arkadaşlar lg g2 ekranda sarı leke

Sponsorlu Bağlantılar

sasua42

sasua42

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar lg g2 ekranda sarı leke
arkadaşlar 1 senedir lg g2 sahibiyim yaklaşık 4 ay önce telefonum kırıldı babam da garantiye yollamadan buradaki bi yerden ekran değişimi yaptırdı ekran degişince 1 ay sonra dokunmatigin ortasinda bi kısım çalışmamaya başladi ben de aldırış etmedim kullanmami pek engellemiyordu ama bugün sol üst köşede sari leke oluşmuş az önce fark ettim garanti ekran değişimi yapar mı ve ya babamın buradaki yaptırdığı yer değiştirir mi? sarı leke daha da büyüyecek diye korkuyorum yardımlarınızı bekliyorum
 


sasua42

sasua42

Üye
    Konu Sahibi
herhangi bie bilgisi olan yok mu [emoji52] telefonun garantisi lg turkiye degil delta servis
 
2495243

2495243

Kapalı Hesap
Sarı leke sorunu bende de var su an Lollipop flashlarken oldu benimkide paralel ithalat garantili birkaç aya vereceğim. Ancak senin telefonun ekrani degismis anlarlarsa garanti dışı kalır
 
sasua42

sasua42

Üye
    Konu Sahibi
evet garanti dışı kalabilir fakat bu sarı leke daha da büyür mü?
 
avast

avast

Üye
Cihazin resmini baska cihazla cek at orayi belirtmissin ama donanimsal leke o biz nasil gorundugunu giremiyiruz
 
Invoke

Invoke

Üye
Aynen, ss çok saçma. :D

Ve evet, zamanla büyüyor leke.
 
xmustx

xmustx

Üye
Malesef kronik sorun..
 
sasua42

sasua42

Üye
    Konu Sahibi
himm fark etmemişim ss olayini az sonra bir fotograf atarım peki ne kadar zamanda büyüyor?
garanti degistirir mi ekranı?
değiştirirse de kaç gün alır delta servis
 
Invoke

Invoke

Üye
Yavaş yavaş büyüyor. Hızlı değil.
 
sasua42

sasua42

Üye
    Konu Sahibi

şu an ekran bu şekilde
 
Mesut Aktaş

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
garantiden çıkmış cihaz, elden yaptırmışsınız, yine oraya götürürsünüz..
 
avast

avast

Üye
Yok, arkadaşın G2'sinden biliyorum.
Resimdeki leke bayağı küçük.
Bizdeki bi bu kadar olmuştu ama aylar içinde.


Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
nexustamı peki ne oldu ?
 
Invoke

Invoke

Üye
nexustamı peki ne oldu ?

Yok hacı. :D Nexusta yok. Arkadaşın G2'sinde böyle olmuştu. Garantiye verdik, aynı gün değiştirip verdiler.
Tam olarak da işaretlediğim yerde idi.
 
avast

avast

Üye
Yok hacı. :D Nexusta yok. Arkadaşın G2'sinde böyle olmuştu. Garantiye verdik, aynı gün değiştirip verdiler.
Tam olarak da işaretlediğim yerde idi.
Anladım hacı ben bunu ikinci el aldım 22 ay lg türkiye. Garantisi var. Diye güveniyorum Ama inşallah tamir falan olmamıştır: D garanti dışı kalmamistir
 
Invoke

Invoke

Üye
Anladım hacı ben bunu ikinci el aldım 22 ay lg türkiye. Garantisi var. Diye güveniyorum Ama inşallah tamir falan olmamıştır: D garanti dışı kalmamistir

345874.54 kez daha söyleyeceğim sandım "nexus da yok" diye. :D :D
 
avast

avast

Üye
345874.54 kez daha söyleyeceğim sandım "nexus da yok" diye. :D :D
Ondan şaşırdım verdim de dünya :D jelly bean
yukledim telefona :ehe. Ama telefon otayla kitkati bulmuyor en güncel sürülmesini diyo
 
mustipa

mustipa

Üye
sırf sarı leke yüzünden almadım lg g2 yi galaxy s6 aldım 1 yıldır almayı düşünüyordum baktım herkezde sarı leke sorunu çıkyor bende vazgeçtim s6 aldım
 
avast

avast

Üye
sırf sarı leke yüzünden almadım lg g2 yi galaxy s6 aldım 1 yıldır almayı düşünüyordum baktım herkezde sarı leke sorunu çıkyor bende vazgeçtim s6 aldım
Birisi 2500 tl birisi 1500 1200 arasi hatta paralel 1000 s6 yerine iki tane g2 alsaydin sarardikca atardin :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Invoke

Benzer Konular

karayel90
Cevap
4
Görüntüleme
3K
Mesut Aktaş
ugurkartal09
Cevap
17
Görüntüleme
1K
Olivia Dunham
legend_hellfire
Cevap
0
Görüntüleme
435
legend_hellfire


Üst Alt