ben kardeşime lenovo vibe x2 aldım.ön 5 arka 13 mp 2 gb ram 8 çekirdek işlemci (8 çekirdeği aynı anda) çalışıyor.
Tasarımı çok hoşuma gitti hatta süper diyebilirim kamerası stabilitesi telefon piyasasında sanki yıllardan beri varmış gibi güzel.
ben tavsiye ederim kardeşimin hiçbir sıkıntısı yok telefonla ilgili.