SAMSUNG GALAXY NOTE 4 KULLANICI KULÜBÜ

Sponsorlu Bağlantılar



androtik12

androtik12

Üye
Bu knox meselesi nedir ya ben onunla ilgili hic birsey bilmiyorum
Samsunglarda knox sayacı var sisteme yapacağın müdahaleler knox sayacı arttırıyor. Knox sayacı artarsa yani 0 değilse telefon garanti dışı kalmış demektir.
 

T.serdar

Üye
Samsunglarda knox sayacı var sisteme yapacağın müdahaleler knox sayacı arttırıyor. Knox sayacı artarsa yani 0 değilse telefon garanti dışı kalmış demektir.
Benimki 0 degildir buyuk ihtimal ben cok mudahale yaptim nasil sifirlarim?
 
csbaz

csbaz

Üye
eyvallah
beyler önemli bir sorum var. cwm veya twrp yüklemeye çalışıyorm odin ile yüklüyorum ama olmuyor. odinde yüklendi görünüyor ama ama ses recorvery moda girdiğimde hiçbir şey yok aynen eskisi gipi install bölümü yok sadece. apply falan var sizce sorun ne?
Twrp den 2.8.7.0 kur en mantıklısı
 
androtik12

androtik12

Üye
Şu twrp yi .img seklindemi yoksa .tar şeklindemi yüklicez
 
Joker

Joker

Emekli Yönetici
Odin'den tar uzantılı olanı kuracaksın.Şuan knox sayacını sıfırlamak için bir yol yok malesef.İlerde ne olur bilemeyiz.
 
Anil-D

Anil-D

Üye
Arkadaşlar daha önce 128 gb micro sd kartı sipariş ettiğimi ve gelince sonucu paylaşacağımı söylemiştim.
Bugün kartım geldi. Sonuç mükemmel. Bir kez daha note 4 e hayranlığım arttı.



fiyati ne kadar?
 
Anil-D

Anil-D

Üye
150 vardir kesin
 
karakartal44

karakartal44

Üye
Arkadaşlar Ebay ın iyi takipçilerindenim. Dolayısıyla açık artırmaları takip edip uygun fiyatlara alacağım ürünleri denk getirmeye çalışıyorum. Bu ürünü inanmayacaksınız ama 30 TL gibi bir fiyata denk getirdim. Yani açık artırma bende kaldı. Kesinlikle tavsiye ederim.
 
Anil-D

Anil-D

Üye
oo hocam cok ucuz bizede al parasini 2 kat vereyim 30 nedir ya
 
  • Beğen
Tepkiler: karakartal44

T.serdar

Üye
Arkadaşlar Ebay ın iyi takipçilerindenim. Dolayısıyla açık artırmaları takip edip uygun fiyatlara alacağım ürünleri denk getirmeye çalışıyorum. Bu ürünü inanmayacaksınız ama 30 TL gibi bir fiyata denk getirdim. Yani açık artırma bende kaldı. Kesinlikle tavsiye ederim.
Aynen parasinin iki katini veririm ona banada al
 
  • Beğen
Tepkiler: karakartal44
karakartal44

karakartal44

Üye
Canınız sağolsun arkadaşlar.
İsterseniz bir kaç link atayım bakın.
 
  • Beğen
Tepkiler: T.serdar


Üst Alt