serdar_gs
Üye
Yok maalesef henüz incelemedimBaya arastirmissin hoca helal olsun peki v10 gidip inceleme firsati buldun mu !!!!!!!
Yok maalesef henüz incelemedimBaya arastirmissin hoca helal olsun peki v10 gidip inceleme firsati buldun mu !!!!!!!
Supeeeer birde diyollar Lg kötü ....yalniz bazi arkadaslar diyorki G4 ekran kalitesi V10 dan daha iyi nedenini aciklayan yok ama
Hiç araştırmadım o yüzden birşey diyemem [emoji2]Supeeeer birde diyollar Lg kötü ....yalniz bazi arkadaslar diyorki G4 ekran kalitesi V10 dan daha iyi nedenini aciklayan yok ama
Smart nortce nedir ?????Ekran kalitesi g4 daha iyi şu an v10.aldım inceledim mizik sesi az g4 gibi langır langır deyil ama kaliteli geldi o kadar da herkesin met edigi gibi deyil g4 arar oldum şarzı aldım alalı oynuyorum su an 14 te balıklama gitmeyin.ekran boyutu g4 le aynı ikinci ekran yarım..g4 olan arkadaslar acele etmeyin.v10 hakında daha cok bilgi alın beni merak etgim v10.da sımart nortce varmı.varmış.
Şu an telefona iki yazılım geldi biri 30.mg.biri.60.mg.tl.de.5.1.1.yazıyo.
Supermis ama ekran konusunda ilginc teoriler varSmart Notice Lg'nin akıllı asistanı. Size önerilerde bulunuyor hava durumunda mesela bugün öğleden sonra hava yağışlı şemsiyenizi almayı unutmayın
Veya şu uygulama pili şu kadar kullanıyor durdurun silin vs.
s4 mini ile öyle bi haldeyimki bu yazdıkalrını iyi işte daha ne istiyo diye okudumHocam sıkıntı şu ben teli alalı 2 ay olmadı ama lagdan geçilmiyor ve 3000mh batarya bana 3saat yetemiyor ve elran herzaman %40 ı geçmiyor telefonu elime alıyorum hadi bi oyun oynim diyorum 15 dk olmadan el sobası gibi oluyor 45 bulduğunu dahi gördüm
Kısaca bunlar bazıları daha yazmadıklarımda var
Oyunu bırak spotifydan 2 saat müziik dinlediğimde 100 den 15 e düşüyo batarya sıcaklık desen rekorum 53 derece 
Androidden uzak dur diyon yanis4 mini ile öyle bi haldeyimki bu yazdıkalrını iyi işte daha ne istiyo diye okudumOyunu bırak spotifydan 2 saat müziik dinlediğimde 100 den 15 e düşüyo batarya sıcaklık desen rekorum 53 derece
![]()
Kafa karistirici bi durum satin alan olsada bi kullanici yorumu okusak haciBir modeli baz alarak bütün ekosistemi genellemen doğru olmaz bence.
Hayırlı olsun tasarım olarak en çok beğendiğim cihaz şuan gerçekten çok şık duruyorIphone 6plus cihazım 2. kez aynı sorundan arıza verince bu gün v10 aldım oldukca şık bir yapısı var tam inceleme fırsatım olmadı ilk kameraya baktım zaten oldukca başarılı
G4
v10
pili merak ediyorum ben yorum yaparsan sevinirim
foruma yazmasam bile her gün girer yorumları okurum marka fanları oldukca fazla günümüz cihazlarının performans açısından bir birlerine yüksek farklar atacağına inanmam . Hava olsun diye Iphone 6+ aldım
2. kez servise gönderdim kullanıcı yorumlarına bakarsak 1 numaralı cihaz. Pil durumunun beni üzmeyeceğinden eminim ne istediğimi biliyorum.Hayirli olsun gule gule kullan hacim yanliz ekledigin ilk 2 resimde flas bellek var nedemek anlamadim ???Iphone 6plus cihazım 2. kez aynı sorundan arıza verince bu gün v10 aldım oldukca şık bir yapısı var tam inceleme fırsatım olmadı ilk kameraya baktım zaten oldukca başarılı
G4
v10
G4 ve V10 ile çekip karşılaştırmış.Hayirli olsun gule gule kullan hacim yanliz ekledigin ilk 2 resimde flas bellek var nedemek anlamadim ???
Hifi dac çiplerinin kralları olan sabre 9018 ve sabre 9602 mevcut V10'da.iPhone 6+ ile kıyaslandığında müzik kulaklıl ve hoparlör kalitesi konusunda nasıl buldunuz? Bu soru benim için ciddi önem arz ediyor. Hayırlı olsun bu arada.
