senin eline su dökemem!@resitpolat benden iyi misin?((XDA))
Senn rom konusunu kitleyip sildiler mi?senin eline su dökemem!
Haberim yok önemli değil zaten stock romlar çıktıSenn rom konusunu kitleyip sildiler mi?
Ceza vermişler neden acaba ?@teknolojibaronu banlandı mı ?
Nolmuş ki?Mevzuyu anladım
Sen olmayınca konuya yazan yok!Closed.
Burası ölü forum zaten konu dışı harici yazan adam zor anca telefon tavsiyesi için gelir millet bu foruma.Sen olmayınca konuya yazan yok!
BendeBen Note 4 camera yüklenmiştim. Ve de S6 launcher. Hepsi sistem uygulaması.

