4. olarak ne düşünüyorsun?1. ACE
2. ACE 2
3. Note 3
![]()
Note 5'i görelim derim, olmadı Z3 Plus var aklımda oda olmazsa Note 6.4. olarak ne düşünüyorsun?
Hayırlısı bakalım.Note 5'i görelim derim, olmadı Z3 Plus var aklımda oda olmazsa Note 6.
anah bu ne la ilk defa gördümOkul biteli değişmiş sanki
Özlemişim bu uygulamayı
Note 3'ten sonra Note 4'e sonra tekrar Note 2'ye mi döndün?Arkadaşlar note 2 için saydam multiwindow u nasıl elde ederim.? Cihaz root lu. Tşk ler

Kardeşim bu ne hafıza yaw.. Brawo vallaa.Kendin kur.
Note 3'ten sonra Note 4'e sonra tekrar Note 2'ye mi döndün?![]()


Şurda toplasak 2 elin parmakları kadar kişi sayısı var kulübteKardeşim bu ne hafıza yaw.. Brawo vallaa.
Evet yeniden Note 2 deyim![]()

O bir Samsung.
bu haftada gelmedi![]()
Samsung, connecting people.O bir Samsung.
