T.serdar
Üye
Ben şuan kullanıyorum gayet güzel,hızlı fakat batarya konusunda mükemmel diyemeyeceğim.Özelleştirme açısından tatmin edici.Googy max kernel kullanıyorum ve memnunum.Tek bir sorunu var temalar kısmında temayı seçince status bar temadan etkilenmiyor.Rengini vs kendiniz ayarlamanız gerekiyor.Onun dışında gayet güzel tavsiye ederim.
Bu arada n910c için cm12 soran arkadaşlar linkten indirip kurabilirler.Tavsiyem cwm ile kurmanız,twrp ile kurarsanız root konusunda sıkıntı yaşayabilirsiniz.Yedeklerinizi aldıktan sonra deneyebilirsiniz.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız


