Haber Samsung GALAXY S6/EDGE Android 5.1.1 Amerikada Başladı!

Sponsorlu Bağlantılar

El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Umrumda bile degil telefon üretmiyorum ve herhangi bir firmanın yatırımcısı da degilim.
Samsung'a yatırım yapmak istedim ama Türkiye'de yatırımcıya ihtiyacımız yok dediler her türlü kazanıyolarmıs bilmiyorum sebebini.
 


teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
    Konu Sahibi
S5'e 1 ay içerisinde geldi.
5.0
 
ZZ Specialist

ZZ Specialist

Üye
Hayırlara vesile olsun, samsungcular bilir çak ordan bi Rusya FW üstünede göm canın sıkıldıysa rootu ver çoşkuyu :D
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
Luck Star

Luck Star

Üye
Ya zaten samsung kullanılacaksa root rom abanacaksin :D. Iraktan gelen arkadaşım var 1200 liraya s6 edge getirecek ımei çakıp kullanmayı düşünüyorum :D garanti derdi de yok oh mis. :)
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
    Konu Sahibi
Ek olarak 5.1 ile beraber 5.0.2 root yöntemleri işe yaramaz hale gelmiş sanırım veya gelebilir bu riskide göz önüne alın.
Garanti bakıyor mu? Tabiki bakan %1-2 ama genede biz ikaz edelim.
 
ZZ Specialist

ZZ Specialist

Üye
Ek olarak 5.1 ile beraber 5.0.2 roor yöntemleri işe yaramaz hale gelmiş sanırım veya gelebilir bu riskide göz önüne alın.
Garanti bakıyor mu? Tabiki bakan %1-2 ama genede biz ikaz edelim.
Türkiyede bu knox olayını çakan yok diye biliyorum ben, en azından S4'de öyleydi. Önemli olan cihazın içindeki CSC'nin Türkiye olması ve yazılımın da Türkiye yazılımı olması.
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
Luck Star

Luck Star

Üye
Ek olarak 5.1 ile beraber 5.0.2 root yöntemleri işe yaramaz hale gelmiş sanırım veya gelebilir bu riskide göz önüne alın.
Garanti bakıyor mu? Tabiki bakan %1-2 ama genede biz ikaz edelim.
Ben bakıyorum. Geçen geri çevirdim bunun yazılımda oynama yapılmış diye.
 
Luck Star

Luck Star

Üye
Knox falan değil direk King User ile garantiye gönderecek kadar cesaret yemişler var :D yazılım konusu samsung da çok önemli çünkü yeni yazılım atma 50 lira. Şimdi orda knox 1 ise Geçmiş olsun :)
 
ZZ Specialist

ZZ Specialist

Üye
Knox falan değil direk King User ile garantiye gönderecek kadar cesaret yemişler var :D yazılım konusu samsung da çok önemli çünkü yeni yazılım atma 50 lira. Şimdi orda knox 1 ise Geçmiş olsun :)

2 mblık odin programı için 50 tl alıyorsunuz yani, hayvan gibi rom atıyosunuz yaww :ehe
 
Luck Star

Luck Star

Üye
  • Beğen
Tepkiler: baskahmet ve B.A.R.O.N
baskahmet

baskahmet

Üye
Bildirim çubuğundaki saat ortadaydı. Yemin ediyorum hiç bakmadım sadece elime aldım kurcaladim biraz zaten fazla anlamıyorum samsungdan ama farkettim. :D
Oha :D bari download moddaki customlari official edip oyle gonderseydi ben bakmazdim knoxa
 
0MG90

0MG90

Üye
S6 Note çıkacakmış, S6'yı boş verecekler bence bu cihaz çıkınca
İşte bu yüzden S serisi alınmaz, yüz tane cihaz çıkarıyorlar arkasından

Birde Sony'e laf atarlar
 
ZZ Specialist

ZZ Specialist

Üye
S6 Note çıkacakmış, S6'yı boş verecekler bence bu cihaz çıkınca
İşte bu yüzden S serisi alınmaz, yüz tane cihaz çıkarıyorlar arkasından

Birde Sony'e laf atarlar

Sony'nin ne farkı var ? 6 ayda bir cihaz çıkarıyor, çıkardığı cihaz da bir öncekinin upgrade edilmiş versiyonu. Burası telefon tavsiyesi konusu değil.
 
  • Beğen
Tepkiler: byAndroid
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
    Konu Sahibi
Marka sevdanızı çok belli ediyorsunuz. Konuyu saptırmayın.
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra ve baskahmet
0MG90

0MG90

Üye
Sony'nin ne farkı var ? 6 ayda bir cihaz çıkarıyor, çıkardığı cihaz da bir öncekinin upgrade edilmiş versiyonu. Burası telefon tavsiyesi konusu değil.
Z3 Active, Z3 Note, Z3 Mini çıkıyor mu? Çıkmıyor.
Marka sevdamı istediğim gibi dile getiririm kimse de buna karışamaz.
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
    Konu Sahibi
Firmalar istediği kadar model çıkarabilir kimse buna karışmaz.
 


Üst Alt