phasan
Üye
Hız durmaz ise avea iyi indiriyorAynen bu woops kafama yattı. Dayım kullanıyor bu tarifeyi ve hız düşmeden önce sn de 1mb rahat indiriyor.
Hız durmaz ise avea iyi indiriyorAynen bu woops kafama yattı. Dayım kullanıyor bu tarifeyi ve hız düşmeden önce sn de 1mb rahat indiriyor.
Aslında çekmiyor diye almayacaktım ama bir kaç gün önce çekmeye başladı. Baz istasyonu kurmuşlar. Turkcell de 1gb sınırsız 25 lira birde para yükleyince vergi çekecek falan her ay 30 lira yükleyeceksin sadece internet için. En son 2008de avea kullandım. Hadi bakalım hayırlısı [emoji1]Hız durmaz ise avea iyi indiriyor
Cekim konusunda yatırım yapmaya başladıAslında çekmiyor diye almayacaktım ama bir kaç gün önce çekmeye başladı. Baz istasyonu kurmuşlar. Turkcell de 1gb sınırsız 25 lira birde para yükleyince vergi çekecek falan her ay 30 lira yükleyeceksin sadece internet için. En son 2008de avea kullandım. Hadi bakalım hayırlısı [emoji1]
Avea çalışanı olup olmaman önemli değil ki. Sonuç olarak doğru söylüyorsun zaten [emoji1]Sakın yanlış anlamayın ben avea çalışan flan degılim
Avea sık olarak kullanan bilir zaten gelişme oldugunuAvea çalışanı olup olmaman önemli değil ki. Sonuç olarak doğru söylüyorsun zaten [emoji1]
Hen bir dönem türkcell de çalıştım ama vodafone cepnet kullanıyordum [emoji23]
Haybeye sinmiyor faturalar sadece paket sorgulamadan kaynaklanıyorBulasmayin bulasmayin avea faturaliya bulasmayin haybeye fatura sisiyor bilginiz olsun
Yeni haliyle devam etmek istersen yenileyebilirsin gibi bir mesaj. Fatura kelimesi kafa kurcalıyor.DEGERLI ABONEMIZ Mini Aylik Cepnet PAKETINIZ 19/11/2015 23:05:42 DA SONLANACAKTIR.YENI FATURA DONEMI DONEMINDE PAKETIN TANIMLANMASINI ISTERSENIZ,YENIDEN TALEP EDEBILIRSINIZ.Bu ne demek bilen varmı?
Bunu bana da attılar sonra tekrar 1.5 gb 18 lira diye mesaj attılar.DEGERLI ABONEMIZ Mini Aylik Cepnet PAKETINIZ 19/11/2015 23:05:42 DA SONLANACAKTIR.YENI FATURA DONEMI DONEMINDE PAKETIN TANIMLANMASINI ISTERSENIZ,YENIDEN TALEP EDEBILIRSINIZ.Bu ne demek bilen varmı?
Burada yazan senin son kullanma tarihinden sonra eğer bakiyen varsa otomatikman 18tl kesip sana 1.5 gb SINIRLI internet verecek 1.5 gb tan sonra bitecek yani.Yani eskisi gibi her ay para kesecek ama sınırsız değil sadece 1.5gb verecek. Eğer kullanırım diyorsan devam et yoksa aylık paketi iptal et paran gitmesin boş yereDEGERLI ABONEMIZ Mini Aylik Cepnet PAKETINIZ 19/11/2015 23:05:42 DA SONLANACAKTIR.YENI FATURA DONEMI DONEMINDE PAKETIN TANIMLANMASINI ISTERSENIZ,YENIDEN TALEP EDEBILIRSINIZ.Bu ne demek bilen varmı?
Paketi iptal etmek için IPTAL AY yazıp 3636'ya gönderebilirsiniz.Paket iptal kodu neydi acaba![]()
Böyle birşey olmasının imkanı var mı ? Sen yanlış anlamış olmayasın bütün cepnet paketlerini bitirdiler vodafone forumdada bitti deniyor çünkü...Arkadaşlar ben müşteri hizmetleri ile görüştüm 100 MB olanlar hariç arayın ona göre iptal edin bence bende edecektim Vazgeçtim 13 TL olanlar o mesajı dikkate olmasınlar ben ve arayın mş hız
Neye göre bunu söylüyorsun, keşke böyle birşey olsa turkcelle geçmekten kurtulurum...Bana gore bu paket isteğe gore yeniden tanımlama bilecek dönem sonunda göreceğiz neler olacak
Bu mesaja dayanarak soyluyorumDEGERLI ABONEMIZ Mini Aylik Cepnet PAKETINIZ 19/11/2015 23:05:42 DA SONLANACAKTIR.YENI FATURA DONEMI DONEMINDE PAKETIN TANIMLANMASINI ISTERSENIZ,YENIDEN TALEP EDEBILIRSINIZ.Bu ne demek bilen varmı?
