Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

Anil-D

Anil-D

Üye
siz hala stock takilin su sayfadaki seyi denim ben bakalim sayac 0 lancakmi
 
  • Beğen
Tepkiler: darkleader


Anil-D

Anil-D

Üye
yada fazgectim baron senin su efektleri flaslasam calisirmi
 
Anil-D

Anil-D

Üye
kuzu kuzu leee takiliyom
 
  • Beğen
Tepkiler: serdar_gs
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Heralde sürekli rom değiştirdiğimi tespit ettiler :ehe

 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Sık sık gelen bişi
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
@teknolojibaronu ben şimdi stock 4.4.2 Türkiye romu üzerine wipe atmadan stock panama 5.0 atsam nolur :D
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
  • Beğen
Tepkiler: serdar_gs
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Türkiye yazılımı kadar saçma uygulama yoktu diye hatırlıyorum panamada. [emoji106]
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Türkiye yazılımı kadar saçma uygulama yoktu diye hatırlıyorum panamada. [emoji106]
Trinidad and Tobago nasıl acaba onların sürümde hep en son oluyo? Birde şu an en yüksek sürüm United Arap Emirates te onda türkçe dil varmı nasıl acaba @teknolojibaronu?
 
Son düzenleme:
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Trinidad and Tobago nasıl acaba onların sürümde hep en son oluyo? Birde şu an en yüksek sürüm United Arap Emirates te onda türkçe dil varmı nasıl acaba @teknolojibaronu?
Denemedim ama Türkçe vardır diye düşünüyorum.
 


Üst Alt