Haber Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım'dan Operatörlere Fırça

Sponsorlu Bağlantılar

0MG90

0MG90

Üye
4G kullanalım da ne yazarsa yazsın :D
 


serdar_gs

serdar_gs

Üye
    Konu Sahibi
Yüksek ihtimal büyükşehir merkezlerinde çeker ilk etapta yine tüneller şehirlerarası yollar ve ilçe köylerde çekmez diye düşünüyorum 8 yıl peyder pey yapacaklarmış ya bu hakkı sonuna kadar kullanırlar :D
 
ibrahimbüyükdemir

ibrahimbüyükdemir

Üye
Bende Diyom Bizim Evde Hatlar Niye İyi Çekmiyor Diye İŞ PARAYA GELİNCE HALKI SÖMÜRÜYOLAR ALLAH BELANIZI VERSİN...
 
phasan

phasan

Üye
4g ceksinde onemli olan bu
 
teknognc

teknognc

Üye
Şurda bantların hız karşılaştırması var isterseniz bakabilirsiniz
 
SHS

SHS

Üye
ya onu bırakın çoğu insanda 4.5G uyumlu telefon yok, misal bende yok :D
 
SHS

SHS

Üye
Bize nolacak yani geçmeyenlere, ne kadar daha destek atacaklar
 
kadikoy

kadikoy

Üye
Bakan haklı; 100 metrelik tünelde var 2600 metrelik tünelde var,araban tünelde bozuldu 2.5 km yürüki telefon çeksin.
Çok saçma bütün tünellerde telefonlar çekecek,CAN VE MAL GÜVENLİĞİ için şart.
Bakana önerim:Yönetmelik yayınlasın ve zorunluluk getirsin.:konus:
 
  • Beğen
Tepkiler: phasan ve serdar_gs
serdar_gs

serdar_gs

Üye
    Konu Sahibi
Bize nolacak yani geçmeyenlere, ne kadar daha destek atacaklar
Bende onu merak ediyorum açıkçası. 4.5G şebeke hattı farklı olduğundan 3G şu an ki hatlar yine aynen devam daha iyi çekim kalitesi olmaz herhalde?
 
0MG90

0MG90

Üye
  • Beğen
Tepkiler: phasan

osicik

Üye
Çekip çekmeme olayına bakanlık olarak getir bir standart getir ceza bak noluyor bence sorun bu işe bakan bakanlıkta bu olay şirket insiyatifine bırakılırsa bırak yaylayı köyleri dediğiniz gibi şehir merkezlerinde de çekmez vatandaşın hakkını devlet koruyacak ülkemizden 3g geçti 4.5 g ye geldik güya ama 3g yi Allah kabul etsin modunda kullandık rezil şekilde yıllardır neden kimse bu vatandaşların hakkını aramadı iletişim vergisi bilmem ne vergisi takır takır hizmet yok bilmiyorum artık...
Neyse bakan bey geçte olsa kükremiş inş sonrası iyi olur...!!!
 
  • Beğen
Tepkiler: serdar_gs
serdar_gs

serdar_gs

Üye
    Konu Sahibi
Aynen öyle yıllardır çekti çekmedi 3g çekmez şehrin göbeğinde rezik hizmet ama çatır çatır paraları ödedik. Bu millet artık verdiği paranın karşılığını hak ediyor ama bakalım sonuç değişecek mi.
 
TheLastWarrior

TheLastWarrior

Üye
Sonuç sömürmeye devam :hmmm
 
phasan

phasan

Üye
Çekip çekmeme olayına bakanlık olarak getir bir standart getir ceza bak noluyor bence sorun bu işe bakan bakanlıkta bu olay şirket insiyatifine bırakılırsa bırak yaylayı köyleri dediğiniz gibi şehir merkezlerinde de çekmez vatandaşın hakkını devlet koruyacak ülkemizden 3g geçti 4.5 g ye geldik güya ama 3g yi Allah kabul etsin modunda kullandık rezil şekilde yıllardır neden kimse bu vatandaşların hakkını aramadı iletişim vergisi bilmem ne vergisi takır takır hizmet yok bilmiyorum artık...
Neyse bakan bey geçte olsa kükremiş inş sonrası iyi olur...!!!
Almanlar gibi olmalıyız orda devlet vatandaşını korur burda vatandaş kendı hakkını kendı arar
 
Murdoc Massaka

Murdoc Massaka

Üye
Herşeyi boş verelim, 4.5g diyerek başka ülkelerde yıllardır kullanılan 4G yi, 4.5g diyerek satıyorlar. Reklamlarda şişirip şişirip 10 da 1 ini vermiyorlar.
Bir tanesi daha ana yollarda dahil çoğu şehir merkezinde çekmiyor, bir de fiberliyoruz diye reklam yapıyor. Cep telefonu üzerinden de fiberlemek diye reklam yapılması ne demek ya? Telefonlarda fiber var da ben duymadım galiba. 4.5g dediği 4g fiberlemek demek galiba :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: phasan
boran9999

boran9999

Üye
4.5G geldi herşey güllük gülüstanlık konuya yazan arkadaşlarımızın çoğunun tanımlı bir internet kotası var oda zar zor yetiyor hızla beraber kullanılan GB larda mutlaka 5-10 kat artacaktır birde bu yönüyle bakmak gerekir olaya.
 
  • Beğen
Tepkiler: phasan ve Murdoc Massaka
phasan

phasan

Üye
4.5g cok şarj da yer
 


Üst Alt