Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Üfff klasik basit standard kullanıcı soruları.
 


serdar_gs

serdar_gs

Üye
Ne yapak can sıkıntısı @teknolojibaronu
 
karakartal44

karakartal44

Üye
Nisan da da gelmezse artık Dr ketan L21 i çakacağım artık telefona.
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Ben kesin kararımı verdim gardaş samsung almayacam artık. En azından bir sonraki telefonum kesinlikle samsung olmayacak. Ülke ülke güncelleme vermeyen bi marka seçecem. Bide pixel yanığı gibi saçma sapan bi sorunu olmayan ekranı sağlam bi telefon seçecem.
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Hayırlı olsun ne diyelim. Ben memnunum samsung'tan.
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Hayırlı olsun ne diyelim. Ben memnunum samsung'tan.
S3 aldım ekran yanığı oldu klavye mesaj ekranı izi oluştu verdik ekran değiştiler ekranın sağ alt köşesi oynuyordu siyah ekranda kısık parlaklıkta ekranın her yerinde yapıştırma izleri vardı. Note 2 aldım kullandım baya sonra note 3 alınca 2 yi nişanlıma verdim oda dün bi baktım ekrana klavye harfleri ekranda sürekli. S3-Note 2-Note 3 baltımda ortalama 5500 lira vermişim samsunga karşılığı bu olmuş. Valla yazık.
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Geçmiş olsun. Şans işi bende ace ace 2 Note 3 kullandım sırasıyla 600+720+1940 = 3260 tl verdim ace 1 ve ace 2 deki kasmalar dışında iyi cihazlardı dönemine göre. Note 3'te dönemine göre iyi ayrıca hala daha ileri seviye ve 2 yıl daha da öyle kalacaktır.
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Donanım yazılım kuvvetli her yönden kaliteli telefon ona lafım yok ama bu amoled ekranda pixel yanma olayına kafam bozuldu neyse hayırlı akşamlar.
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
İyi akşamlar amoled yanığı keşke bendede olsa ne güzel sıfır ekran veriyorlar :D
 
H.Reşit POLAT

H.Reşit POLAT

Üye
L21 güzel olmuş güncelleme beklemiyorum artık dr. ketan çok güzel yapmış extra ayarlarda hoş olmuş
sol üst köşe sağ üst köşe
Ultra güç tasarrufunda telefon yok olsaymış keşke
@teknolojibaronu
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Nasıl yani anlamadım? :D
 
darkleader

darkleader

Üye
Arkadaslar L21 kurmak istiyorum. Acaba sizce custom romlar güvenli midir?Telefonunuzdan bilgi,belge,foto,vs.. sızdırilabilir mi?
 
H.Reşit POLAT

H.Reşit POLAT

Üye
Arkadaslar L21 kurmak istiyorum. Acaba sizce custom romlar güvenli midir?Telefonunuzdan bilgi,belge,foto,vs.. sızdırilabilir mi?
Karanlık lider;
Note 3 custom romlardan L21 en iyisidir güvenle kurabilirsin
 
  • Beğen
Tepkiler: darkleader
yunus96

yunus96

Üye
L21'de xmodgames'i çalıştırabilen var mı clash of clans için?
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Birazda hTc Sense'in tadına bakalım.

 
Son düzenleme:
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Bundan sonra konu yok arkadaş karşılıksız hizmrt bende bitti :D
 
Son düzenleme:
xmustx

xmustx

Üye
Dostlar benden bu kadar dahada bu foruma girmem 2 yıldır konu açıp hizmet ettiğim forumdan ne bir karşılık ne de bir teşekkür alabildim aksine savunduğum düşünceler yüzünden zorla tartışmalara ittiler bu haftadan sonra forumu bırakmayı düşünüyorum belki klübü gelirim. Lollipopla sizlere afiyetler olsun efenim :)
Ohaa ? Why
 


Üst Alt