mesele suydu kaptanin sirf arkadasi diye murtezaya son dakika kazanmasi icin oy attigindan dolayi bende oy istedim ama bu yarismalarda öğrndiyim tek sey su:
ARKADASI OLAN KAZANIR BU KADAR
zaten ben
@yeumyang arkadisima rahatsizlik duydugumu soyledim ve vazgecip 2 ikincilik odulu alabilcegimi soyledim
Ha bu arada arkadaslarimin hepsi maxicepe uye oldu artik bir daha yarismalarda rakip cikmaz sanirim