sasua42
Üye
arkadaşlar lg g2 ekranda sarı leke
arkadaşlar 1 senedir lg g2 sahibiyim yaklaşık 4 ay önce telefonum kırıldı babam da garantiye yollamadan buradaki bi yerden ekran değişimi yaptırdı ekran degişince 1 ay sonra dokunmatigin ortasinda bi kısım çalışmamaya başladi ben de aldırış etmedim kullanmami pek engellemiyordu ama bugün sol üst köşede sari leke oluşmuş az önce fark ettim garanti ekran değişimi yapar mı ve ya babamın buradaki yaptırdığı yer değiştirir mi? sarı leke daha da büyüyecek diye korkuyorum yardımlarınızı bekliyorum

. Ama telefon otayla kitkati bulmuyor en güncel sürülmesini diyo