emreli01
Üye
1300 tl aldım iki güne elime geçecek rica etsem donanimsal özelliklerine bakarak nasıl olduğunu ve hangi telefona eş deger olduğunu soyleyebilirmisinzGuzel telefon hayirli olsun kaca aldin özellik olarak pek bi bilgim yok
1300 tl aldım iki güne elime geçecek rica etsem donanimsal özelliklerine bakarak nasıl olduğunu ve hangi telefona eş deger olduğunu soyleyebilirmisinzGuzel telefon hayirli olsun kaca aldin özellik olarak pek bi bilgim yok
İnt hizli olsa neden olmasin cepten int tapatalk giriyom1300 tl aldım iki güne elime geçecek rica etsem donanimsal özelliklerine bakarak nasıl olduğunu ve hangi telefona eş deger olduğunu soyleyebilirmisinz
V10 aldin mi hoca sen yoksa m9 la dewam mi rami yetiyor muSnapdragon insanlarin zihninde isiniyor olarak kalmis. Telefonu kullanmayan arkadas ordan burdan duydugu laflarla isiniyor diyorm9 var isinmiyor neden aceba?
V10 alan arkadaslar biraz deneyimlerinizi anlatin Z5 premium nasil
6s plusda isinma o kadar fazla miEkran kalitesi :
V10 - 10
Iphone 6S Plus - 9
Kamera :
V10 - 9.5
Iphone 6S Plus - 7.5
Oyun Performansı :
V10 - 9
Iphone 6S Plus - 10 Çok övüyorlar diye 10 verdim aslında bana göre bi fark yok (Modern combat 5)
Batarya :
V10 - 8
Iphone 6S Plus - 7.8
Isınma :
V10 - 8
Iphone 6S Plus - 9
Ara yüz :
Hep Androidi beğenirim
Farklı sorularda sorabilirsiniz.
V10 dan az ısınıyor yanlış yaptım sanırım puanlamayı ama ısınıyor ısınmıyor derler ama hikaye.6s plusda isinma o kadar fazla mi

Romla mumkundur buyuk ihtimalle haciArkadaşlar birşey soracam bende şimdi lenovo Vibe S1 var LG V10 daki gibi çift kameraya sahip LG iki kameranin görüntüsunu özel bir yazilimla birleştiriyor bunu lenovo da güncelleme ile yapabilir mi daha geniş açıli resim cekmek için ? Sonuçta donanım var çift kamera yazilimlada iki kameranin gorunutusu birleştirme şansı var diye düşünüyorum ? Sizce böyle birşey mümkün mü ??
Acaba güncelleme ile verir mi ki marshmeloww u verecek çünkü bunaRomla mumkundur buyuk ihtimalle haci
Bu konu hakkına nerden nasıl bilgi alabiliriz veya istekte bulunmak içinVerecekte verecegi icerigin icinde olacak mi bide o var
Belli olmaz hoca yazilimla yapilabilir olmadi root ederek yaparOlmaz öyle bişey nasıl geldiyse öyle gider
Yazilimla olmassa root la yaparsinBu konu hakkına nerden nasıl bilgi alabiliriz veya istekte bulunmak için
Nedenmis geniş açıli resim çekmesi güzel olur donanım var yazılım eksikLenovo vermez güncellemeyle öyle bişey. Hemde aynı kamera donanımlarınin yada yazılımın kullanmadığını varsayarsak zaten öyle hani illa olsun denecek bi özellik değil.
Kullanmayi bilmeyenler lg hakkinda konusmasin .Adam telefonu aliyor daha bi halti bilmeden direk tel hafizasina yuklenip arka planda uygulama boslugu olmadan en agir uygulamalara yukleniyor.Buni hangi telde yaparsan yap islemcinde bilgisayardaki gibi sogutma sistemi olmayacagindan herhalde isinacaktir ki kullandigin sistem oncelikle acik kaynak.Sarj meselesine gelince %40 ekran aydinligi ile o derecede oyun performansi gostermende gayet dogal ki arka planda acik biraktigin baglanti ayarlarinla internet programlarini icine katmadigim halde.LG G PRO ile 6 saat oyun oynuyorum ki telefon bu, batrya 2 senelik ,rom sphnix 4.4.x .Hic birsey yapmadigim halde sadece gunluk 1 saat aramayla 2 gun sarj gidiyor.Umarim aciklayici olmustur.Kullanmayi bilene![]()
Yine toplumun kanıyan yarasina parmak basmissin hocaYahu arkadaş, birileri bir modeli eleştirdiğinde neden hemen cahillik ile suçluyorsunuz? Yok bilmiyorsun,yok bilmem cahilsin vs. Nihayetinde siz filozof değilsiniz.
Ben galaxy serilerinden s1 s2 s3 s4 s5,lg g2 g3 g4,iPhone'dan da 5 ten sonraki tüm serilerini kullandım,hepside dönemine göre iyi telefonlar,iyi olmayan işletim sistemleri,bana göre android i hangi telefonda çalıştırırsan çalıştır,yoğun kullanımda beş para etmez(belkide açık bi platform olduğu için), yani bir modeli eleştirebiliriz,bu size,bizi cahillikle suçlama Hakkı vermez saygılar...
