LG V10 kullanıcıları var mıdır

Sponsorlu Bağlantılar



Dr.Watson

Dr.Watson

Üye
    Konu Sahibi
Satin alan yok mu
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Dr.Watson
iizzz

iizzz

Üye
Ekran kalitesi g4 daha iyi şu an v10.aldım inceledim mizik sesi az g4 gibi langır langır deyil ama kaliteli geldi o kadar da herkesin met edigi gibi deyil g4 arar oldum şarzı aldım alalı oynuyorum su an 14 te balıklama gitmeyin.ekran boyutu g4 le aynı ikinci ekran yarım..g4 olan arkadaslar acele etmeyin.v10 hakında daha cok bilgi alın beni merak etgim v10.da sımart nortce varmı.varmış.
Şu an telefona iki yazılım geldi biri 30.mg.biri.60.mg.tl.de.5.1.1.yazıyo.
 
  • Beğen
Tepkiler: Dr.Watson
Dr.Watson

Dr.Watson

Üye
    Konu Sahibi
Ekran kalitesi g4 daha iyi şu an v10.aldım inceledim mizik sesi az g4 gibi langır langır deyil ama kaliteli geldi o kadar da herkesin met edigi gibi deyil g4 arar oldum şarzı aldım alalı oynuyorum su an 14 te balıklama gitmeyin.ekran boyutu g4 le aynı ikinci ekran yarım..g4 olan arkadaslar acele etmeyin.v10 hakında daha cok bilgi alın beni merak etgim v10.da sımart nortce varmı.varmış.
Şu an telefona iki yazılım geldi biri 30.mg.biri.60.mg.tl.de.5.1.1.yazıyo.
Smart nortce nedir ?????
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Smart Notice Lg'nin akıllı asistanı. Size önerilerde bulunuyor hava durumunda mesela bugün öğleden sonra hava yağışlı şemsiyenizi almayı unutmayın :)
Veya şu uygulama pili şu kadar kullanıyor durdurun silin vs.
 
  • Beğen
Tepkiler: Dr.Watson
Dr.Watson

Dr.Watson

Üye
    Konu Sahibi
Smart Notice Lg'nin akıllı asistanı. Size önerilerde bulunuyor hava durumunda mesela bugün öğleden sonra hava yağışlı şemsiyenizi almayı unutmayın :)
Veya şu uygulama pili şu kadar kullanıyor durdurun silin vs.
Supermis ama ekran konusunda ilginc teoriler var
 
Bilgehan94

Bilgehan94

Üye
Hocam sıkıntı şu ben teli alalı 2 ay olmadı ama lagdan geçilmiyor ve 3000mh batarya bana 3saat yetemiyor ve elran herzaman %40 ı geçmiyor telefonu elime alıyorum hadi bi oyun oynim diyorum 15 dk olmadan el sobası gibi oluyor 45 bulduğunu dahi gördüm

Kısaca bunlar bazıları daha yazmadıklarımda var
s4 mini ile öyle bi haldeyimki bu yazdıkalrını iyi işte daha ne istiyo diye okudum :D Oyunu bırak spotifydan 2 saat müziik dinlediğimde 100 den 15 e düşüyo batarya sıcaklık desen rekorum 53 derece :D
 
Dr.Watson

Dr.Watson

Üye
    Konu Sahibi
s4 mini ile öyle bi haldeyimki bu yazdıkalrını iyi işte daha ne istiyo diye okudum :D Oyunu bırak spotifydan 2 saat müziik dinlediğimde 100 den 15 e düşüyo batarya sıcaklık desen rekorum 53 derece :D
Androidden uzak dur diyon yani
 
OPYBOBS

OPYBOBS

Üye
Bir modeli baz alarak bütün ekosistemi genellemen doğru olmaz bence.
 
  • Beğen
Tepkiler: İbrahimakinci ve Dr.Watson
boran9999

boran9999

Üye
Iphone 6plus cihazım 2. kez aynı sorundan arıza verince bu gün v10 aldım oldukca şık bir yapısı var tam inceleme fırsatım olmadı ilk kameraya baktım zaten oldukca başarılı

G4


v10




 
  • Beğen
Tepkiler: soldierman, El~PisToLeRo, Dr.Watson ve 1 kişi daha
smh60

smh60

Üye
Iphone 6plus cihazım 2. kez aynı sorundan arıza verince bu gün v10 aldım oldukca şık bir yapısı var tam inceleme fırsatım olmadı ilk kameraya baktım zaten oldukca başarılı

G4


v10




Hayırlı olsun tasarım olarak en çok beğendiğim cihaz şuan gerçekten çok şık duruyor :) pili merak ediyorum ben yorum yaparsan sevinirim
 
  • Beğen
Tepkiler: İbrahimakinci ve Dr.Watson
boran9999

boran9999

Üye
Eyvallah Pil hakkında tecrübelerimi yazarım yanlız kullanıma ve marka merakına göre oldukca hassa bir konu :) foruma yazmasam bile her gün girer yorumları okurum marka fanları oldukca fazla günümüz cihazlarının performans açısından bir birlerine yüksek farklar atacağına inanmam . Hava olsun diye Iphone 6+ aldım :) 2. kez servise gönderdim kullanıcı yorumlarına bakarsak 1 numaralı cihaz. Pil durumunun beni üzmeyeceğinden eminim ne istediğimi biliyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: Dr.Watson
OPYBOBS

OPYBOBS

Üye
iPhone 6+ ile kıyaslandığında müzik kulaklıl ve hoparlör kalitesi konusunda nasıl buldunuz? Bu soru benim için ciddi önem arz ediyor. Hayırlı olsun bu arada.
 
  • Beğen
Tepkiler: Dr.Watson
Dr.Watson

Dr.Watson

Üye
    Konu Sahibi
Iphone 6plus cihazım 2. kez aynı sorundan arıza verince bu gün v10 aldım oldukca şık bir yapısı var tam inceleme fırsatım olmadı ilk kameraya baktım zaten oldukca başarılı

G4


v10




Hayirli olsun gule gule kullan hacim yanliz ekledigin ilk 2 resimde flas bellek var nedemek anlamadim ???
 
  • Beğen
Tepkiler: İbrahimakinci
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
  • Beğen
Tepkiler: boran9999 ve Dr.Watson
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
iPhone 6+ ile kıyaslandığında müzik kulaklıl ve hoparlör kalitesi konusunda nasıl buldunuz? Bu soru benim için ciddi önem arz ediyor. Hayırlı olsun bu arada.
Hifi dac çiplerinin kralları olan sabre 9018 ve sabre 9602 mevcut V10'da.

Yani V10 şuan çok üst düzey bu konuda.
 
  • Beğen
Tepkiler: boran9999 ve Dr.Watson


Üst Alt