Telefon Tavsiyesi 1100 nakit var ne alayım

Sponsorlu Bağlantılar

kadikoy

kadikoy

Üye
S4 al rahat edersin
 


erdiozgor

erdiozgor

Üye
    Konu Sahibi
N11 den mx4 siparişi verdim arkadaşlar
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra ve byAndroid
enes-1907

enes-1907

Üye
ben kardeşime lenovo vibe x2 aldım.ön 5 arka 13 mp 2 gb ram 8 çekirdek işlemci (8 çekirdeği aynı anda) çalışıyor.
Tasarımı çok hoşuma gitti hatta süper diyebilirim kamerası stabilitesi telefon piyasasında sanki yıllardan beri varmış gibi güzel.
ben tavsiye ederim kardeşimin hiçbir sıkıntısı yok telefonla ilgili.
 
erdiozgor

erdiozgor

Üye
    Konu Sahibi
ben kardeşime lenovo vibe x2 aldım.ön 5 arka 13 mp 2 gb ram 8 çekirdek işlemci (8 çekirdeği aynı anda) çalışıyor.
Tasarımı çok hoşuma gitti hatta süper diyebilirim kamerası stabilitesi telefon piyasasında sanki yıllardan beri varmış gibi güzel.
ben tavsiye ederim kardeşimin hiçbir sıkıntısı yok telefonla ilgili.
Hocam mx4 aldım
 

Benzer Konular



Üst Alt