Kuzu kuzu lee leeLee mee kesmez beni![]()

benim paylastigim sey ise deneme.siz hala stock takilin su sayfadaki seyi denim ben bakalim sayac 0 lancakmi
Dene ve göryada fazgectim baron senin su efektleri flaslasam calisirmi

Stock 4.4.2 [emoji41] [emoji23] [emoji23]Kuzu kuzu lee lee![]()
4.4.2 kullanıyorsan widget döşemesi yapacaksın [emoji41]Stock 4.4.2 [emoji41] [emoji23] [emoji23]
Stock romu fazla takip edemiyoruzSık sık gelen bişi


Güzel olur.@teknolojibaronu ben şimdi stock 4.4.2 Türkiye romu üzerine wipe atmadan stock panama 5.0 atsam nolur![]()
android 5.0 olurAyarlarım aynen kalsın istiyorumdaGüzel olur.android 5.0 olur

Bizzat denedim sen sıfırlamazsan birşey olmaz [emoji57]Ayarlarım aynen kalsın istiyorumda![]()
Kuracam panamayı gitsin hoşuma gitmesse başka ülke kurarım üstüne bi sürü şey kurulu wipeleyemem şimdiBizzat denedim sen sıfırlamazsan birşey olmaz [emoji57]
panamada türkçe var demi 
Var[emoji57]Kuracam panamayı gitsin hoşuma gitmesse başka ülke kurarım üstüne bi sürü şey kurulu wipeleyemem şimdipanamada türkçe var demi
![]()
Trinidad and Tobago nasıl acaba onların sürümde hep en son oluyo? Birde şu an en yüksek sürüm United Arap Emirates te onda türkçe dil varmı nasıl acaba @teknolojibaronu?Türkiye yazılımı kadar saçma uygulama yoktu diye hatırlıyorum panamada. [emoji106]
Denemedim ama Türkçe vardır diye düşünüyorum.Trinidad and Tobago nasıl acaba onların sürümde hep en son oluyo? Birde şu an en yüksek sürüm United Arap Emirates te onda türkçe dil varmı nasıl acaba @teknolojibaronu?
