rutbelilere belki olurda rutbesizlere hic olmaz diye dusunuyorumEkleyemiyorsunuz, adminin profilini düzenlemesi gerekir ki bir kişiye yapılınca isteyen herkese de yapmak gerekir. Böyle bir yeniliğinde taraftarı değilim![]()
Bütün üyeler ister bence de hocam . Çok fazla üye var forumda yetişemezssinizEkleyemiyorsunuz, adminin profilini düzenlemesi gerekir ki bir kişiye yapılınca isteyen herkese de yapmak gerekir. Böyle bir yeniliğinde taraftarı değilim![]()
.Belli bir rütbeye konulabilir herkesin ulaşamadığı zor ulaşılan . Ödül maksatlırutbelilere belki olurda rutbesizlere hic olmaz diye dusunuyorum
.anlıyorum haklısın Asistan A nın geliştiricisi diye yazı eklemek istemiştim de bir ara avatar altı yazısı şeklinde yapılmış albay ve üstü rütbeliler için @Ozan mümkünmü bu?Ekleyemiyorsunuz, adminin profilini düzenlemesi gerekir ki bir kişiye yapılınca isteyen herkese de yapmak gerekir. Böyle bir yeniliğinde taraftarı değilim![]()

olmadı bende size aynı zamanda rütbe.olarak da eklenmis sanırım o yazıMeslek yazısı o, meslek bölümüne girebilirsin sende.

o zaman rütbe kasıyoruz beyler hücuuumİlerleyen zamanlarda bazı üst rütbeli üyelere istedikleri rütbe yazısını yazmalarina olanak taniyacagiz.

Hocam Tapatalk testi mi sürekli soruyorum ama mesaj direk iletim geldi

Evet tapatalk tekrar kullanıma açılmıştır. Tapatalk tan maxicep.com a bağlanmaya çalışan arkadaşlar sorun yaşarsa, maxicep silerek tekrar maxicep seklinde aratıp eklediklerinde sorun yaşamayacaklardır.Hocam Tapatalk testi mi sürekli soruyorum ama mesaj direk iletim geldi![]()
Elinize sağlık hocam , çok teşekkürlerEvet tapatalk tekrar kullanıma açılmıştır. Tapatalk tan maxicep.com a bağlanmaya çalışan arkadaşlar sorun yaşarsa, maxicep silerek tekrar maxicep seklinde aratıp eklediklerinde sorun yaşamayacaklardır.
İyi Forumlar
.en az hangi rütbe yarlanabilecek bundan? binbaşı falan yapın bari ulaşması kolay olsunİlerleyen zamanlarda bazı üst rütbeli üyelere istedikleri rütbe yazısını yazmalarina olanak taniyacagiz.

Bizim kesime biraz kolaylık olsun dimien az hangi rütbe yarlanabilecek bundan? binbaşı falan yapın bari ulaşması kolay olsun![]()

rütbe kasanlara çok güzel bir profil yazısıo zaman rütbe kasıyoruz beyler hücuuum
![]()

