AliExpress Kullananlar Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar



Bahadir_fb

Bahadir_fb

Üye
Bazı gelecek ürünler var onlarda hayırlısı ise gelsin yazarım da neden takılsınki?

Gelen kargoları kontrol eden şahıs suphelendıgı paketleri açmak üzere gümrüğe alabılıyormus.
 

Karavelaa

Üye
Gelen kargoları kontrol eden şahıs suphelendıgı paketleri açmak üzere gümrüğe alabılıyormus.
Hayır tamamda teknoloji ürünü gümrük kurallarına göre gsm ürünleri hariç serbest.
 
  • Beğen
Tepkiler: Bahadir_fb
Bahadir_fb

Bahadir_fb

Üye
Hayır tamamda teknoloji ürünü gümrük kurallarına göre gsm ürünleri hariç serbest.

75 avroya kadar Serbest mis neyse işte dikkatli olmak lazım ama ne alıyorsunuz yurt dışından merak ettim :) Birde 1-2 ay beklemeye değiyor mu ?
 

Karavelaa

Üye
75 avroya kadar Serbest mis neyse işte dikkatli olmak lazım ama ne alıyorsunuz yurt dışından merak ettim :) Birde 1-2 ay beklemeye değiyor mu ?
7 günde gelen ürünümde oldu tamamen şans.Konteynır dolduğu ana denk geldiyse yaşadın.Zaten 1 ay neki geçiyor hemen.Ayrıca okadar şey alıyoruz değmezmi? :ehe
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
    Konu Sahibi

brk-rtrk

Üye
Bahadir_fb

Bahadir_fb

Üye
Benim arkadaşım ayakkabı aldı. 70lira vergi çıkarttılar. Ayakkabının fiyatı 20lira gibi bi'şeydi

Valla birkaç yazı okudumda vergiyi odemek içinde sağa sola koşturmak gerekiyormuş ödeyip çıkayım da yok yani ugrastiriyorlarmis.
Ben güvenipte almam açıkçası birde kargo süresi de belli değil işin yoksa hergün kargonun durumunu kontrol et :)
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
    Konu Sahibi
Benim arkadaşım ayakkabı aldı. 70lira vergi çıkarttılar. Ayakkabının fiyatı 20lira gibi bi'şeydi
Evet ayakkabı için ilk sayfada açıklama yapmıştık. Ayakkabı ve gsm ürünleri takılıyor. Zaten bu site pahalı alışverişler yapın diye değil. Ufak tefek göze gelmeyecek şeyler için. Örneğin 2-3 dolara gümüş takılar alabilirsiniz. Arkadaşımın 1.20 dolara aldığı gümüş yüzüğün aynısı N11'de 40 tl idi :)
 

brk-rtrk

Üye
Evet ayakkabı için ilk sayfada açıklama yapmıştık. Ayakkabı ve gsm ürünleri takılıyor. Zaten bu site pahalı alışverişler yapın diye değil. Ufak tefek göze gelmeyecek şeyler için. Örneğin 2-3 dolara gümüş takılar alabilirsiniz. Arkadaşımın 1.20 dolara aldığı gümüş yüzüğün aynısı N11'de 40 tl idi :)
2 ayakkabı aldı birisinde sorun çıkmamış diğerinde çıkmış. Bi değişik yani :D
 

Karavelaa

Üye
Benim arkadaşım ayakkabı aldı. 70lira vergi çıkarttılar. Ayakkabının fiyatı 20lira gibi bi'şeydi
Yanlışlık var bence o olayda.
Evet ayakkabı için ilk sayfada açıklama yapmıştık. Ayakkabı ve gsm ürünleri takılıyor. Zaten bu site pahalı alışverişler yapın diye değil. Ufak tefek göze gelmeyecek şeyler için. Örneğin 2-3 dolara gümüş takılar alabilirsiniz. Arkadaşımın 1.20 dolara aldığı gümüş yüzüğün aynısı N11'de 40 tl idi :)
Ayakkabımı o neden takılıyor ya :D
Valla birkaç yazı okudumda vergiyi odemek içinde sağa sola koşturmak gerekiyormuş ödeyip çıkayım da yok yani ugrastiriyorlarmis.
Ben güvenipte almam açıkçası birde kargo süresi de belli değil işin yoksa hergün kargonun durumunu kontrol et :)
Alan kişilerin yorumlarını oku satıcı puanını oku.Güveniyorsun bende öyle diyordum ama şuan 478 liralık alışveriş yapmışım.:ehe:ehe
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Yanlışlık var bence o olayda.

Ayakkabımı o neden takılıyor ya :D

Alan kişilerin yorumlarını oku satıcı puanını oku.Güveniyorsun bende öyle diyordum ama şuan 478 liralık alışveriş yapmışım.:ehe:ehe

Kulaklık geldi mi senin?
 
abandonware

abandonware

Üye
$100 + :tl:60 Kdv ye win 8 tablet aldım (chuwi vi8) birkaç haftaya hi8 diye üst modeli çıktı ve $95 ten satılmaya başladı :zzz:
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Ayakkabı artık yasal olarak takılıyor maalesef.

New Blance
Nike
Marrel
Adidas
North Face

Marka ayakkabılar burada 300- 350 lira iken bu siteden 100-120 TL almıştım ve orjinal ürünlerdi.O zaman yoktu vergi ama şimdi var.

Artık birçok ürün de vergi sistemine geçmişler. Özellikle kargo seçeneğinde standart seçin biraz uzun sürer ama bazı ürünlerde kargoda yırtarsınız. Air seçenekli olursa mutlaka vergi giriyormuş.
 
Invoke

Invoke

Üye
75 avroya kadar Serbest mis neyse işte dikkatli olmak lazım ama ne alıyorsunuz yurt dışından merak ettim :) Birde 1-2 ay beklemeye değiyor mu ?
Ben Xperia Ray e batarya aldım, normali 1300mah idi 2400 küsür mah lık aldım. 7 dolara, çarşıda hem zor buluyorsun hem daha pahalı hem de kapasitesi düşük. 40 lira fiyat veren esnaf var kazıklamak peşindeler. :D Ekran koruyucu jelatin falan almıştım, bu gibi acelesi olmayan şeyler için değiyor bence.
 
  • Beğen
Tepkiler: Bahadir_fb
Bahadir_fb

Bahadir_fb

Üye
Ben Xperia Ray e batarya aldım, normali 1300mah idi 2400 küsür mah lık aldım. 7 dolara, çarşıda hem zor buluyorsun hem daha pahalı hem de kapasitesi düşük. 40 lira fiyat veren esnaf var kazıklamak peşindeler. :D Ekran koruyucu jelatin falan almıştım, bu gibi acelesi olmayan şeyler için değiyor bence.

Bende 160 TL ye aldığım kapağı 5$ fiyatla gördüm alsam mı acaba cakmadir ama burada çakması da bulunmuyor :)
 
Bahadir_fb

Bahadir_fb

Üye
Hangisi? :ehe

Kapağın orjinali ne çakması ne? :D:D.Üste anlatmıştım.Çakma olayını felan ;)

Orjinali lisanslı garantili ürün 4 kere değiştim kapağı :D
Çakma yan sanayi mıknatısi koy oldu sana akıllı kapak :)

Nerede açıkladın kaçırmışım :)
Çakmadır tabi ama 160 da çok para.

160 verdim görsel olarak hakediyor ama cihaz yere düşerse kapagin kendini koruyabilecegini sanmıyorum :D
Yani 160 TL çöpe cihazı koruyabilir umarım :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Invoke
abandonware

abandonware

Üye
Ben Xperia Ray e batarya aldım, normali 1300mah idi 2400 küsür mah lık aldım. 7 dolara, çarşıda hem zor buluyorsun hem daha pahalı hem de kapasitesi düşük. 40 lira fiyat veren esnaf var kazıklamak peşindeler. :D Ekran koruyucu jelatin falan almıştım, bu gibi acelesi olmayan şeyler için değiyor bence.
Cin den prize takılan şeyleri özellikle de adaptor ve batarya satın almanızı önermiyorum.

Safety mark ve CE onayı olmayan yan sanayi ürünler patlayabilir veya yanabilirler. Yuz lira eksik vereceğiz diye hayatınızı riske atmayın.
 
  • Beğen
Tepkiler: Karavelaa


Üst Alt