teknolojibaronu
Üye
Life companion.Samsung, connecting people.
Life companion.Samsung, connecting people.
Ben sammobile e baktım loli yoktuLollipoplu Note 2
4 gündür hiç şarj edilmemiş
Ram uygulaması kullanma.2 gün önce kardeşime Note 3 aldık cihaz dehşetwp ile arasında çok fazla fark var,bişey soracağım RAM uygulaması olarak sizce bu uygulama nasıl ? >
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızyada başka önerebileceğiniz uygulama var mı ?
E afedersin burası note 3 formuYaw afedersiniz de,ben bi soru soruktum "note 2 için saydam multiwindow"adı altında..
Hayırlı Cumalar

ne önerirsin peki ?Ram uygulaması kullanma.
Hiç öyle ram uygulamaları clean master gibi uygulamaları kullanmane önerirsin peki ?
indirme linki yok sen indirdin mi ?Xda'da bulamicaniz bir rom
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
ROMDA TÜRKÇE DİL YOK DİKKATİNİZEindirme linki yok sen indirdin mi ?
buldum buldum
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
O kadar kurallara uyan bir milletiz yani.. E pes doorusu,hes doorusu..E afedersin burası note 3 formu![]()

İşimize geldiği gibiO kadar kurallara uyan bir milletiz yani.. E pes doorusu,hes doorusu..![]()

Hakketen yav. Multiwindow hakkında yardım edecek bir vatandaş yoomuİşimize geldiği gibi![]()

Sen bunu buraya yazarsan cevap alma süren uzar cep telefonları genel yada android bölümüne yazHakketen yav. Multiwindow hakkında yardım edecek bir vatandaş yoomu![]()
Yav buraya nazım geçiyo ya ondan..Sen bunu buraya yazarsan cevap alma süren uzar cep telefonları genel yada android bölümüne yaz
Yardımcı oldunuz oldunuz,olmadınız,canınız saolsun
:
