Haber Yeni Nexus Huawei'den mi!!

Sponsorlu Bağlantılar

teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
    Konu Sahibi
Yeni Nexus Huawei'den mi!!
Bu yıl hem LG firmasından hem de Huawei firmasından yeni birer Nexus cihazı bekleniyor! Huawei'nin Yeni Nexus modelini yapacağı kesinleşmiş deniledebilir.
Huawei Nexus'ta
5.7-inç QHD 2560 x 1440 ekran Qualcomm Snapdragon 810 işlemci bulunması muhtemel.



Fakat henüz işlemcinin kesinliği bellirsiz. Huawei, üreteceği yeni modelde Qualcomm yerine kendi çipsetinden olan bir işlemciyi koymayı düşündüğü söyleniyor. Eğer haberler doğru ise, Huawei ilk Nexus üreten Çinli firma olacak. Yeni nexus'un bilgileri kısa zamanda belli olacak.

 


Polymath

Polymath

Üye
Huaweilerde kasa kalitesi cok guzel. Batarya performansi ise hem mate 7de hemde huawei g7 de mukemmel.. Eger bu özelliklerin yaninda batarya performansi da guzel olursa huawei istedigi satis rakamlarina ulaşır.


Bu arada foto daki telefon huawei g7. Bilmeyenler olabilir=)))
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
    Konu Sahibi
Mate 7 kalitesinde bir cihaz olursa çok güzel olur Mate 7 çok beğendiğim bir cihaz. :good:
 
  • Beğen
Tepkiler: Polymath
byAndroid

byAndroid

Üye
Kendi işlemcisini kullanmasın 2000 lira altı olması gerek birde
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
    Konu Sahibi
Kendi işlemcisini kullanmasın 2000 lira altı olması gerek birde
LG'nin yapacağı 1500 lira civarı olur bence çünkü LG plastik malzeme tercih ediyor. Huawei metal yapar biraz daha pahali olur umarım 2000'i geçmez
 
Luck Star

Luck Star

Üye
nexus modellerinde yazılımsal ve donanımsal açıdan pek bir özellik bulunmuyor. Tamam en son çıkan işlemci, ram vs onlardan bahsetmiyorum. Kullanıcıyı mutlu edicek, iyi ki almışım diyeceği pek özellik olmuyor o yüzden ya ucuz yapmaları lazım LG gibi . Veya en üst düzey iphone ile yarışabilecek kasaya ve tasarıma sahip olması gerektiğini düşünüyorum. ikisinin ortası olmaz :bigstar:
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxipmaN ve B.A.R.O.N
Invoke

Invoke

Üye
İyi ki almışım dedirtmiyor mu? Ben birçok kez demişimdir "iyi ki nexus 5 almışım" diye.
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N

MaxipmaN

Üye
iyice ortalıkta şeyi oldu anlayın işte
 
Luck Star

Luck Star

Üye
İyi ki almışım dedirtmiyor mu? Ben birçok kez demişimdir "iyi ki nexus 5 almışım" diye.

Performans açısını kast etmedim farkedersen yoksa en stabil android her zaman nexus ancak telefondan beklenti kişiden kişiye değişir.
Yazılımsal olarak çok sade , müzik çalar olarak sony gibi, samsungdaki ekranı ikiye bölme veya ne biliyim kamera fonksiyonlar vs. bu tarz özelliklerden bahsediyorum. parmak izi sensörü , samsungdaki kalp ritmi ölçen sensör vs.
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
    Konu Sahibi
Multiwindows konusunda android'in kendisini çok geliştirmesi lazım Samsung'tan Apple'a geçtiğim sıralar çok aradım çoklu pencereyi.
 
Luck Star

Luck Star

Üye
Katılıyorum işte mesela benim cihazlarda benzerleri var zaten kullanıcı dostu 2 firma var başı çeken samsung ve lg , samsunga kasıyor diyoruz ama adamlar ne güzel özellikler koyuyorlar kimine göre gereksiz ama bana göre çok iyi olan özellikler.

Hangi telefonda bir şeyi kopyaladığında kendi klavyesine tümleşik bir panoda saklayan özellik var ? bildiğin 2 ay önce kopyala dediğim yazılar bile var bunu görünce iyi ki almışım diyorum ancak ben cm12 ye geçtiğim bom boş hiç bir özellik olmuyor nexusler bana göre böyle...
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
    Konu Sahibi
Orası öylede güncellemeyi bekle bekle dur hadi S5 ve G3 istisna ama G2 ve Note 4 kaç ay sonra aldı [emoji1]
 
Luck Star

Luck Star

Üye
Orası öylede güncellemeyi bekle bekle dur hadi S5 ve G3 istisna ama G2 ve Note 4 kaç ay sonra aldı [emoji1]

Valla güncelleme geldikten sonra keşke gelmeseydi dediğimiz de oluyor suç Google da :D kendisi çıkarsın artık şu güncellemeleri :(
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
    Konu Sahibi
Valla güncelleme geldikten sonra keşke gelmeseydi dediğimiz de oluyor suç Google da :D kendisi çıkarsın artık şu güncellemeleri :(
Az evel CM bomboş geliyor diyordun Google'ın yapacağıda aynısı olmayacak mı? [emoji1]
 
Invoke

Invoke

Üye
Performans açısını kast etmedim farkedersen yoksa en stabil android her zaman nexus ancak telefondan beklenti kişiden kişiye değişir.
Yazılımsal olarak çok sade , müzik çalar olarak sony gibi, samsungdaki ekranı ikiye bölme veya ne biliyim kamera fonksiyonlar vs. bu tarz özelliklerden bahsediyorum. parmak izi sensörü , samsungdaki kalp ritmi ölçen sensör vs.

Anladım neden bahsettiğini onlara rağmen diyorum "iyiki almışım" diye.
Ve diyen de çok.
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
    Konu Sahibi
Anladım neden bahsettiğini onlara rağmen diyorum "iyiki almışım" diye.
Ve diyen de çok.
Custom Rom bolluğundan dolayı hepsini köşeye atıp Nexus veya One Plus alasım gelmiyor degil [emoji1]
 
Luck Star

Luck Star

Üye
Anladım neden bahsettiğini onlara rağmen diyorum "iyiki almışım" diye.
Ve diyen de çok.

Kasan telefon kullanıp Nexuse geçen kendini cennette sanır (senin için demedim :D)
Bu şekilde memnun olan çok kullanıcı var ancak hızı sorun etmezsek birazcık eksiklikler oluyor işte.
ancak benim telefon şuan kasmıyor ve yeni cihazlarda kasmaz diye düşünüp artık özelliklerine bakıyorum gerçi şu sıralar dikkat çekici bir şeyler çıkmıyor. Hologram felan beklerdim :)


Az evel CM bomboş geliyor diyordun Google'ın yapacağıda aynısı olmayacak mı? [emoji1]

Hayır öyle değil yazılımı tüm cep telefonu modellerine google üretsin ve üretiler sadece launcher ve uygulama şeklinde ekleme yapsın. Ne gerek var binlerce farklı sisteme... Android 5.1 çıktığında her cihazın sistemi güncellense hızlansa arayüzü de firma güncellense fena mı olur valla bir çözüm bulmaları lazım artık firmalar yetişemiyor güncellemeye, eskiden böyle değildi :D
 
Son düzenleme:
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
    Konu Sahibi
@Luck Star
Senin ihtiyacın google play edition hem beğenmezsen tasarımı onlardan birini alırsın kızılötesi falanda olur canın istediğinde firma arayüzünü kurarsın istemediğinde AOSP gerçi artık GOOGLE PLAY EDITION modelleri çıkmıyor değil mi?
 
Luck Star

Luck Star

Üye
@Luck Star
Senin ihtiyacın google play edition hem beğenmezsen tasarımı onlardan birini alırsın kızılötesi falanda olur canın istediğinde firma arayüzünü kurarsın istemediğinde AOSP gerçi artık GOOGLE PLAY EDITION modelleri çıkmıyor değil mi?

Aynen artık çıkmıyor o tarz , çıksa gayet güzel olur bence.
 
avast

avast

Üye
Nexusun tek eksigi inanin bataryasi bence onun disinda akliniza gelecekcher cihazdakivyazilimida ozelligide nexusa kurabiliyorsunuz bence
 
  • Beğen
Tepkiler: Invoke


Üst Alt