Galaxy S3 i9300 《YENİ》{08.03.2016}BLEKOTA Note 4 v5.2.2 Final ANDROİD 4.4.4

Sponsorlu Bağlantılar

Sizce hangi rom daha başarılı?

  • Blekota S5 lite v10.0

    Kullanılan: 27 16.1%
  • Blekota Note 4 V3.0

    Kullanılan: 105 62.5%
  • Qs Final Rom

    Kullanılan: 36 21.4%

  • Kullanılan toplam oy
    168
uzman47

uzman47

Üye
benim bir sıkıntım var boeffla config kurdum telefona supersu ile yetki veriyorumm eksik root yetkisi uyarısı alıyorum birde game hacker kullanıyordum eski rom da bu romdan sonra supersu gamhacker ı gormuyor ve yetki veremıyorum eskı cm 12 romda gelistirilmiş seceneklerden rom yetkisi actıgımda kullanabşliyordum game hackerı burda geliştirilmiş seceneklerinde de bulamadım birşey yardımcı olursanız sevinirim.
Root kalkmis olabilir tekrar rootlayip dene istersen.
 


4te351

4te351

Üye
Root kalkmis olabilir tekrar rootlayip dene istersen.

bugün yeni bi rom denıyım dedım istemeyerek cunku bu romdan cok memnunum sonra o rom yuklenırken basarısız oldu bende bu rom a geri dondum titanumdan gerı cektım uygulamaları baktım game hacker da ındırmıs actım oldu ama boeffla sıkıntım devam edıyor
 
uzman47

uzman47

Üye
meyrock

meyrock

Üye
2 aya yakın dokdo 6.5.4 sürümünü kullandım.
3-4 gündür de 7.3.1 sürümündeyim.
gerçekten on numara bir rom.
tavsiye ederim.
önceki sayfada @uzman47 nin söylediği system iui yide kurdum. çok daha güzel oldu.
Hangi system ui kullanıyorsun?
 
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
bunu kullanıyorum.
uzman47 önerdi. çok da iyi etti valla :)

 
  • Beğen
Tepkiler: uzman47, morki05 ve kartal2378
meyrock

meyrock

Üye
bunu kullanıyorum.
uzman47 önerdi. çok da iyi etti valla :)

System ui deyince bende root Explorer vs ile system ui değişimi sandım dostum. Tema desene :) bu arada dokto rom çok güzel bende beğendim ama bı resurrection remix 5.5.8 değil ;) :)
 
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
System ui deyince bende root Explorer vs ile system ui değişimi sandım dostum. Tema desene :) bu arada dokto rom çok güzel bende beğendim ama bı resurrection remix 5.5.8 değil ;) :)
jeton şimdi düştü :)
onda bi değişim yapmadım. geldiği gibi kullanıyorum.
 
meyrock

meyrock

Üye
jeton şimdi düştü :)
onda bi değişim yapmadım. geldiği gibi kullanıyorum.
Ben hayatta saf Android cm tarzı sevmedim ama resurrection remix sayesinde sevmeye başlayıp kullandım. Hala kullanıyorum. Piyasada s3 için saf Android olarak en iyi ıkı rom var.

1. Resurrection Remix
2. Dokto rom.

Resurrection u 1. Seçme nedenımde kullananlar bilir. Daha stabil ve daha cok kişiselleştirme olanağı sağlıyor. Ve kendi geliştiricilerine özgü stabil birkaç ek özellik daha...
 
  • Beğen
Tepkiler: morki05
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
dediğin romu merak ettim ama dokdo dan kaçmıyım şimdi :)
 
  • Beğen
Tepkiler: uzman47
meyrock

meyrock

Üye
  • Beğen
Tepkiler: morki05, uzman47 ve nediyelimyani
morki05

morki05

Üye
  • Beğen
Tepkiler: nediyelimyani
morki05

morki05

Üye
Bildiğim kadarıyla yok
 
  • Beğen
Tepkiler: nediyelimyani ve uzman47

abuzer0006

Üye
ROM][6.0.1][i9300][ALPHA] Unofficial CyanogenMod 13 - Build 7 yukleyen varmı arkadaslar
 
meyrock

meyrock

Üye
Rom kitkat mı lolipop mu?
Rom lollipop 5.1.1 ve sürekli daha iyi olması için uğraşan ekibi var. Başından beridir takip edip konusunu da Maxicep e açtım uzun zaman önce. Bakıp deneyebilirsin. Dokto yu da kullanmak isterim uzun süreliğine lakin resurrection remix de bir çok kişiselleştirme mevcut olduğundan ötürü asla vazgeçemiyorm. Stabil...
 
  • Beğen
Tepkiler: morki05 ve uzman47
kartal2378

kartal2378

Üye
Rom lollipop 5.1.1 ve sürekli daha iyi olması için uğraşan ekibi var. Başından beridir takip edip konusunu da Maxicep e açtım uzun zaman önce. Bakıp deneyebilirsin. Dokto yu da kullanmak isterim uzun süreliğine lakin resurrection remix de bir çok kişiselleştirme mevcut olduğundan ötürü asla vazgeçemiyorm. Stabil...
resurection un marshmalow romu cikmis ve gordugum kadariyla stabile yakin,kurmadim henuz ama dedigin gibi saglam ekibi var adamlarin
 
  • Beğen
Tepkiler: morki05, uzman47 ve nediyelimyani
kartal2378

kartal2378

Üye
 
  • Beğen
Tepkiler: morki05, nediyelimyani ve uzman47

ciovanli

Üye
merhaba rom çok iyi ama video arama yapamıyorum. sorunu nasıl çözebilirim acaba
 
uzman47

uzman47

Üye
merhaba rom çok iyi ama video arama yapamıyorum. sorunu nasıl çözebilirim acaba
Note5 4.4.4 romlarda video arama calismaz dostum. Video aramayi 4.4.2 romlarda yapabilirsin.. Ornek olarak blekota s5 lite v12 gibi...
 
  • Beğen
Tepkiler: morki05


Üst Alt