teknolojibaronu
Üye
Samsung GALAXY S6/EDGE Android 5.1.1 Amerikada Başladı!
#GalaxyS6 /S6Edge için beklenen Android 5.1.1 Lollipop güncellemesi
ABD’de dağıtılmaya başladı.
İlk olarak T-Mobile kullanıcılarının almaya başladığı güncelleme, kısa zamanda diğer kullanıcılar ile de buluşacak.
Güncellemeyle birlikte kullanıcılarının canını sıkan RAM sorunun da düzeltilmesi bekleniyor. Düzeltildiği de söyleniyor.
Güncelleme ile eklenen yeni özellikler;
Basitleştirilmiş pozlama telafisi kontrolü
Ana ekranda yüzen uygulamalar efekti
S Finder ve Quick Connect düğmelerini bildirim çubuğundan kaldırılabilme gibi özellikler içeriyor.
İlaveten performansla ilgili de geliştirilmeler yapılmış. Güncelleme her güncellemede ki gibi OTA ( telefon) üzerinden sunulacak.
ABD’de dağıtılmaya başladı.
İlk olarak T-Mobile kullanıcılarının almaya başladığı güncelleme, kısa zamanda diğer kullanıcılar ile de buluşacak.
Güncellemeyle birlikte kullanıcılarının canını sıkan RAM sorunun da düzeltilmesi bekleniyor. Düzeltildiği de söyleniyor.
Güncelleme ile eklenen yeni özellikler;
Basitleştirilmiş pozlama telafisi kontrolü
Ana ekranda yüzen uygulamalar efekti
S Finder ve Quick Connect düğmelerini bildirim çubuğundan kaldırılabilme gibi özellikler içeriyor.
İlaveten performansla ilgili de geliştirilmeler yapılmış. Güncelleme her güncellemede ki gibi OTA ( telefon) üzerinden sunulacak.
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız

