Güzel konu olmuşŞurda bantların hız karşılaştırması var isterseniz bakabilirsiniz
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Bende onu merak ediyorum açıkçası. 4.5G şebeke hattı farklı olduğundan 3G şu an ki hatlar yine aynen devam daha iyi çekim kalitesi olmaz herhalde?Bize nolacak yani geçmeyenlere, ne kadar daha destek atacaklar
Zaten 1 Nisan'da her yerde 4.5G desteği olmayacak. Zamanla artar. 3G desteği de sürer.Bize nolacak yani geçmeyenlere, ne kadar daha destek atacaklar
Almanlar gibi olmalıyız orda devlet vatandaşını korur burda vatandaş kendı hakkını kendı ararÇekip çekmeme olayına bakanlık olarak getir bir standart getir ceza bak noluyor bence sorun bu işe bakan bakanlıkta bu olay şirket insiyatifine bırakılırsa bırak yaylayı köyleri dediğiniz gibi şehir merkezlerinde de çekmez vatandaşın hakkını devlet koruyacak ülkemizden 3g geçti 4.5 g ye geldik güya ama 3g yi Allah kabul etsin modunda kullandık rezil şekilde yıllardır neden kimse bu vatandaşların hakkını aramadı iletişim vergisi bilmem ne vergisi takır takır hizmet yok bilmiyorum artık...
Neyse bakan bey geçte olsa kükremiş inş sonrası iyi olur...!!!

Note 4 kullanıyorum yurt dışında denediğimde 4g yazıyordu. Lte uzun olduğu için hoş durmaz bence4G kullanalım da ne yazarsa yazsın![]()

Bizde lte yazar türk Telekom misalıNote 4 kullanıyorum yurt dışında denediğimde 4g yazıyordu. Lte uzun olduğu için hoş durmaz bence![]()
