profile rütbe gibi yazı ekleme

Sponsorlu Bağlantılar

cihanata_1

cihanata_1

Üye
    Konu Sahibi
profile rütbe gibi yazı ekleme
@Dogus Pertez in genel yayın yönetmeni yazısı gibi yazı ekleyebiyormuyuz?:)
 
Son düzenleme:


Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Meslek yazısı o, meslek bölümüne girebilirsin sende.
 

Silinen Üye 2505573

Kapalı Hesap
olmuyor
 
Mesut Aktaş

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
Ekleyemiyorsunuz, adminin profilini düzenlemesi gerekir ki bir kişiye yapılınca isteyen herkese de yapmak gerekir. Böyle bir yeniliğinde taraftarı değilim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: KAYIP-ADAM ve kaankulahli

Silinen Üye 2505573

Kapalı Hesap
Ekleyemiyorsunuz, adminin profilini düzenlemesi gerekir ki bir kişiye yapılınca isteyen herkese de yapmak gerekir. Böyle bir yeniliğinde taraftarı değilim :)
rutbelilere belki olurda rutbesizlere hic olmaz diye dusunuyorum
 
Rygebin

Rygebin

Üye
Ekleyemiyorsunuz, adminin profilini düzenlemesi gerekir ki bir kişiye yapılınca isteyen herkese de yapmak gerekir. Böyle bir yeniliğinde taraftarı değilim :)
Bütün üyeler ister bence de hocam . Çok fazla üye var forumda yetişemezssiniz :ehe :ehe .
rutbelilere belki olurda rutbesizlere hic olmaz diye dusunuyorum
Belli bir rütbeye konulabilir herkesin ulaşamadığı zor ulaşılan . Ödül maksatlı :ehe .
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Benim mesleğim tarafında yazıyor ama.
 
cihanata_1

cihanata_1

Üye
    Konu Sahibi
Ekleyemiyorsunuz, adminin profilini düzenlemesi gerekir ki bir kişiye yapılınca isteyen herkese de yapmak gerekir. Böyle bir yeniliğinde taraftarı değilim :)
anlıyorum haklısın Asistan A nın geliştiricisi diye yazı eklemek istemiştim de bir ara avatar altı yazısı şeklinde yapılmış albay ve üstü rütbeliler için @Ozan mümkünmü bu?:)
Meslek yazısı o, meslek bölümüne girebilirsin sende.
olmadı bende size aynı zamanda rütbe.olarak da eklenmis sanırım o yazı:)
 
  • Beğen
Tepkiler: kaankulahli
Mert

Mert

Üye
eskiden 5000 mesajı devirene rütbe altı yazısı vardı. böyle rütbenin altında tatlış maviş ufacık yazardı. yeni forum sistemine uygunsa yapılabilir bence.
 
  • Beğen
Tepkiler: kaankulahli
Marco Laren

Marco Laren

Üye
Guzel olur hemde cokk
 
Jus7ice

Jus7ice

Üye
ne yazacaksınız len :ehe
 
Ozan

Ozan

Admin
İlerleyen zamanlarda bazı üst rütbeli üyelere istedikleri rütbe yazısını yazmalarina olanak taniyacagiz.
 
  • Beğen
Tepkiler: murooo55, hikmet366, H0lligan ve 4 diğerleri
Alo_Azrail

Alo_Azrail

Üye
  • Beğen
Tepkiler: MAERKEK, H0lligan ve kaankulahli
Ozan

Ozan

Admin
Test
 
Ozan

Ozan

Admin
Hocam Tapatalk testi mi sürekli soruyorum ama mesaj direk iletim geldi :ehe
Evet tapatalk tekrar kullanıma açılmıştır. Tapatalk tan maxicep.com a bağlanmaya çalışan arkadaşlar sorun yaşarsa, maxicep silerek tekrar maxicep seklinde aratıp eklediklerinde sorun yaşamayacaklardır.

İyi Forumlar
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi ve Alo_Azrail
Rygebin

Rygebin

Üye
Evet tapatalk tekrar kullanıma açılmıştır. Tapatalk tan maxicep.com a bağlanmaya çalışan arkadaşlar sorun yaşarsa, maxicep silerek tekrar maxicep seklinde aratıp eklediklerinde sorun yaşamayacaklardır.

İyi Forumlar
Elinize sağlık hocam , çok teşekkürler :).
 
cihanata_1

cihanata_1

Üye
    Konu Sahibi
İlerleyen zamanlarda bazı üst rütbeli üyelere istedikleri rütbe yazısını yazmalarina olanak taniyacagiz.
en az hangi rütbe yarlanabilecek bundan? binbaşı falan yapın bari ulaşması kolay olsun:)
 
  • Beğen
Tepkiler: Jus7ice


Üst Alt