AliExpress Kullananlar Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

Jus7ice

Jus7ice

Üye
aile içine de yaydım olayı merak büyük siparişler yakında verilir :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Mad EagLe


Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
    Konu Sahibi
aile içine de yaydım olayı merak büyük siparişler yakında verilir :D
Doğru satıcılardan alışveriş yapıldığı takdirde problem olacağını düşünmüyorum ilk mesajda belirttik birçok detayı :) Valla bizim valide hanım bile hiç anlamaz oturdu bütün gün takı baktı kendini bir sürü yüzük küpe falan aldırdı :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Jus7ice
Jus7ice

Jus7ice

Üye
annemi bir bağlarsam aile ekonomisini çökertir tam kafasına göre şeyler bulmuş gümrüğe çağırılırsak şaşırmam :D
 

Karavelaa

Üye
ilk siparişlerimi verdim bende elime ulaşan yok arkadaşlarım hep kullanıyor. Verdikleri cevap ilkinde sıkılıyorsun gelmeyecek sanıyorsun sonra sipariş verdiğini unutuyorsun sonra bir bakıyorsun kargolar gelmiş para verdiğini bile unutuyorsun hediye gelmiş gibi oluyor diyorlar :ehe
Sipariş verdiğini unutmakmakı.Her 2 saatte bir kargo takibi yapıyorum.Ayrıca saat İstanbul'a gelmiş :ehe
Doğru satıcılardan alışveriş yapıldığı takdirde problem olacağını düşünmüyorum ilk mesajda belirttik birçok detayı :) Valla bizim valide hanım bile hiç anlamaz oturdu bütün gün takı baktı kendini bir sürü yüzük küpe falan aldırdı :)
Ben aile için kâr'la satışa başladım :ehe
annemi bir bağlarsam aile ekonomisini çökertir tam kafasına göre şeyler bulmuş gümrüğe çağırılırsak şaşırmam :D
Çağırılırsan bile gitmessen ürünlerin satılıyo yani bildiğim kadarı öyle. ;)
 

Karavelaa

Üye
Eğer almaya korkan olursa şöyle yöntem sunayım sizlere.İninal kart kullanın. Bankayla hiçbir alakası yok.Kontor gibi para yükleyip alıyorsun ve 5.yaşındaki bir kişi bile alabiliyor.Aliexpress denedim çalıştı.Sorularıniz varsa sorun cevaplayayim.
Şuan itibariyle saat'im İSTANBUL PTT şubesinde :oley:oley.Ayrıca saçmalık şuki 10 gün sonra sipariş ettiğim KZ kulaklıklarda aynı yerde :hmmm
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Eğer almaya korkan olursa şöyle yöntem sunayım sizlere.İninal kart kullanın. Bankayla hiçbir alakası yok.Kontor gibi para yükleyip alıyorsun ve 5.yaşındaki bir kişi bile alabiliyor.Aliexpress denedim çalıştı.Sorularıniz varsa sorun cevaplayayim.
Şuan itibariyle saat'im İSTANBUL PTT şubesinde :oley:oley.Ayrıca saçmalık şuki 10 gün sonra sipariş ettiğim KZ kulaklıklarda aynı yerde :hmmm

Siparis sayisi fazla hot ürünler biraz gec postalaniyo Kz demekki biraz fresh ya da saticinin ekibi fazla :D
 

Karavelaa

Üye
Siparis sayisi fazla hot ürünler biraz gec postalaniyo Kz demekki biraz fresh ya da saticinin ekibi fazla :D
Aynen hot ürünler kargoya geç veriliyor sadece ama teslimat süreleri aynı.Bu 10 sonra verdiğimin aynı yerde olmasının sebebeni aynı gün konteynırlar doldu o yüzden :ehe
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
    Konu Sahibi
Sipariş verdiğini unutmakmakı.Her 2 saatte bir kargo takibi yapıyorum.Ayrıca saat İstanbul'a gelmiş :ehe

Ben aile için kâr'la satışa başladım :ehe

Çağırılırsan bile gitmessen ürünlerin satılıyo yani bildiğim kadarı öyle. ;)
bana singapur post için takip numarası verdi kulaklık içinde hiç birşey anlamadım :D
 
_RYUK_

_RYUK_

Üye
Merhaba arkadaşlar sony z2 için 64 gb hafıza kartı alıexpress ten almak ıstıyorum.Sağlam satıcıdan alım yapan varsa yardımcı olursanız sevinirim.
 

Karavelaa

Üye
Merhaba arkadaşlar sony z2 için 64 gb hafıza kartı alıexpress ten almak ıstıyorum.Sağlam satıcıdan alım yapan varsa yardımcı olursanız sevinirim.
Hangi marka istiyorsun.Ayrıca aklında olan modelleri yolla bakalım ;)
 
baby_face_

baby_face_

Üye
İlk alışverişimi yaptım ve siparişlerim geldi [emoji2]

 
ettu

ettu

Üye
25 Temmuz'da beş farklı satıcıdan beş saat, diğer farklı satıcılardan LG G2 için "2 ad Slim Armor" kılıf, LG G2 ve Samsung Ace 2 için "2 ad micro usb OTG" kablo ile Samsung Ace 2 için "Philips" kulaklık sipariş ettim. Paypal burada kabul edilmiyor. Sadece bir satıcıya sordum. "Neden paypal kabul etmiyorsunuz?" diye. Verdiği cevap "diğer sanal kartları yada kredi kartı kullanabilirsiniz" dedi. Ayrıca "30$'ın üstünde alım yaparsanız, paypal ödeme açabilirim" dedi. Buda bana uymadı. Çünkü farklı satıcılardan farklı ürünler alacaktım. Siparişlerin hepsini kredi kartım ile tek bir girişle satın aldım. Siparişlerim 4 gün içinde teker teker kargolanıp adresime gönderildiler. Muhtemelen Ağustos 15-30 arasında elimde olabilirler. Kargolarımı Ptt kargo evime teslim edeceği için Ptt kargoya gidip yetkili kişinin telefon numarasını da aldım. En azından ürünü elden de teslim alabileceğim.











64 GB'lık Sony hafıza kartı (flash disk) hangi satıcıda ve fiyatını bilen varsa yazabilir mi?
 

Karavelaa

Üye
Hafıza karylari
Hafıza kartları hakkında fazla bir bilgim yok önerileri sizden bekliyorum :)

LD markasını çok alıyorlar burda.Satıcı puanı 99,6.Ürün puanı 4,9.Burdan çok iyi olduğunu anlayabilirsin.64GB 20 dolar gibi bir fiyatı var ;)
İlk alışverişimi yaptım ve siparişlerim geldi [emoji2]

Ne aldın ? :D.Hayırlı olsun.
25 Temmuz'da beş farklı satıcıdan beş saat, diğer farklı satıcılardan LG G2 için "2 ad Slim Armor" kılıf, LG G2 ve Samsung Ace 2 için "2 ad micro usb OTG" kablo ile Samsung Ace 2 için "Philips" kulaklık sipariş ettim. Paypal burada kabul edilmiyor. Sadece bir satıcıya sordum. "Neden paypal kabul etmiyorsunuz?" diye. Verdiği cevap "diğer sanal kartları yada kredi kartı kullanabilirsiniz" dedi. Ayrıca "30$'ın üstünde alım yaparsanız, paypal ödeme açabilirim" dedi. Buda bana uymadı. Çünkü farklı satıcılardan farklı ürünler alacaktım. Siparişlerin hepsini kredi kartım ile tek bir girişle satın aldım. Siparişlerim 4 gün içinde teker teker kargolanıp adresime gönderildiler. Muhtemelen Ağustos 15-30 arasında elimde olabilirler. Kargolarımı Ptt kargo evime teslim edeceği için Ptt kargoya gidip yetkili kişinin telefon numarasını da aldım. En azından ürünü elden de teslim alabileceğim.











64 GB'lık Sony hafıza kartı (flash disk) hangi satıcıda ve fiyatını bilen varsa yazabilir mi?
Hayırlı olsun.İkinci saat'den bende aldım.Çok güzel bir ürün değil mi ?
 
byAndroid

byAndroid

Üye
Skmei saat güzelmiş bende ona benzer yada bunu alabilirim link atar mısın
 

Karavelaa

Üye

Karavelaa

Üye
ED2 kulakıklarım geldi.:alkis:biggrin::biggrin::dance:

Ses kalitesini dene de haber et :D

Şu orjinal mi acaba? Bende de Cx 200 hastalıgı var iyi mi :D

ED2 geldi ve süper ses kalitesi var ;) . Bass,tiz çok dengeli.
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Casio burada ki 5.008 TL olan saatinin birebir aynısı 48 dolar. Aramaları Casio olarak yapmayın firmanın cihaz için verdiği kod ile yapın. Aynı durum Ray Ban gözlükler ve bir çok marka için böyle.
 
  • Beğen
Tepkiler: byAndroid
ettu

ettu

Üye
Evet Skmei saat (6.88 $)gerçekten çok hoş. Mode tuşundan içeriğindeki renkleri değiştirebiliyorsun. Açıklamasında yazıyordu. Bu saatlerin hepsini oğluma hediye aldım. Birini taksın, çıkarsın öbürünü taksın, değiştire değiştire kullansın istedim.
 


Üst Alt