Dr.Ketan L23 kadar dandik bir rom görmedim. Stock Rom bile çok daha stabil. 1 gündür görmezden gelmeye çalışıyorum ama artık yetti dedirtiyor. Kasma desen var, müziklerde takılma desen var, güç tasarrufunda dokunmatik tuşlarını ışığını kapatıyor en gıcık olduğum durumda bu. Kulaklik takınca önerilen uygulamlar yerinde uygulamalar gözükmüyor. Şarjı su gibi içiyor. Stock rom samimi söylüyorum çok daha stabil. Lollipopu ilk denemek isteyenlere asla L23 önermem. Şimdi tekrardan pekaka rom yedeğimi kuracağım. Sırf bir tema desteği için bu roma daha fazla katlanamam.