iyiden iyiye lg gözüme girmeye başladı @teknolojibaronu G4 pro yada G5 merakla bekliyorum.Senin 2.zamzung benm 3. Yetti
S3 Note 2 Note 3 kullandım lütfen hakaret kabul ederimSenin 2.zamzung benm 3. Yetti

Hep amiral cihazlar neyi bulamadınS3 Note 2 Note 3 kullandım lütfen hakaret kabul ederim![]()

SıkıldımHep amiral cihazlar neyi bulamadın![]()

Psikolojik bi harekata dönüştü bu artıkBeklerseniz gelmez beklemeyin yaww
Bu saatten sonra gelen güncellemeyi ne yapayım

Otadan en son ne zaman güncelledim hatırlamıyorum o derece [emoji23] galiba geçen konuştuğumuz bir sene önceki konum ikonu falan değişen güncellemeydi [emoji23]Hiçbiri OTA'dan gelen güncellemenin tadını vermiyor.
