LG V10 kullanıcıları var mıdır

Sponsorlu Bağlantılar

Dr.Watson

Dr.Watson

Üye
    Konu Sahibi
Bilgilendirmek amacıyla G4 ve iphone 6+ kıyaslamalarım Öncelikle heri iki cihazdan çok daha şık özellikle G4 ten çok daha başarılı bir kalite performansı var Panel olarak G4 ün paneli V10 dan bir tık daha kaliteli ama aralarında aman aman bir fark yok iphone 6+ renk olarak daha soluk renklere sahip özellikle siyah renklerde. Kamera performansları G4 10/9.5 - V10 10/9.5 - İphone 6+ 10/8 . Batarya performansı G4 ten 1-2 saat daha dayanıklı bu kullanım şebeke durumu vs vs ile ilgili birşey iphoneyi kıyaslamak istemiyorum sıkıntılı oyun performansı G4 ile aynı Modern combat 5 oynuyorum aralarında bir fark yok ama menü geçişleri G4 e gör daha akıcı. Tavsiye edermiyim? Parası olan arkadaşlar alabilir ama acele etmeden 2-3 ay daha bekleyip yeni çıkacak top model cihazların beklenmesi taraftarıyım.
İphone 6 plus dan daha mi iyi oyun performansi isinma nasil iphone 6 plus karsilastirma
 


Dr.Watson

Dr.Watson

Üye
    Konu Sahibi
Cihazın lityum çeliklerinden diğer marka fanları hiç bahsetmiyor.Üstelik ünlü kanalların incelemelerinde bile bahsetmek yok.Bilmiyorlar mı yoksa bilinmesin mi istiyorlar?

Onlara göre V10'un dış yapısı başka unsurlardan bahsetmeksizin "Plastik".
He gardaş he plastik tamam öldür.
100 dolarlık Çin malları aluminyumsa ben o furyaya katılmak istemiyorum.
G5 de umarım çelik aluminyum plastik karması olur.

Diğer firmalara diğer firmalar yön verir,LG kendi düşünür kendi uygular.
Buyuk firmalara para yedirmeleri lazim reklam icin
 
boran9999

boran9999

Üye
İphone 6 plus dan daha mi iyi oyun performansi isinma nasil iphone 6 plus karsilastirma
Iphone 6+ da oyun oynama fırsatım olmadı sebebi ise anormal bir ısınma servise gönderdim batarya sorunu var dediler bataryayı değiştirdiler bir süre sonra tekrar aynı sorun oluştu tekrar batarya sorunu dendi bende cihazı değiştirin dedim gerek olmadığı söylendi tekrar batarya değiştirdiler bunun üzerine Apple genel merkezine sıkıntıları sıkıntılarımı belgeleriyle mail attım cevap bekliyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: Dr.Watson
Dr.Watson

Dr.Watson

Üye
    Konu Sahibi
Iphone 6+ da oyun oynama fırsatım olmadı sebebi ise anormal bir ısınma servise gönderdim batarya sorunu var dediler bataryayı değiştirdiler bir süre sonra tekrar aynı sorun oluştu tekrar batarya sorunu dendi bende cihazı değiştirin dedim gerek olmadığı söylendi tekrar batarya değiştirdiler bunun üzerine Apple genel merkezine sıkıntıları sıkıntılarımı belgeleriyle mail attım cevap bekliyorum.
Senin basina gelen pismis tavuga gelmemistir
 
  • Beğen
Tepkiler: boran9999
iphonedoocu

iphonedoocu

Üye
  • Beğen
Tepkiler: soldierman ve Dr.Watson
Dr.Watson

Dr.Watson

Üye
    Konu Sahibi
Snapdragon insanlarin zihninde isiniyor olarak kalmis. Telefonu kullanmayan arkadas ordan burdan duydugu laflarla isiniyor diyor :) m9 var isinmiyor neden aceba?
Toplumun kaniyan yarasina parmak basmissin
 
Jelly Beanci

Jelly Beanci

Üye
Snapdragon insanlarin zihninde isiniyor olarak kalmis. Telefonu kullanmayan arkadas ordan burdan duydugu laflarla isiniyor diyor :) m9 var isinmiyor neden aceba?
Ben kendi kullandığım cihaza göre yazdım
Snapdragon 800 var (2.26Ghz)
Telefon aşırı ısınmadan dolayı 1.79ghz yi geçemiyor
 
  • Beğen
Tepkiler: Dr.Watson
soldierman

soldierman

Üye
Ben kendi kullandığım cihaza göre yazdım
Snapdragon 800 var (2.26Ghz)
Telefon aşırı ısınmadan dolayı 1.79ghz yi geçemiyor
Bence sen bazi seyleri asiri zorladigindan dolayi bu durumu yasiyor olmayasin.Mesela orn olarak bir oyunu telefonun mid de kaldiriyorsa sen bunu surekli yuksek grafik performansinda aciyorsan ustune ustluk internet baglantinda aciksa ve bu oyun onlinesa tabikide isinacaktir.Hangi alet olursa olsun islemci ayni reaksiyonu verir zamanla, biri x biri y dakikada orn olarak.Bilgisayarda dahil.Unutmadan simdi o almis oldugun snapdragonlu uzay mekigini kullanirken greenify falanda kullanmayip surekli chat programlarin aktif olursa arka planinda yasadigin durum da normal olcaktir.
 
  • Beğen
Tepkiler: Dr.Watson ve iphonedoocu
Jelly Beanci

Jelly Beanci

Üye
Bence sen bazi seyleri asiri zorladigindan dolayi bu durumu yasiyor olmayasin.Mesela orn olarak bir oyunu telefonun mid de kaldiriyorsa sen bunu surekli yuksek grafik performansinda aciyorsan ustune ustluk internet baglantinda aciksa ve bu oyun onlinesa tabikide isinacaktir.Hangi alet olursa olsun islemci ayni reaksiyonu verir zamanla, biri x biri y dakikada orn olarak.Bilgisayarda dahil.Unutmadan simdi o almis oldugun snapdragonlu uzay mekigini kullanirken greenify falanda kullanmayip surekli chat programlarin aktif olursa arka planinda yasadigin durum da normal olcaktir.
Tüm ayarlar otomatik
Ve bu sorunu yaşayan tek kişi ben değilim
Ozaman snapdragon işlemcilerini iyi yapamıyor demektir

Şuana kadar kullandığım tüm snaplı telefonlar fazla ısınıyordu
Ama exynos öyle mi ?
Telefon ağır bi oyun açmadıkça ısınmıyor

Snapda youtube uygulamasını açınca havale geçiyor
 
  • Beğen
Tepkiler: iizz
iphonedoocu

iphonedoocu

Üye
Tüm ayarlar otomatik
Ve bu sorunu yaşayan tek kişi ben değilim
Ozaman snapdragon işlemcilerini iyi yapamıyor demektir

Şuana kadar kullandığım tüm snaplı telefonlar fazla ısınıyordu
Ama exynos öyle mi ?
Telefon ağır bi oyun açmadıkça ısınmıyor

Snapda youtube uygulamasını açınca havale geçiyor
Arkadasim kendin diyosun iste.. (agir oyunlar acinca isiniyor) diye. Telefonun isinmasi normal. Her cihaz isinir. Sen hic isinmayan samsung veya iphone gordun mu oyun oynarken? Benim m9 da isiniyor oyun oynarken nedenini sorarsan metal kasanin hikmeti, cabuk isiniyor ve cabuk soguyor. Eger elini yakacak kadar bir isinma varsa telefonunda bi sıkıntı var demek ki.
 
Jelly Beanci

Jelly Beanci

Üye
Arkadasim kendin diyosun iste.. (agir oyunlar acinca isiniyor) diye. Telefonun isinmasi normal. Her cihaz isinir. Sen hic isinmayan samsung veya iphone gordun mu oyun oynarken? Benim m9 da isiniyor oyun oynarken nedenini sorarsan metal kasanin hikmeti, cabuk isiniyor ve cabuk soguyor. Eger elini yakacak kadar bir isinma varsa telefonunda bi sıkıntı var demek ki.
o yazdığım fark ettiysen EXYNOS işlemci için geçerli
snap youtube da video izlemem rağmen uygulamayı açınca ısınmaya başlıyor
belki youtube ın uygulaması snaplı telefonlar ile uyumsuzluk yağmış olabilir ama bu bi sorun

Qualcomm eğer ısınma sorununu çözmez ise satışlar yerin dibini boylar

zaten üreticilerin büyük çoğunluğu kendi işlemcisini gelişirmeye başladı 2016 da snapın işi daha da zorlaşacak
 
  • Beğen
Tepkiler: Dr.Watson
soldierman

soldierman

Üye
o yazdığım fark ettiysen EXYNOS işlemci için geçerli
snap youtube da video izlemem rağmen uygulamayı açınca ısınmaya başlıyor
belki youtube ın uygulaması snaplı telefonlar ile uyumsuzluk yağmış olabilir ama bu bi sorun

Qualcomm eğer ısınma sorununu çözmez ise satışlar yerin dibini boylar

zaten üreticilerin büyük çoğunluğu kendi işlemcisini gelişirmeye başladı 2016 da snapın işi daha da zorlaşacak

Durumunun kisaca ozeti snapdragon paranoyakligi..Bunca detayin ustune bence demogojiyle daha da tuy dikme derim .Dedigin olay islemciden daha cok yazilim tabanindanda kaynaklidir.Eger yazilan kodlar zincirlemesi yani acik kaynagin ne kadar kisa ve ozse islemcinde o derece rahattir.Youtube dedigin olaydada video flash alt yapisi (p-k series)banner alt yapisi gecislerle basit htmlleri saymiyorum bunca seye ragmen isinmama bekliyorsan hangi islemci olursa olsun ayni reaksiyonu verir.Biri 5 digeri 10 dakikada tekrar ve tekraren yaziyorum.

Simdi gelelim kullandigin tum snapdg tellere.En fazla 2 ile 4 arasi kullanimi varsayiyorum islemci turlerine gore ki son cikan seride bunu yasaman imkansiz.Yani diyecegim o ki 2 telefon kullanipta ustune 2 uygulama ilave edipte bazi seyleri kendince bitirip baskasi icin karalamak dogru olmaz.Varsayim yaparsin kullanim profiline gore sistemine versiyonuna kerneline gore tamam derim ama genelleme yaparsan is orda biter.Umarim tekrar aciklayici olmustur
 
  • Beğen
Tepkiler: Dr.Watson ve iphonedoocu
Jelly Beanci

Jelly Beanci

Üye
Wa
Durumunun kisaca ozeti snapdragon paranoyakligi..Bunca detayin ustune bence demogojiyle daha da tuy dikme derim .Dedigin olay islemciden daha cok yazilim tabanindanda kaynaklidir.Eger yazilan kodlar zincirlemesi yani acik kaynagin ne kadar kisa ve ozse islemcinde o derece rahattir.Youtube dedigin olaydada video flash alt yapisi (p-k series)banner alt yapisi gecislerle basit htmlleri saymiyorum bunca seye ragmen isinmama bekliyorsan hangi islemci olursa olsun ayni reaksiyonu verir.Biri 5 digeri 10 dakikada tekrar ve tekraren yaziyorum.

Simdi gelelim kullandigin tum snapdg tellere.En fazla 2 ile 4 arasi kullanimi varsayiyorum islemci turlerine gore ki son cikan seride bunu yasaman imkansiz.Yani diyecegim o ki 2 telefon kullanipta ustune 2 uygulama ilave edipte bazi seyleri kendince bitirip baskasi icin karalamak dogru olmaz.Varsayim yaparsin kullanim profiline gore sistemine versiyonuna kerneline gore tamam derim ama genelleme yaparsan is orda biter.Umarim tekrar aciklayici olmustur
Ben bilmem yazlımsalsa düzeltsinler.
Note 2 buz gibi 2 saat youtube dan video izletirken G2 10dk de ılıyor
20dk de ise elimi su içinde bırakıyor .

Bu arada snapa karşı bi paranoyaklığım falan yok ama
Snapın abartıldığı kadar iyi olmadığını çoğu insan bilmiyor
 
  • Beğen
Tepkiler: Dr.Watson
iphonedoocu

iphonedoocu

Üye
Wa

Ben bilmem yazlımsalsa düzeltsinler.
Note 2 buz gibi 2 saat youtube dan video izletirken G2 10dk de ılıyor
20dk de ise elimi su içinde bırakıyor .

Bu arada snapa karşı bi paranoyaklığım falan yok ama
Snapın abartıldığı kadar iyi olmadığını çoğu insan bilmiyor
Ama suanda piyasadiki en iyi islemcilerden bir tanesi snapdragon 810 ;) bunun arasinda samsungun exynosu da var. Ta ki yeni bir islemci cikana kadar en saglam islemciler bunlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: Dr.Watson
byAndroid

byAndroid

Üye
Snapdragon, 800 den sonrası fiyaskodur. Hep bir ısınma sorunları vs. Exynos candır, mtk f/p dir gerisi yalandır
 
  • Beğen
Tepkiler: Dr.Watson
smh60

smh60

Üye
Snapdragon, 800 den sonrası fiyaskodur. Hep bir ısınma sorunları vs. Exynos candır, mtk f/p dir gerisi yalandır
Kendi görüşün snap801 bence gayet iyi, mtk kullanan biri olarak söylüyorum yazılım konusunda snapdragon kadar ilgi görmüyor her cihaz için geçerli değil tabi ki
 
  • Beğen
Tepkiler: soldierman ve Dr.Watson
eren3546

eren3546

Üye
Kullanmayi bilmeyenler lg hakkinda konusmasin .Adam telefonu aliyor daha bi halti bilmeden direk tel hafizasina yuklenip arka planda uygulama boslugu olmadan en agir uygulamalara yukleniyor.Buni hangi telde yaparsan yap islemcinde bilgisayardaki gibi sogutma sistemi olmayacagindan herhalde isinacaktir ki kullandigin sistem oncelikle acik kaynak.Sarj meselesine gelince %40 ekran aydinligi ile o derecede oyun performansi gostermende gayet dogal ki arka planda acik biraktigin baglanti ayarlarinla internet programlarini icine katmadigim halde.LG G PRO ile 6 saat oyun oynuyorum ki telefon bu, batrya 2 senelik ,rom sphnix 4.4.x .Hic birsey yapmadigim halde sadece gunluk 1 saat aramayla 2 gun sarj gidiyor.Umarim aciklayici olmustur.Kullanmayi bilene ;)


baya sallamissin o teli bende kullandim 6saat oyunmu :) akü mü bagladın cihaza :)
yalan yanlış bilgi verme
 
soldierman

soldierman

Üye
baya sallamissin o teli bende kullandim 6saat oyunmu :) akü mü bagladın cihaza :)
yalan yanlış bilgi verme

Yaziyi dikkatli okudun mu oncelikle.Sallamasyon falan yok kullanmayi bilmiyorsan fazla otme derim.Cunku gulunc oluyosun.Bak bakalim nerde neyle nasil ne bicimde 6 saat oyun performansi almisim.

en basiti linki incele sadece on tanimli bir rom.Bunu daha da gelistirdim.Eger elinde lg g pro varsa kur gor ogren bu bile sana en az 3.5 4 saat oyun performansi vercektir.

Umarim daha da fazla sazanlik yapmazsin biseyleri bilmeden.
baya sallamissin o teli bende kullandim 6saat oyunmu :) akü mü bagladın cihaza :)
yalan yanlış bilgi verme

Yaziyi dikkatli okudun mu oncelikle.Sallamasyon falan yok kullanmayi bilmiyorsan fazla otme derim.Cunku gulunc oluyosun.Bak bakalim nerde neyle nasil ne bicimde 6 saat oyun performansi almisim.

en basiti linki incele sadece on tanimli bir rom.Bunu daha da gelistirdim.Eger elinde lg g pro varsa kur gor ogren bu bile sana en az 3.5 4 saat oyun performansi vercektir.

Umarim daha da fazla sazanlik yapmazsin biseyleri bilmeden.
 
emreli01

emreli01

Üye
Arkadaşlar lenovo vibe s1 sizce nasıl telefon sipariş verdim 2 güne elime geçecek donanım yönünden hangi telefona eş deger sizce ?
 
Dr.Watson

Dr.Watson

Üye
    Konu Sahibi
Guzel telefon hayirli olsun kaca aldin özellik olarak pek bi bilgim yok
 


Üst Alt