inşallah yine bi açık b ırakmazlar cihazda , her nexusun bir kötü tarafı oluyor her zaman.
Nexus 4'te , ses kalitesi , kasa (iki düşürmede kırılıyo) , batarya , hafıza kartı takılamaması. , otg yok.
Nexus 5 (kullanmadım ama okuduklarıma göre : Ses kalitesi , batarya (bütün nexuslarda olduğu gibi) , hafıza kartı takılamaması ,
Nexus 6: büyük ekran , hafıza kartı takılamaması , tasarım (kişiden kişiye değişir ama çoğu yerde tasarım kötü yazıyor bende beğenmedim) , 64 bit desteği yok (android 5.0'la 64 bit desteği geldiği halde) , fiyat daha vardır ama bilmiyorum.
resmen bilerek bırakıyolar gibi , her telefonunda mutlaka bir açık oluyor ,, birdahaki modelini almaları için.
Bence Gidin Samsung Galaxy S6 , S6 Edge , Galaxy E7 , Galaxy Note 4 , Xperia Z3 (en büyük artısı Dualshock 3 , 4 bğlanması) , Xperia Z2 , LG G3 , LG G4 , Htc One M9 bu telefonlardan birini alın , Nexus hızlı , kasmıyo , güncelleme geliyo filan diye nexus alınmaz artık , saçma bi beyaz arayüzle kullanıyosunuz , güncelleme geliyoda ne oluyor sanki ufak değişiklikler geliyo , hepsi zaten 5.0'ı aldı , hem bunların güzel arayüzü var.