkıları tartışılmaz bir arkadaşımızsın...daha çook göreceğiz seni turuncu renkte merak etme sen dostum:)
cok teşekkürler dostum
amacm turuncu renk değil ama biraz içim buruk olyor
alışkanlık olsa gerek
yani ana sayfada en alttaki üyelere bakınca hemen göze çarpmak güzel :oke:
 
kurt bey

kurt bey

Üye
2.5 senedir beni seçmediler bu zamandan sorada seçseler ben kabul etmiyecem:ehe
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
2.5 senedir beni seçmediler bu zamandan sorada seçseler ben kabul etmiyecem:ehe

aynen vallaa...o kadar zamandır üyeyim ama neseee...hattaa ben bi ay o kadar çok paylaşım yapmıştım ki maxiden jewel ark.ımız bu ay kesin ya ayın üyesisin ya da mod falan yaparlar seni diye takılmıştı bana ama görmedik bişi...:D :D
 
kurt bey

kurt bey

Üye
emeğe saygı:ehe
 
leiche

leiche

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
kurtoğlu :)
nega bana pm attı seni seçeceker ne dersin diye bende olur demiştim :D
ama madem kabul etmeyecen vazgectiler :D
 
BOZKURT

BOZKURT

Emekli Yönetici
bence yorumlarıyla paylaşımlarıyla akitifliği ile bu sitede ençok ayın üyeliğini hakeden birisin önümüzdeki ay yine ayın üyesi sensin bence....
 

elmyra

Üye
galiba bu durumda en iyi benim ne ayın üyeliği ne yönetim hiçbişey umrumda değil :islik:islik:islik
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
evet herşeyin olduğu gibi ayın üyeliğinin de sonu geldi
bu süre içinde de ve önce de harika paylaşımları olan ''leiche'' arkadaşımızı tebrik ediyorum:oke:
 
hidayet

hidayet

Üye
maxicep e katkıda bulunup emek veren tüm dostlara saygılar sevgiler :oke:
 
leiche

leiche

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
önce ayın üyesi seçilmek
sonra haber editörlügüne layık görülmek
bakalım daha neler olacak :)
 
JrSparrow

JrSparrow

Üye
bende memleketlime sesleniyorum inş. tekrar ayın elemanı sçilirsin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt