SAMSUNG GALAXY NOTE 4 KULLANICI KULÜBÜ

Sponsorlu Bağlantılar

wwwhmz

wwwhmz

Üye
Aldığım günden beri kılıfsız kullanıyorum, ince slikon kılıflar bile çok kaba gösteriyor.
 


csbaz

csbaz

Üye
Bende spigen slimarmor var hala gayette memnunum.Telefonumu çok güzel bir şekilde koruyor.
 
Ferzan

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi
Polonya orjinal romu kullananlar bi güncelleme kontrolü yapsın yeni güncelleme yayınlanmış
Model SM-N910C
Model name GALAXY Note 4
Country Poland
Version Android 5.1.1
Changelist 6035384
Build date Thu, 29 Oct 2015 23:32:39 +0000
Product code XEO
PDA N910CXXU2COJ5
CSC N910COXA2COJ5
 
androtik12

androtik12

Üye
Polonya orjinal romu kullananlar bi güncelleme kontrolü yapsın yeni güncelleme yayınlanmış
Model SM-N910C
Model name GALAXY Note 4
Country Poland
Version Android 5.1.1
Changelist 6035384
Build date Thu, 29 Oct 2015 23:32:39 +0000
Product code XEO
PDA N910CXXU2COJ5
CSC N910COXA2COJ5
Güncllmenn ayrıntısı ne?
 
FK5896

FK5896

Üye
5.1.1 de reset sorunu yaşayan var mı? Birde ön kameraya parmağımı koyduğumda yukarıdan aşağı hafif görünen ve sürekli yer değiştiren çizgiler görebiliyorum. Bu sorunları yaşayan var mı?
 
FK5896

FK5896

Üye
Sabah 7 de şarjdan çıkardım şuan 3 saat 27 dk ekran süresi aldım ( ultra güç tasarufu ile birlikte) saat şuan 14.38 ve şarjım %11. Eski sürüme dönmeyi düşünüyorum sizce 4.4.4 e mi yoksa 5.0.1 e mi döneyim ?
 
androtik12

androtik12

Üye
Beyler 1 hafta önce türkiye romunun üstüne polonya romu attım ama format atmadm. Şimdi güncelleme herkese gelmiş bana gelmedi acaba format atsam banada gelr mi?
 
FK5896

FK5896

Üye
Beyler 1 hafta önce türkiye romunun üstüne polonya romu attım ama format atmadm. Şimdi güncelleme herkese gelmiş bana gelmedi acaba format atsam banada gelr mi?
Bana da gelmedi. Tr romu yüklü. Acaba bu güncelleme reset sorununu ortadan kaldırmışmıdır
 

skortul

Üye
karsiyim karsiim ben calismaya karsiyim
 
ubeyaz

ubeyaz

Üye
Beyler 1 hafta önce türkiye romunun üstüne polonya romu attım ama format atmadm. Şimdi güncelleme herkese gelmiş bana gelmedi acaba format atsam banada gelr mi?
Csc kodu XEO ise gelir TUR koduna gelmez.
 
csbaz

csbaz

Üye
Sammobileyi bekicez mecbur root attık artık
 
karakartal44

karakartal44

Üye
 
  • Beğen
Tepkiler: T.serdar
metyuu

metyuu

Üye
bugün 910CQ modeline güncelleme geldi arkadaşlar

 
  • Beğen
Tepkiler: csbaz ve karakartal44

ugtorun

Üye
Yeni gelen güncelleme de neler var
 
metyuu

metyuu

Üye
Resimde yazıyor pil kullanımı etkili hafıza yönetimi, kararlılık ve hata iyileştirmesi gibi
 
  • Beğen
Tepkiler: ugtorun
Ferzan

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi
Sixperience v4 romu yükleyen varmı yükleyen varsa yorumlarını alabilirmiyiz
 
karakartal44

karakartal44

Üye
Arkadaşlar daha önce 128 gb micro sd kartı sipariş ettiğimi ve gelince sonucu paylaşacağımı söylemiştim.
Bugün kartım geldi. Sonuç mükemmel. Bir kez daha note 4 e hayranlığım arttı.



 
  • Beğen
Tepkiler: csbaz, T.serdar ve ugtorun
Joker

Joker

Emekli Yönetici
Sixperience v4 romu yükleyen varmı yükleyen varsa yorumlarını alabilirmiyiz
Ben şuan kullanıyorum gayet güzel,hızlı fakat batarya konusunda mükemmel diyemeyeceğim.Özelleştirme açısından tatmin edici.Googy max kernel kullanıyorum ve memnunum.Tek bir sorunu var temalar kısmında temayı seçince status bar temadan etkilenmiyor.Rengini vs kendiniz ayarlamanız gerekiyor.Onun dışında gayet güzel tavsiye ederim.
Bu arada n910c için cm12 soran arkadaşlar linkten indirip kurabilirler.Tavsiyem cwm ile kurmanız,twrp ile kurarsanız root konusunda sıkıntı yaşayabilirsiniz.Yedeklerinizi aldıktan sonra deneyebilirsiniz. :)
 


Üst Alt