Faturasız Bir Efsane Sona Erdi (AylıkCepnet Bitti)

Sponsorlu Bağlantılar



Murdoc Massaka

Murdoc Massaka

Üye
Hız durmaz ise avea iyi indiriyor
Aslında çekmiyor diye almayacaktım ama bir kaç gün önce çekmeye başladı. Baz istasyonu kurmuşlar. Turkcell de 1gb sınırsız 25 lira birde para yükleyince vergi çekecek falan her ay 30 lira yükleyeceksin sadece internet için. En son 2008de avea kullandım. Hadi bakalım hayırlısı [emoji1]
 
phasan

phasan

Üye
Aslında çekmiyor diye almayacaktım ama bir kaç gün önce çekmeye başladı. Baz istasyonu kurmuşlar. Turkcell de 1gb sınırsız 25 lira birde para yükleyince vergi çekecek falan her ay 30 lira yükleyeceksin sadece internet için. En son 2008de avea kullandım. Hadi bakalım hayırlısı [emoji1]
Cekim konusunda yatırım yapmaya başladı
 
  • Beğen
Tepkiler: Murdoc Massaka
phasan

phasan

Üye
çekim cocubuguna dikkat et avea evimde benim full çekiyor genelde
 
  • Beğen
Tepkiler: Murdoc Massaka
phasan

phasan

Üye
Sakın yanlış anlamayın ben avea çalışan flan degılim
 
  • Beğen
Tepkiler: Murdoc Massaka
Murdoc Massaka

Murdoc Massaka

Üye
Sakın yanlış anlamayın ben avea çalışan flan degılim
Avea çalışanı olup olmaman önemli değil ki. Sonuç olarak doğru söylüyorsun zaten [emoji1]
Hen bir dönem türkcell de çalıştım ama vodafone cepnet kullanıyordum [emoji23]
 
phasan

phasan

Üye
Avea çalışanı olup olmaman önemli değil ki. Sonuç olarak doğru söylüyorsun zaten [emoji1]
Hen bir dönem türkcell de çalıştım ama vodafone cepnet kullanıyordum [emoji23]
Avea sık olarak kullanan bilir zaten gelişme oldugunu
 
  • Beğen
Tepkiler: Murdoc Massaka
blastx

blastx

Üye
Bulasmayin bulasmayin avea faturaliya bulasmayin haybeye fatura sisiyor bilginiz olsun
 

Ukıran

Üye
DEGERLI ABONEMIZ Mini Aylik Cepnet PAKETINIZ 19/11/2015 23:05:42 DA SONLANACAKTIR.YENI FATURA DONEMI DONEMINDE PAKETIN TANIMLANMASINI ISTERSENIZ,YENIDEN TALEP EDEBILIRSINIZ.Bu ne demek bilen varmı?
 
Da®kness

Da®kness

Üye
DEGERLI ABONEMIZ Mini Aylik Cepnet PAKETINIZ 19/11/2015 23:05:42 DA SONLANACAKTIR.YENI FATURA DONEMI DONEMINDE PAKETIN TANIMLANMASINI ISTERSENIZ,YENIDEN TALEP EDEBILIRSINIZ.Bu ne demek bilen varmı?
Yeni haliyle devam etmek istersen yenileyebilirsin gibi bir mesaj. Fatura kelimesi kafa kurcalıyor.
 
Murdoc Massaka

Murdoc Massaka

Üye
DEGERLI ABONEMIZ Mini Aylik Cepnet PAKETINIZ 19/11/2015 23:05:42 DA SONLANACAKTIR.YENI FATURA DONEMI DONEMINDE PAKETIN TANIMLANMASINI ISTERSENIZ,YENIDEN TALEP EDEBILIRSINIZ.Bu ne demek bilen varmı?
Bunu bana da attılar sonra tekrar 1.5 gb 18 lira diye mesaj attılar.
 
gutihaz1

gutihaz1

Üye
DEGERLI ABONEMIZ Mini Aylik Cepnet PAKETINIZ 19/11/2015 23:05:42 DA SONLANACAKTIR.YENI FATURA DONEMI DONEMINDE PAKETIN TANIMLANMASINI ISTERSENIZ,YENIDEN TALEP EDEBILIRSINIZ.Bu ne demek bilen varmı?
Burada yazan senin son kullanma tarihinden sonra eğer bakiyen varsa otomatikman 18tl kesip sana 1.5 gb SINIRLI internet verecek 1.5 gb tan sonra bitecek yani.Yani eskisi gibi her ay para kesecek ama sınırsız değil sadece 1.5gb verecek. Eğer kullanırım diyorsan devam et yoksa aylık paketi iptal et paran gitmesin boş yere
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Paket iptal kodu neydi acaba :)
 

faruk26kuraf

Üye
Arkadaşlar ben müşteri hizmetleri ile görüştüm 100 MB olanlar hariç arayın ona göre iptal edin bence bende edecektim Vazgeçtim 13 TL olanlar o mesajı dikkate olmasınlar ben ve arayın mş hız
 
ALooNeBoy87

ALooNeBoy87

Üye
Avea'ya çekmiyor demişsiniz ancak benim evimde Avea en iyi çeken operatör. İş yerimde de aynı durum geçerli. Ben yıllardır avea faturalı kamu tarifesi kullanıyorum. Paket fiyatları en makul operatör. Avea mükemmel mi derseniz, hayır değil. Bunu da kabul etmek gerekir. Özellikle kalabalık nüfusa sahip mahalle ve semtlerde hatta kopmalar yaşanabiliyor. Özellikle de vari bağlantısında. Avea'ya geçen çok fazla kişi olması sebebiyle baz istasyonları zaman zaman kapasiteyi karşılayamıyor. Bu da sorunun asıl sebebi. 4.5G ile bu sorun aşılabilecek ancak. Çünkü avea'nın 3G hat kapasitesi C paketi idi. Yani en küçük paket. 4.5G de ise birden fazla paket olması ve bu paketlerde her bir frekans için farklı şirketlerin önde olması 4.5G ile bağlantı sorunlarını çözecektir. Ayrıca 3G olmayan, hala 2G olan baz istasyonları da 4.5G istasyonlarının kurulması ile yerini 3G istasyonlara bırakacaktır. Hız konusunda endişeniz olmasın. Yakında tüm operatörler daha iyi kapasiteye sahip olacak. Bu çekim kalitesi muhabbetlerini de yapmayacaksınız. Biraz sabır.
 
blastx

blastx

Üye
Bana gore bu paket isteğe gore yeniden tanımlama bilecek dönem sonunda göreceğiz neler olacak
 
skylinegti

skylinegti

Üye
    Konu Sahibi
Paket iptal kodu neydi acaba :)
Paketi iptal etmek için IPTAL AY yazıp 3636'ya gönderebilirsiniz.
Arkadaşlar ben müşteri hizmetleri ile görüştüm 100 MB olanlar hariç arayın ona göre iptal edin bence bende edecektim Vazgeçtim 13 TL olanlar o mesajı dikkate olmasınlar ben ve arayın mş hız
Böyle birşey olmasının imkanı var mı ? Sen yanlış anlamış olmayasın bütün cepnet paketlerini bitirdiler vodafone forumdada bitti deniyor çünkü...
Bana gore bu paket isteğe gore yeniden tanımlama bilecek dönem sonunda göreceğiz neler olacak
Neye göre bunu söylüyorsun, keşke böyle birşey olsa turkcelle geçmekten kurtulurum...
 
blastx

blastx

Üye
DEGERLI ABONEMIZ Mini Aylik Cepnet PAKETINIZ 19/11/2015 23:05:42 DA SONLANACAKTIR.YENI FATURA DONEMI DONEMINDE PAKETIN TANIMLANMASINI ISTERSENIZ,YENIDEN TALEP EDEBILIRSINIZ.Bu ne demek bilen varmı?
Bu mesaja dayanarak soyluyorum
 
cihanata_1

cihanata_1

Üye
aveaya geç:oke:
 

Benzer Konular

izmitli1983
Cevap
21
Görüntüleme
4K
gutihaz1


Üst Alt