Telefon Tavsiyesi İyi Kamera ve İyi Pil

Sponsorlu Bağlantılar



onurcngzhn34

onurcngzhn34

Üye
Bilmiyorum sıkıntı yaşayan yok ama. A7 de 1.35-1.5 gb arası ram kullanıyormuş
aşırı fazla ya.neyse j7 ilerde kasma ihtimali epey yüksek. rom desteğide sıfır valla baş gibi kalırız ortada :) pil performansı için diğer şeylerden feragat etmemek lazım aslında.

benim s3de zaten exynos 4412 quad core 1.4 ghz işlemci var. overclock ile 1.7 ghz.1.8de reset atıyor ara sıra.
 
byAndroid

byAndroid

Üye
aşırı fazla ya.neyse j7 ilerde kasma ihtimali epey yüksek. rom desteğide sıfır valla baş gibi kalırız ortada :) pil performansı için diğer şeylerden feragat etmemek lazım aslında.

benim s3de zaten exynos 4412 quad core 1.4 ghz işlemci var. overclock ile 1.7 ghz.1.8de reset atıyor ara sıra.
Bencede fazla j7 içinde 400-500 mb ram kalıyor diyorlardı. Yeter aslında
 
vegatablo

vegatablo

Üye
Kardeş kamera da lg ama pilde lg o kadar iyi değil bir bütçe söylersen daha iyi yardım edebiliriz
 
onurcngzhn34

onurcngzhn34

Üye
Bencede fazla j7 içinde 400-500 mb ram kalıyor diyorlardı. Yeter aslında
ya tabiki yeterde o cihaza 1050 tl oara verip facebook,instagram ve tapatalk arası multitasking yapamamak kötü olur bence.
 
vegatablo

vegatablo

Üye
Sarangni

Sarangni

Üye
1400~1500 çok ara bir fiyat. İyi bir cihaz alıp uzun süre kullanmak için 1700 bandına çıkmak gerek. 1400-1500 cihaz alırsınız ama şahsi fikrim ne olursa olsun o kadar para verdikten sonra üstüne bir miktar daha çıkıp amiral gemisi bir cihaz almak. G4 ~Note 4 için 1700 TL yeterli olacaktır.
 
onurcngzhn34

onurcngzhn34

Üye
Onları çok rahat yaparsın. S3 minide bile yapıyordum onları
s3 mini bende kullandım şuanki s3den bile daha iyi multitasking performansı sergiliyordu. aynı anda 3-4 uygulama arka plana atıyordu. s3de ise yeniden açılmasini bekliyorsun. ilginç bir durum :)
 
smh60

smh60

Üye
Bu fiyat aralığında ön kamera sorun olmayacaksa z3 önerebilirim
 
byAndroid

byAndroid

Üye
s3 mini bende kullandım şuanki s3den bile daha iyi multitasking performansı sergiliyordu. aynı anda 3-4 uygulama arka plana atıyordu. s3de ise yeniden açılmasini bekliyorsun. ilginç bir durum :)
Aynen s3 te çok büyük ram problemi var. Rom değiştirenlerin ilk sorusu bu romda kaç mb ram boşta kalıyor gibisinden hep :D
 
onurcngzhn34

onurcngzhn34

Üye
Aynen s3 te çok büyük ram problemi var. Rom değiştirenlerin ilk sorusu bu romda kaç mb ram boşta kalıyor gibisinden hep :D
aynen öyle. normal kullanımda sıkıntı olmuyor ama instagram,facebook,tapatalki ayni anda calistiramiyorsun. lmk devreye giriyor
 
  • Beğen
Tepkiler: byAndroid
SeLFISH

SeLFISH

Üye
    Konu Sahibi
Note 4 alinabilicek en iyi telefon olarak düşünüyorum o zaman. Yaza kadar note 4 fiyatinda düşme olur mu ?
 
SeLFISH

SeLFISH

Üye
    Konu Sahibi
Peki Iphone hakkında ne düşünüyosunuz 5 ve 5S.
Ayrıca LG G3 ve HTC M8 de bütçeye uyabilir. Zenfone 2 de nedense tavsiye edilmiyor.
 
SeLFISH

SeLFISH

Üye
    Konu Sahibi
Şöyle ki bir süre sonra android kasma yapiyor deniyor ama Iphone ilk günkü stabilitesinde ilk günkü hizinda ilerliyor deniliyor ama.
 


Üst Alt