Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
GSMArena baktım da cidden 3 GB Ram çekmişler. S~pen Elle değil tuş yardımı ile çıkacakmış, 4100 Mah batarya işte bu iyi. Bunun dışında pek cazip gelen bir şey yok gibi. Bunlar için de telefon değiştirilmez. ☺
MicroSD eklenmiş daha ne olsun bence 1gb ramden daha mühim özellikle samsung kemik kullanıcı kitlesi için sammobile yorumlarında sırf microSD için farklı firmalara yönelenler var.
 


serdar_gs

serdar_gs

Üye
Android telefonların en büyük özelliklerinden biriside flash bellek olarak kullanılabilmesi samsung bunu hiçe saymaz herhalde
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
Sarangni

Sarangni

Üye
MicroSD eklenmiş daha ne olsun bence 1gb ramden daha mühim özellikle samsung kemik kullanıcı kitlesi için sammobile yorumlarında sırf microSD için farklı firmalara yönelenler var.
Çok önemli ben de ki Note 3 32 GB, 32 GB SD Kart taktım. Sadece 32 olsa ve kart desteği olmasaydı sıkıntı olurdu
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Note 5 en az 32GB, 128GB microSD tak miss 160GB. :D
 
xmustx

xmustx

Üye
3 gb ram ile gelen note 5 çöptür alınmaz,alınması hata olur ;) note 5 custom rom atar note 3'e devam ederiz :D
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Note 3 de 128 çalışır mı? XDA çalışıyor gibi bir şeyler Okumuştum ama ne kadar gerçek bilemeyeceğim.
Denemedim ama xda'da yazıyorsa ve destekçi yorumlar varsa dogrudur. Tek bir kişinin iddasıysa ben olsam hiç risk almam.
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
 
Anil-D

Anil-D

Üye

[emoji1]
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye

[emoji41]
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
@teknolojibaronu sen panamayı kurduğunda csc değişmişmiydi
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Benim değişmedi csc hala Türkiye :) önemi ne olur tam bilmiyorum ama ülke kodum hala Türkiye olduğu için ayarlarım buna göre devam ediyor.
Formatlayınca csc yüklü olan stock roma değişiyormuş.
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
İyi böyle iyiymiş boşver ha tr romu ha bu değişiklik yok ben bunu kullanırım samsung türkiyeye lanet gitsin :D
4.4.2 de rootsuzum bakalım artık belki şansım 4.4.2 deyken güncelleme gelir. 1 hafta olacak.
 


Üst Alt