LG V10 kullanıcıları var mıdır

Sponsorlu Bağlantılar



El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Cihazda yüksek hassasiyetli 32 bit ses çipleri kullanılıyor diyebiliriz kısaca.
 
  • Beğen
Tepkiler: boran9999 ve Dr.Watson
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Muazzam müzik ziyafeti hem hoparlör hem de kulaklık ile.
 
  • Beğen
Tepkiler: Dr.Watson ve boran9999
boran9999

boran9999

Üye
Hayirli olsun gule gule kullan hacim yanliz ekledigin ilk 2 resimde flas bellek var nedemek anlamadim ???
Arkadaşında dediği gibi kıyaslama açısından koydum

iPhone 6+ ile kıyaslandığında müzik kulaklıl ve hoparlör kalitesi konusunda nasıl buldunuz? Bu soru benim için ciddi önem arz ediyor. Hayırlı olsun bu arada.

Flac sever olarak :) (Bu cihazı tercih etmemdeki önemli faktörlerden biri HIFI DAC ses çipiydi) standart kulaklıkta pek bir fark yok Monster N Plus kulaklıkta Hifi dac 24 bit 192khz kodlanmış şarkılarda çok önemli farklılıklar gösteriyor dediğim gibi standar kulaklıklarda çok büyük bir farklar yok aralarında cihazın kendi hoparlörleri iphone 6 orta seslerde daha başarılı yüksek frekanslarda v10 daha başarılı (V10 daha tiz sesler veriyor)

Edit: Hoparlör sesi yüksekliği G4 V10'dan daha yüksek ve daha kaliteli geldi bana.
 
Dr.Watson

Dr.Watson

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşında dediği gibi kıyaslama açısından koydum



Flac sever olarak :) (Bu cihazı tercih etmemdeki önemli faktörlerden biri HIFI DAC ses çipiydi) standart kulaklıkta pek bir fark yok Monster N Plus kulaklıkta Hifi dac 24 bit 192khz kodlanmış şarkılarda çok önemli farklılıklar gösteriyor dediğim gibi standar kulaklıklarda çok büyük bir farklar yok aralarında cihazın kendi hoparlörleri iphone 6 orta seslerde daha başarılı yüksek frekanslarda v10 daha başarılı (V10 daha tiz sesler veriyor)

Edit: Hoparlör sesi yüksekliği G4 V10'dan daha yüksek ve daha kaliteli geldi bana.
Supermis hoca ilerde oyun performansi ısınma bunlarida yazarsin
 
boran9999

boran9999

Üye
Supermis hoca ilerde oyun performansi ısınma bunlarida yazarsin
Modern combat 5 oynuyorum G4 de ama cihazı şarja takıyorum kafa kafaya yetiyor en azından şarj azalmıyor :) ısınma tabiki oluyor ama henüz bir sorun olmadı zaten sistem sorun oluşmasına müsade etmez kendini kapatır :) V10da fırsat bulursam kurup dener sizlerle paylaşırım.
 
  • Beğen
Tepkiler: Dr.Watson
iizzz

iizzz

Üye
V10da 15.20.oynadıgında kamaranın akasında ısınma baya var
 
  • Beğen
Tepkiler: Dr.Watson
Dr.Watson

Dr.Watson

Üye
    Konu Sahibi
iizzz

iizzz

Üye
V10 da baya isinma var diyorsun peki edge ve 3g int girip dolasmada isinma nasil oluyor mu
Evet ama edgede okadar yok g4 tede okadar ısınma görmedim.v10.kulanıyorsan biraz oyun oyna ısındıgı göreceksin.oynadıgım oyunda okey oyunu.m9.dada aynı.ısınma oluyordu
 
  • Beğen
Tepkiler: Dr.Watson
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Sdn'deki ısınma testlerinde canlı canlı oyun oynayıp test ettiğinde maksimum 39-40 derece dış yapı sıcaklığına ulaşıyor bu değer de çok çok iyi.
 
  • Beğen
Tepkiler: Dr.Watson
OPYBOBS

OPYBOBS

Üye
Bugün V10'u inceledim. Kenar malzeme harika bir his yaratıyor elinizde iPhone'da ki gibi elimden kayma olmadı. Arka malzeme bence cam malzemeden çok daha kaliteli ve sağlam hissi yaratıyor. Gelecek hafta içerisinde cihazı alacağım bende inşallah. Kısaca telefon full+full :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Dr.Watson
Dr.Watson

Dr.Watson

Üye
    Konu Sahibi
Bugün V10'u inceledim. Kenar malzeme harika bir his yaratıyor elinizde iPhone'da ki gibi elimden kayma olmadı. Arka malzeme bence cam malzemeden çok daha kaliteli ve sağlam hissi yaratıyor. Gelecek hafta içerisinde cihazı alacağım bende inşallah. Kısaca telefon fu ll+fu ll :)
Yorumlarini bekliycez
 
  • Beğen
Tepkiler: OPYBOBS
Dr.Watson

Dr.Watson

Üye
    Konu Sahibi
Modern combat 5 oynuyorum G4 de ama cihazı şarja takıyorum kafa kafaya yetiyor en azından şarj azalmıyor :) ısınma tabiki oluyor ama henüz bir sorun olmadı zaten sistem sorun oluşmasına müsade etmez kendini kapatır :) V10da fırsat bulursam kurup dener sizlerle paylaşırım.
Hocam deneme bilgileri bekliyoruz
 
İbrahimakinci

İbrahimakinci

Üye
Telefonu alan arkadaşlardan artıları ve eksilerini ayrıntulayan güzel bir inceleme bekliyoruz.
Başlıkla alakasız çok mesaj ve ayrı ayrı özelliklerden bahsedilmiş ama sanırım foruma katılan herkesin güzel bir kullanıcı inceleme beklentisi vardır sanıyorum. Özellikle 3g ve wifi ile ekran parlaklığını belirterek ekran süresini belirtirse ilgilenen çok kişiye yardımcı olmuş olur.
 
  • Beğen
Tepkiler: Dr.Watson
Dr.Watson

Dr.Watson

Üye
    Konu Sahibi
Telefonu alan arkadaşlardan artıları ve eksilerini ayrıntulayan güzel bir inceleme bekliyoruz.
Başlıkla alakasız çok mesaj ve ayrı ayrı özelliklerden bahsedilmiş ama sanırım foruma katılan herkesin güzel bir kullanıcı inceleme beklentisi vardır sanıyorum. Özellikle 3g ve wifi ile ekran parlaklığını belirterek ekran süresini belirtirse ilgilenen çok kişiye yardımcı olmuş olur.
Ewet aynen öyle
 
soldierman

soldierman

Üye
Beyler eger oyun icin boyle bir telefoni tercih ediyorsaniz pek onermem ama medya ve diger kullanimlar icinse pek cok telefondan iyi olacagini soyleyebilirim.Oyun icin telefon alcak arkadaslara samsungun note serisinin son versiyonunu oneririm.Ekran kalitesi acisindan belki v10 un kalitesini yakalayamaz ama performans acisindan emin olun v10 u geciyor.Umarim az cok yardimci olabilmisimdir.Iyi forumlar
 
  • Beğen
Tepkiler: Dr.Watson
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Cihazın lityum çeliklerinden diğer marka fanları hiç bahsetmiyor.Üstelik ünlü kanalların incelemelerinde bile bahsetmek yok.Bilmiyorlar mı yoksa bilinmesin mi istiyorlar?

Onlara göre V10'un dış yapısı başka unsurlardan bahsetmeksizin "Plastik".
He gardaş he plastik tamam öldür.
100 dolarlık Çin malları aluminyumsa ben o furyaya katılmak istemiyorum.
G5 de umarım çelik aluminyum plastik karması olur.

Diğer firmalara diğer firmalar yön verir,LG kendi düşünür kendi uygular.
 
  • Beğen
Tepkiler: Dr.Watson
boran9999

boran9999

Üye
Bilgilendirmek amacıyla G4 ve iphone 6+ kıyaslamalarım Öncelikle heri iki cihazdan çok daha şık özellikle G4 ten çok daha başarılı bir kalite performansı var Panel olarak G4 ün paneli V10 dan bir tık daha kaliteli ama aralarında aman aman bir fark yok iphone 6+ renk olarak daha soluk renklere sahip özellikle siyah renklerde. Kamera performansları G4 10/9.5 - V10 10/9.5 - İphone 6+ 10/8 . Batarya performansı G4 ten 1-2 saat daha dayanıklı bu kullanım şebeke durumu vs vs ile ilgili birşey iphoneyi kıyaslamak istemiyorum sıkıntılı oyun performansı G4 ile aynı Modern combat 5 oynuyorum aralarında bir fark yok ama menü geçişleri G4 e gör daha akıcı. Tavsiye edermiyim? Parası olan arkadaşlar alabilir ama acele etmeden 2-3 ay daha bekleyip yeni çıkacak top model cihazların beklenmesi taraftarıyım.
 
  • Beğen
Tepkiler: Dr.Watson


Üst Alt