LG V10 kullanıcıları var mıdır

Sponsorlu Bağlantılar

emreli01

emreli01

Üye
Guzel telefon hayirli olsun kaca aldin özellik olarak pek bi bilgim yok
1300 tl aldım iki güne elime geçecek rica etsem donanimsal özelliklerine bakarak nasıl olduğunu ve hangi telefona eş deger olduğunu soyleyebilirmisinz
 


Dr.Watson

Dr.Watson

Üye
    Konu Sahibi
1300 tl aldım iki güne elime geçecek rica etsem donanimsal özelliklerine bakarak nasıl olduğunu ve hangi telefona eş deger olduğunu soyleyebilirmisinz
İnt hizli olsa neden olmasin cepten int tapatalk giriyom
 
  • Beğen
Tepkiler: emreli01
Dr.Watson

Dr.Watson

Üye
    Konu Sahibi
V10 alan arkadaslar biraz deneyimlerinizi anlatin Z5 premium nasil
 
Dr.Watson

Dr.Watson

Üye
    Konu Sahibi
Snapdragon insanlarin zihninde isiniyor olarak kalmis. Telefonu kullanmayan arkadas ordan burdan duydugu laflarla isiniyor diyor :) m9 var isinmiyor neden aceba?
V10 aldin mi hoca sen yoksa m9 la dewam mi rami yetiyor mu
 
boran9999

boran9999

Üye
V10 alan arkadaslar biraz deneyimlerinizi anlatin Z5 premium nasil

Ekran kalitesi :
V10 - 10
Iphone 6S Plus - 9

Kamera :
V10 - 9.5
Iphone 6S Plus - 7.5

Oyun Performansı :
V10 - 9
Iphone 6S Plus - 10 Çok övüyorlar diye 10 verdim aslında bana göre bi fark yok (Modern combat 5)

Batarya :
V10 - 8
Iphone 6S Plus - 7.8

Isınma :
V10 - 9
Iphone 6S Plus - 8

Ara yüz :
Hep Androidi beğenirim

Farklı sorularda sorabilirsiniz.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: Dr.Watson
Dr.Watson

Dr.Watson

Üye
    Konu Sahibi
Ekran kalitesi :
V10 - 10
Iphone 6S Plus - 9

Kamera :
V10 - 9.5
Iphone 6S Plus - 7.5

Oyun Performansı :
V10 - 9
Iphone 6S Plus - 10 Çok övüyorlar diye 10 verdim aslında bana göre bi fark yok (Modern combat 5)

Batarya :
V10 - 8
Iphone 6S Plus - 7.8

Isınma :
V10 - 8
Iphone 6S Plus - 9

Ara yüz :
Hep Androidi beğenirim

Farklı sorularda sorabilirsiniz.
6s plusda isinma o kadar fazla mi
 
emreli01

emreli01

Üye
Arkadaşlar birşey soracam bende şimdi lenovo Vibe S1 var LG V10 daki gibi çift kameraya sahip LG iki kameranin görüntüsunu özel bir yazilimla birleştiriyor bunu lenovo da güncelleme ile yapabilir mi daha geniş açıli resim cekmek için ? Sonuçta donanım var çift kamera yazilimlada iki kameranin gorunutusu birleştirme şansı var diye düşünüyorum ? Sizce böyle birşey mümkün mü ??
 
Dr.Watson

Dr.Watson

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar birşey soracam bende şimdi lenovo Vibe S1 var LG V10 daki gibi çift kameraya sahip LG iki kameranin görüntüsunu özel bir yazilimla birleştiriyor bunu lenovo da güncelleme ile yapabilir mi daha geniş açıli resim cekmek için ? Sonuçta donanım var çift kamera yazilimlada iki kameranin gorunutusu birleştirme şansı var diye düşünüyorum ? Sizce böyle birşey mümkün mü ??
Romla mumkundur buyuk ihtimalle haci
 
Dr.Watson

Dr.Watson

Üye
    Konu Sahibi
Verecekte verecegi icerigin icinde olacak mi bide o var
 
byAndroid

byAndroid

Üye
Olmaz öyle bişey nasıl geldiyse öyle gider
 
byAndroid

byAndroid

Üye
Lenovo vermez güncellemeyle öyle bişey. Hemde aynı kamera donanımlarınin yada yazılımın kullanmadığını varsayarsak zaten öyle hani illa olsun denecek bi özellik değil.
 
emreli01

emreli01

Üye
Lenovo vermez güncellemeyle öyle bişey. Hemde aynı kamera donanımlarınin yada yazılımın kullanmadığını varsayarsak zaten öyle hani illa olsun denecek bi özellik değil.
Nedenmis geniş açıli resim çekmesi güzel olur donanım var yazılım eksik
 
byAndroid

byAndroid

Üye
Tek geniş acıysa sorun. Zaten o donanımsal bişey kamera lensinin kaç dereceye kadar çektiği önemli. Benim telefon 85 derece olması lazım ve geniş acıyla tabir ediliyor ki diğer telefonlardan geniş açılı çekiyor evet. Bunu sonradan artiramazsin ya da yazılım la öyle bişey vermezler.
 

oktay198537

Üye
Kullanmayi bilmeyenler lg hakkinda konusmasin .Adam telefonu aliyor daha bi halti bilmeden direk tel hafizasina yuklenip arka planda uygulama boslugu olmadan en agir uygulamalara yukleniyor.Buni hangi telde yaparsan yap islemcinde bilgisayardaki gibi sogutma sistemi olmayacagindan herhalde isinacaktir ki kullandigin sistem oncelikle acik kaynak.Sarj meselesine gelince %40 ekran aydinligi ile o derecede oyun performansi gostermende gayet dogal ki arka planda acik biraktigin baglanti ayarlarinla internet programlarini icine katmadigim halde.LG G PRO ile 6 saat oyun oynuyorum ki telefon bu, batrya 2 senelik ,rom sphnix 4.4.x .Hic birsey yapmadigim halde sadece gunluk 1 saat aramayla 2 gun sarj gidiyor.Umarim aciklayici olmustur.Kullanmayi bilene ;)

Yahu arkadaş, birileri bir modeli eleştirdiğinde neden hemen cahillik ile suçluyorsunuz? Yok bilmiyorsun,yok bilmem cahilsin vs. Nihayetinde siz filozof değilsiniz.

Ben galaxy serilerinden s1 s2 s3 s4 s5,lg g2 g3 g4,iPhone'dan da 5 ten sonraki tüm serilerini kullandım,hepside dönemine göre iyi telefonlar,iyi olmayan işletim sistemleri,bana göre android i hangi telefonda çalıştırırsan çalıştır,yoğun kullanımda beş para etmez(belkide açık bi platform olduğu için), yani bir modeli eleştirebiliriz,bu size,bizi cahillikle suçlama Hakkı vermez saygılar...
 
  • Beğen
Tepkiler: Dr.Watson
Dr.Watson

Dr.Watson

Üye
    Konu Sahibi
Yahu arkadaş, birileri bir modeli eleştirdiğinde neden hemen cahillik ile suçluyorsunuz? Yok bilmiyorsun,yok bilmem cahilsin vs. Nihayetinde siz filozof değilsiniz.

Ben galaxy serilerinden s1 s2 s3 s4 s5,lg g2 g3 g4,iPhone'dan da 5 ten sonraki tüm serilerini kullandım,hepside dönemine göre iyi telefonlar,iyi olmayan işletim sistemleri,bana göre android i hangi telefonda çalıştırırsan çalıştır,yoğun kullanımda beş para etmez(belkide açık bi platform olduğu için), yani bir modeli eleştirebiliriz,bu size,bizi cahillikle suçlama Hakkı vermez saygılar...
Yine toplumun kanıyan yarasina parmak basmissin hoca
 


Üst Alt