H0lligan
Üye
hocam 300 civarlarında kaliteli bir şey olsa güzel olurKac para siniri var ona gore birsey bakayim
hocam 300 civarlarında kaliteli bir şey olsa güzel olurKac para siniri var ona gore birsey bakayim
hocam 300 civarlarında kaliteli bir şey olsa güzel olur
mesela hocam ne tarz oyunlarda zorlarLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Bu kart ile tum oyunlari acar ama islemci ve ram de alman lazim tum oyunlari oynamak icin
Sadece deadpool crysis prototype vb birkac oyun oynayacaksan sadece bu karti alman yeter

Oynarsin ama islemci yuzunden kasabilirmesela hocam ne tarz oyunlarda zorlar
örneğin
gta 4
sleeping dogs
devil my cry 4
tomb raider
bunları kaldırcak birşey mi
hocam işlemcinin yetip yetmeyeceğini nerden anlicam orda bir sürü anlamadığım şey yazıyorOynarsin ama islemci yuzunden kasabilir
Kisaca bu kartla islemci ve ramin yettigi tum oyunlari oynarsin

hocam işlemcinin yetip yetmeyeceğini nerden anlicam orda bir sürü anlamadığım şey yazıyor![]()
rame gb den bak islemciye de cekirdek sayisi ve ghz den baksan yeter 
şimdi 3.40GHZ de sıkıntı yok 4 CPU diyor 4 çekirdek çakdım dimi olayırame gb den bak islemciye de cekirdek sayisi ve ghz den baksan yeter
![]()

hocam forum linki olduğu için sildilerde onu kurdum virüs girdi
hocam yamasız da yanı sıkıntıyı çıkardı ne yazık ki ve driver ları nasıl güüncellicem yada güncel mi değilmi nerden bakarımTR dil kurulumunu kaldır babacanım ve driverleri güncelle düzelecektir babacanım
Pentium 4 cpu onun markasişimdi 3.40GHZ de sıkıntı yok 4 CPU diyor 4 çekirdek çakdım dimi olayı![]()
ve baktimsnnki 1 cekirdekli ama yazdigin oyunlari sorunsuz acarsin
tamam hocamPentium 4 cpu onun markasive baktimsnnki 1 cekirdekli ama yazdigin oyunlari sorunsuz acarsin
peki ekran kartından sonra neyi yenilesem daha mantıklı olurİslemci ama islemci icin anakarti da degismen gerekebilir islemciler kimi anakartlarla uyumlu olmuyortamam hocampeki ekran kartından sonra neyi yenilesem daha mantıklı olur
peki yeniden toplasam dahamı mantıklı olur maddi açıdanİslemci ama islemci icin anakarti da degismen gerekebilir islemciler kimi anakartlarla uyumlu olmuyor

Tam bunu yazarken yazdinpeki yeniden toplasam dahamı mantıklı olur maddi açıdan![]()

hocam yamasız da yanı sıkıntıyı çıkardı ne yazık ki ve driver ları nasıl güüncellicem yada güncel mi değilmi nerden bakarım
Gta4 bu haliyle zorhocam çokama hala bir kaç sorum var
![]()
1-GTA 4 açar mı bu haliyle
2-xp kursam açdığı oyunlar dahamı stabil olur
hocam ram de sıkıntı yok zaten şuan ozaman 10 kursam nasıl olur ? zaten oyun pek olmicak bu gidişle bari güncel olsunda görsellik den bişeler kazanalımGta4 bu haliyle zor
Xp kursan sadece ram acisindan iyi olur
Driver scanner adlı program ile pc indir babacanım programı aç zaten direk tarama yapacaktır babacanım

güzel fikir öyle yaparım o zamana kadar da bu sistemle biraz takılırım oyunlar falan bitince ye zaten anca birikir o paradaAma istersen yine ekran karti al sonra yeni sisteme ekran karti almaz simdi aldigin karti takar kullanirsin
Ama istersen yine ekran karti al sonra yeni sisteme ekran karti almaz simdi aldigin karti takar kullanirsin

